AnonymBruker Skrevet 19. august #81 Del Skrevet 19. august Irak skrev (1 minutt siden): Et kompromiss kan feks være å åpne opp forholdet hvis de klarer det... Joda jeg kan forstå det. Kan dere forstå det motsatte da? At det er fryktelig sårt og ikke få elske med den du elsker? Noen skriver at ja men det er jo bare sex...Det syns jeg er fryktelig kynisk for å si det rett ut. Sykdom går selvfølgelig foran, det er ikke det, men det er jo fint å kunne samarbeide og kommunisere tenker jeg. Å ta hensyn til begge parter er jo det beste, eller er det for mye forlangt?... Som en nevnte her så kan det faktisk gå på helsa løs og hele tiden bli avvist, ikke føle seg god nok, ikke få nærhet osv. Kan det tenkes at i tillegg til å være syk og ikke makte å ha sex, har hun dårlig samvittighet nettopp fordi hun ikke klarer å ha sex? Sånn er det for meg. Og i tråden har jeg for min del også nevnt at jeg har sagt til mannen min at han får lov å finne seg noen andre. Men han vil ikke. Er ikke alle som er keen på det. Jeg fikk til og med tilsnakk her inne for at jeg hadde sagt det til mannen min. Så man kan egentlig ikke vinne. Alle er forskjellige, det ser vi jo begge. Men til syvende og sist trumfer sykdom mye når det kommer til sex. Man skal aldri gjøre noe man ikke har lyst til, det er jo egentlig regel nr 1 når man blir seksuelt aktiv. Anonymkode: 1bca7...4c4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. august #82 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan det tenkes at i tillegg til å være syk og ikke makte å ha sex, har hun dårlig samvittighet nettopp fordi hun ikke klarer å ha sex? Sånn er det for meg. Og i tråden har jeg for min del også nevnt at jeg har sagt til mannen min at han får lov å finne seg noen andre. Men han vil ikke. Er ikke alle som er keen på det. Jeg fikk til og med tilsnakk her inne for at jeg hadde sagt det til mannen min. Så man kan egentlig ikke vinne. Alle er forskjellige, det ser vi jo begge. Men til syvende og sist trumfer sykdom mye når det kommer til sex. Man skal aldri gjøre noe man ikke har lyst til, det er jo egentlig regel nr 1 når man blir seksuelt aktiv. Anonymkode: 1bca7...4c4 Jeg har da aldri påstått det heller...Men den forståelsen må kunne gå begge veier. At man forstår noen, er ikke ensbetydende med at man gir etter... Man må kunne snakke sammen mener jeg. Ja til ærlig åpen kommunikasjon. Det er det ikke alle som klarer, og kred til deg som klarte å tenke litt annerledes enn mange andre. Så tenker jeg at da ga du han muligheten, og valget. Da syns jeg overhodet ikke synd på han, for da har han jo valgt det sjøl. Er faktisk mange som ikke får velge tror jeg... Tror mange er veldig redde for å snakke om sex jeg, for dem er redde for å bli forlatt.... Så kan det faktisk være at forholdet kunne vært reddet om man hadde turt å ta den praten. At frykten går troll i ord på en måte.... Skjønner du hva jeg mener? Har ingenting imot andre som har lavere sexlyst jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #83 Del Skrevet 19. august Irak skrev (Akkurat nå): Jeg har da aldri påstått det heller...Men den forståelsen må kunne gå begge veier. At man forstår noen, er ikke ensbetydende med at man gir etter... Man må kunne snakke sammen mener jeg. Ja til ærlig åpen kommunikasjon. Det er det ikke alle som klarer, og kred til deg som klarte å tenke litt annerledes enn mange andre. Så tenker jeg at da ga du han muligheten, og valget. Da syns jeg overhodet ikke synd på han, for da har han jo valgt det sjøl. Er faktisk mange som ikke får velge tror jeg... Tror mange er veldig redde for å snakke om sex jeg, for dem er redde for å bli forlatt.... Så kan det faktisk være at forholdet kunne vært reddet om man hadde turt å ta den praten. At frykten går troll i ord på en måte.... Skjønner du hva jeg mener? Har ingenting imot andre som har lavere sexlyst jeg.... Er enig i at kommunikasjon er det viktigste her. Men som jeg også leser utifra HI, har de snakket om dette uten at han får (i følge ham selv) en god nok grunn. "Nei" er alltid en god nok grunn i min bok, man skal ikke være nødt å forklare eller forsvare at man ikke har lyst. Er man i et forhold, bør man selvsagt utdype det litt mer av hensyn til partner. Og vi vet jo ikke hva som er blitt sagt eller ikke, men TS vet jo at hun er syk og hører jo at hun sier nei. Da bør man klare å legge sammen to og to, kanskje, særlig hvis man får nei flere ganger mens hun er syk. Høres ut som han bare får dette "nei"-et når hun ikke er frisk. Er sexlivet ellers ok, tenker jeg at man klarer å vise forståelse mens partner er syk. Anonymkode: 1bca7...4c4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. august #84 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er enig i at kommunikasjon er det viktigste her. Men som jeg også leser utifra HI, har de snakket om dette uten at han får (i følge ham selv) en god nok grunn. "Nei" er alltid en god nok grunn i min bok, man skal ikke være nødt å forklare eller forsvare at man ikke har lyst. Er man i et forhold, bør man selvsagt utdype det litt mer av hensyn til partner. Og vi vet jo ikke hva som er blitt sagt eller ikke, men TS vet jo at hun er syk og hører jo at hun sier nei. Da bør man klare å legge sammen to og to, kanskje, særlig hvis man får nei flere ganger mens hun er syk. Høres ut som han bare får dette "nei"-et når hun ikke er frisk. Er sexlivet ellers ok, tenker jeg at man klarer å vise forståelse mens partner er syk. Anonymkode: 1bca7...4c4 Beklager men jeg merker at jeg ikke forstår hvorfor du fortsetter å argumentere på dette mere nå. Jeg har skrevet tydelig at jeg er enig i at ingen skal presses til sex på noen som helst måte. Da må det andre mer fleksible løsninger til...Nå legger jeg denne ballen død for min del kjenner jeg. Jeg har fått uttrykt mine meninger. Og ja sex er sex enten om det er oral eller penetrererende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. august #85 Del Skrevet 19. august (endret) Irak skrev (3 timer siden): Selvfølgelig er det det. Det er alltid to sider av en sak, og det er viktig å huske på. Såvidt meg bekjent så er det vel ingen som har skrevet noe om tvang... Noen mennesker bare passer ikke sammen... Ihvertfall hvis de ikke klarer å kommunisere, og evt inngå kompromiss. I sex er det ikke så mulig å lage kompromisser som angående annet, ettersom man må ha lyst for at det er ok å ha sex. Man kan liksom ikke møtes på noe midten når midten også blir å ha sex man ikke ønsker. Liker at du er sexpositiv, og det er jeg også, men man må også være sex- klok. Å ha eller kreve sex når ene parten ikke ønsker sex er bare helt feil. Det lærer vi til og med barn og ungdommer, men virker likevel som mange voksne glemmer dette som er så vesentlig og basic angående å ha sex. At du ville ønske sex i en slik situasjon finnes ikke relevant for en som ikke ønsker sex. Så kjenner du heller ikke på kroppen det kona til ts kjenner på kroppen, og kan faktisk ikke si at du ville ønske sex i hennes situasjon. Det eneste vi vet er at hun er syk, og det er et svært spekter, med utrolig mange mulige situasjoner/smerter/bekymringer/grad av psykisk og fysisk utmattelse, med mer. Endret 19. august av Trolltunge 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 19. august #86 Del Skrevet 19. august Trolltunge skrev (1 minutt siden): I sex er det ikke så mulig å lage kompromisser som angående annet, ettersom man må ha lyst for at det er ok å ha sex. Man kan liksom ikke møtes på noe midten når midten også blir å ha sex man ikke ønsker. Liket at du er sexpositiv, og det er jeg også, men man må også være sex- klok. Å ha eller kreve sex når ene parten ikke ønsker sex er bare helt feil. Det lærer vi til og med barn og ungdommer, men virker likevel som mange voksne glemmer dette som er så vesentlig og basic angående å ha sex. At du ville ønske sex i en slik situasjon finnes ikke relevant for en som ikke ønsker sex. Så kjenner du heller ikke på kroppen det kona til ts kjenner på kroppen, og kan faktisk ikke si at du ville ønske sex i hennes situasjon. Det eneste vi vet er at hun er syk, og det er et svært spekter, med utrolig mange mulige situasjoner/smerter/bekymringer/grad av psykisk og fysisk utmattelse, med mer. Du skriver så mye bra her. Om jeg skulle hatt sex uten lyst, enten ut av pliktfølelse eller dårlig samvittighet, så ville det ødelagt min sexlyst for resten av forholdet. Jeg gir mer enn gjerne min partner nytelse, uten at jeg trenger å motta, men da gjør jeg det med iver og glede, fordi lysten er der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. august #87 Del Skrevet 19. august (endret) Queen19 skrev (9 minutter siden): Du skriver så mye bra her. Om jeg skulle hatt sex uten lyst, enten ut av pliktfølelse eller dårlig samvittighet, så ville det ødelagt min sexlyst for resten av forholdet. Jeg gir mer enn gjerne min partner nytelse, uten at jeg trenger å motta, men da gjør jeg det med iver og glede, fordi lysten er der. Takk for det, og ja, det er dessverre det som skjer når man har sex uten lyst. Å gi med lyst er noe helt helt annet enn å gi uten lyst, og sex man har uten lyst er destruktivt for seksualitet og seksuell relasjon til partner. For relasjon til partner generelt også ofte, fordi det som da settes i gang blir en negativ spiral for begge veldig ofte. Fordi det seksuelle er så intimt, kroppslig og personlig, og blir vanskeligere og vanskeligere for begge å kommunisere godt rundt når følelser rundt det blir såre hos begge to. Endret 19. august av Trolltunge 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #88 Del Skrevet 19. august Queen19 skrev (12 minutter siden): Du skriver så mye bra her. Om jeg skulle hatt sex uten lyst, enten ut av pliktfølelse eller dårlig samvittighet, så ville det ødelagt min sexlyst for resten av forholdet. Jeg gir mer enn gjerne min partner nytelse, uten at jeg trenger å motta, men da gjør jeg det med iver og glede, fordi lysten er der. Dette. Det var det jeg prøvde å formidle med mine kommentarer. Samt det Trolltunge sa om at det ikke går an å lage kompromiss når det kommer til sex. Jeg skjønner selvsagt at det kan være tungt for partner hvis den ene er syk og ikke klarer eller har lyst å ha sex, men livet skjer og man må jo enten finne seg i det, eller ha sex med noen andre hvis det er så viktig. Vi vet jo heller ikke hvilken sykdom det er snakk om, og det kan jo tenkes at sexlysten kommer tilbake etter hvert. I mellomtiden må man faktisk klare å være stor gutt og vise forståelse for at partner er dårlig. Anonymkode: 1bca7...4c4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 19. august #89 Del Skrevet 19. august AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 13.33): Vi har kommet i en situasjon hvor hennes sexlyst er veldig lav pga sykdom. Men det er en ting jeg ikke skjønner helt, som jeg heller ikke får noe tydelig svar på fra henne Når hun ikke har lyst å knulle, så er hun også helt uinteressert i å gi nytelse. Dette synes jeg er veldig sårt, og klarer ikke forstå det helt siden jeg ikke ville taklet det på denne måten. Om jeg hadde ereksjonsproblemer en periode, så ville jeg da ikke sluttet å slikke henne eller bruke leketøy osv, tror jeg ville følt meg veldig ego om jeg bare sluttet å gi henne kos Siden jeg ikke får noe fornuftig svar fra henne, så ønsker jeg høre fra kvinner i lignende situasjon. Dere som mistet sexlyst av andre grunner enn mannen, men som alikevel ikke ønsker å gi BJ eller gi annen nytelse, hva er årsaken til at dere ikke ønsker det? Føler dere at dere må få for å ville gi, eller hva er tankene og følelsene bak dette? Det er så fjernt for meg, for vet jeg ville gitt henne nytelse selv om jeg slet med sexlyst en periode, da klarer jeg ikke helt forstå. Kommentarer som prøver å si at kanskje jeg er grunnen vil bli ignorert da det ikke er noe jeg lurer på, siden det er medisinsk. Ønsker høre fra kvinner som kjenner seg igjen i hvordan jeg beskriver hennes reaksjon på manglende sexlyst Anonymkode: 942ac...802 Hvordan klarer du å føle nytelse når du vet at hun helst vil slippe? Noe mer stusselig kan jeg knapt tenke meg. Er det ikke så nøye om hun liker å ha sex med deg? 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. august #90 Del Skrevet 19. august (endret) AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dette. Det var det jeg prøvde å formidle med mine kommentarer. Samt det Trolltunge sa om at det ikke går an å lage kompromiss når det kommer til sex. Jeg skjønner selvsagt at det kan være tungt for partner hvis den ene er syk og ikke klarer eller har lyst å ha sex, men livet skjer og man må jo enten finne seg i det, eller ha sex med noen andre hvis det er så viktig. Vi vet jo heller ikke hvilken sykdom det er snakk om, og det kan jo tenkes at sexlysten kommer tilbake etter hvert. I mellomtiden må man faktisk klare å være stor gutt og vise forståelse for at partner er dårlig. Anonymkode: 1bca7...4c4 Godt skrevet! Vi har selv hatt en sommer med usedvanlig lite sex. Av alt denne kroppen har vært gjennom av sykdommer og plager, hvor det både har vært svært alvorlig og livsvarige konsekvenser, uten at vårt sexliv gikk til grunne, så var det noe så plagsomt, men ikke egentlig veldig alvorlig, som kikhoste som tok innersvingen på min lyst. Å pipe og skralle jevnt over, føle at man ikke får luft nok ofte og hostebyer fra h... Jepp, det der beseiret min egentlig gode og jevnlige lyst, som jeg (og partner) generelt har kunne stole på gjennom det meste. Om ikke sette klokka etter, så nesten kalenderen iallefall. For første gang i vårt samliv følte jeg at jeg måtte beklage at jeg dessverre ikke har det minste lyst til å ha sex for det meste, og uten veldig seriøs årsak liksom (altså hoste bare!!!), til tross for at vi har vært på aleneturer og hatt så gode anledninger. Anledninger vi normalt benytter oss godt av. Jeg beklaget også faktisk, og min kjæres respons var "Herregud, ikke tenk på det! Det er jo liksom ikke som vi ikke har hatt sex på månedsvis, og jeg forstår jo selvfølgelig veldig godt hvorfor. Bli frisk du, så ordner det seg." Selv om jeg beklaget hadde jeg blitt inderlig såret dersom min kjære ikke forsto og ga uttrykk for at han var skuffet/at jeg i det minste kunne stilt opp for ham og hjulpet ham litt. (Å gi bj når man føler at man blir kvalt, med avbrudd for å hoste, er jo sikkert supert. 🤪) Med det hadde han jo sagt mer eller mindre rett ut at han brydde seg mer om seg selv oppi dette enn han hadde omtanke for meg og hvordan jeg har det. At menn har omtanke for sin partner når vi er syke, slitne og lignende er faktisk ufattelig vesentlig. Like vesentlig og viktig som motsatt. En del menn virker dessverre å ikke forstå slikt, siden det liksom er "bare å..." for oss kvinner. Som om vår seksualitet ikke er så viktig og vesentlig som deres, og deres behov er sååå viktig at den er viktigere enn kvinnens helse, lyst, seksualitet og velvære. Altså, slik selvopptatthet og nesegrus egoisme og selvsentrerthet er det meningen at man skal vokse ut av. Fra man er rundt 5 år. !!!!! Takk og pris for menn som min! 🥰 Endret 19. august av Trolltunge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #91 Del Skrevet 19. august Trolltunge skrev (10 minutter siden): Godt skrevet! Vi har selv hatt en sommer med usedvanlig lite sex. Av alt denne kroppen har vært gjennom av sykdommer og plager, hvor det både har vært svært alvorlig og livsvarige konsekvenser, uten at vårt sexliv gikk til grunne, så var det noe så plagsomt, men ikke egentlig veldig alvorlig, som kikhoste som tok innersvingen på min lyst. Å pipe og skralle jevnt over, føle at man ikke får luft nok ofte og hostebyer fra h... Jepp, det der beseiret min egentlig gode og jevnlige lyst, som jeg (og partner) generelt har kunne stole på gjennom det meste. Om ikke sette klokka etter, så nesten kalenderen iallefall. For første gang i vårt samliv følte jeg at jeg måtte beklage at jeg dessverre ikke har det minste lyst til å ha sex for det meste, og uten veldig seriøs årsak liksom (altså hoste bare!!!), til tross for at vi har vært på aleneturer og hatt så gode anledninger. Anledninger vi normalt benytter oss godt av. Jeg beklaget også faktisk, og min kjæres respons var "Herregud, ikke tenk på det! Det er jo liksom ikke som vi ikke har hatt sex på månedsvis, og jeg forstår jo selvfølgelig veldig godt hvorfor. Bli frisk du, så ordner det seg." Selv om jeg beklaget hadde jeg blitt inderlig såret dersom min kjære ikke forsto og ga uttrykk for at han var skuffet/at jeg i det minste kunne stilt opp for ham og hjulpet ham litt. (Å gi bj når man føler at man blir kvalt, med avbrudd for å hoste, er jo sikkert supert. 🤪) Med det hadde han jo sagt mer eller mindre rett ut at han brydde seg mer om seg selv oppi dette enn han hadde omtanke for meg og hvordan jeg har det. At menn har omtanke for sin partner når vi er syke, slitne og lignende er faktisk ufattelig vesentlig. Like vesentlig og viktig som motsatt. En del menn virker dessverre å ikke forstå slikt, siden det liksom er "bare å..." for oss kvinner. Som om vår seksualitet ikke er så viktig og vesentlig som deres, og deres behov er sååå viktig at den er viktigere enn kvinnens helse, lyst, seksualitet og velvære. Altså, slik selvopptatthet og nesegrus egoisme og selvsentrerthet er det meningen at man skal vokse ut av. Fra man er rundt 5 år. !!!!! Takk og pris for menn som min! 🥰 Så nydelig å høre at du har en bra mann som forstår. Skulle faktisk bare mangle! 🥰 Anonymkode: 1bca7...4c4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. august #92 Del Skrevet 19. august (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så nydelig å høre at du har en bra mann som forstår. Skulle faktisk bare mangle! 🥰 Anonymkode: 1bca7...4c4 Ja, det skulle faktisk bare mangle, men man må visst være glad for at man er så heldig likevel. 😜🥰 Endret 19. august av Trolltunge Skriveleif 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 19. august #93 Del Skrevet 19. august Trolltunge skrev (13 minutter siden): At menn har omtanke for sin partner når vi er syke, slitne og lignende er faktisk ufattelig vesentlig. Like vesentlig og viktig som motsatt. En del menn virker dessverre å ikke forstå slikt, siden det liksom er "bare å..." for oss kvinner. Som om vår seksualitet ikke er så viktig og vesentlig som deres, og deres behov er sååå viktig at den er viktigere enn kvinnens helse, lyst, seksualitet og velvære. Altså, slik selvopptatthet og nesegrus egoisme og selvsentrerthet er det meningen at man skal vokse ut av. Fra man er rundt 5 år. !!!!! Jeg hadde følt meg som en overgriper hvis jeg hadde forsøkt å mase meg til sex av en syk og sliten partner. Tvert om, så er det at partneren nyter det som tenner meg mest, så en syk og sliten partner som ikke ønsker sex har jeg rett og slett ikke lyst på. Jeg hadde neppe klart å få ereksjon heller. Håper du er frisk igjen nå! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. august #94 Del Skrevet 19. august Hansehan skrev (Akkurat nå): Jeg hadde følt meg som en overgriper hvis jeg hadde forsøkt å mase meg til sex av en syk og sliten partner. Tvert om, så er det at partneren nyter det som tenner meg mest, så en syk og sliten partner som ikke ønsker sex har jeg rett og slett ikke lyst på. Jeg hadde neppe klart å få ereksjon heller. Håper du er frisk igjen nå! ❤️ For at du tenker så klokt og riktig. ❤️ For omtanken. Det kommer seg gradvis heldigvis, men dette er noe skitt jeg på ingen måte anbefaler. Kalles visst også 100 dagers hosten. Det vil gå over, men ttt innimellom. 😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. august #95 Del Skrevet 20. august Trolltunge skrev (8 timer siden): For første gang i vårt samliv følte jeg at jeg måtte beklage at jeg dessverre ikke har det minste lyst til å ha sex for det meste, og uten veldig seriøs årsak liksom (altså hoste bare!!!), til tross for at vi har vært på aleneturer og hatt så gode anledninger. Anledninger vi normalt benytter oss godt av. Jeg beklaget også faktisk, og min kjæres respons var "Herregud, ikke tenk på det! Det er jo liksom ikke som vi ikke har hatt sex på månedsvis, og jeg forstår jo selvfølgelig veldig godt hvorfor. Bli frisk du, så ordner det seg." Hvorfor er den uthevede setningen relevant her? Er det formildende at det ikke er månedsvis siden sist? Hva hvis det var årevis siden sist? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #96 Del Skrevet 20. august Meowmere skrev (På 19.8.2024 den 8.19): Jeg sliter med å forstå menn som har lyst på å motta hj eller bj fra kvinner som ikke har sexlyst. Kan du forklare hvorfor det er viktig å motta tilfredstillelse fra en som ikke er kåt? Blir ikke det litt vel mekanisk? Her bekrefter du at du er kvinne. Anonymkode: 67f54...f81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 20. august #97 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Her bekrefter du at du er kvinne. Anonymkode: 67f54...f81 Det er ikke viktig for meg hvilket kjønn du tror jeg er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 20. august #98 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Her bekrefter du at du er kvinne. Anonymkode: 67f54...f81 Mens jeg er mann og forstår det virkelig ikke. Siste jeg vil ha er en BJ eller lignende fra en som selv ikke er kåt og har lyst på sex. BJ som en ren tjeneste bare for å være snill er norgesmesterskap i stusselig og helt uaktuelt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 20. august #99 Del Skrevet 20. august sicario skrev (5 minutter siden): Mens jeg er mann og forstår det virkelig ikke. Siste jeg vil ha er en BJ eller lignende fra en som selv ikke er kåt og har lyst på sex. BJ som en ren tjeneste bare for å være snill er norgesmesterskap i stusselig og helt uaktuelt. Hva med andre tjenester man egentlig har lyst til å gjøre akkurat nå, men som er viktig for å opprettholde et godt forhold og en intim relasjon? Gå på et kjedelig teaterstykke den andre har lyst til? Reise på ferie med svigers? Fjelltur som man syns er kjedelig og man egentlig ikke var i form til i dag? Vaske vinduene når man egentlig hadde lyst å til å sove lenge? Selvsagt er det forskjell på disse tingene og sex, men et forhold dreier seg om å gi og ta - og dele. At sex skal være så himmelvidt unna andre ting, det forstår jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 20. august #100 Del Skrevet 20. august takinova skrev (6 minutter siden): Hva med andre tjenester man egentlig har lyst til å gjøre akkurat nå, men som er viktig for å opprettholde et godt forhold og en intim relasjon? Gå på et kjedelig teaterstykke den andre har lyst til? Reise på ferie med svigers? Fjelltur som man syns er kjedelig og man egentlig ikke var i form til i dag? Vaske vinduene når man egentlig hadde lyst å til å sove lenge? Selvsagt er det forskjell på disse tingene og sex, men et forhold dreier seg om å gi og ta - og dele. At sex skal være så himmelvidt unna andre ting, det forstår jeg ikke. Som du sier. Det er forskjell på disse tingene du nevner og meningsløst å blande inn i diskusjonen. Jeg ser ingen likheter mellom å motta en BJ jeg ikke ønsker, fra en som ikke er kåt og vaske vinduer eller gå på teater. Jeg er en mann. Å skulle motta en BJ fra en som «vil være snill» men ikke har lyst på sex, er uaktuelt og turn off. Det var poenget. Det har ingen verdens ting med å «gi å ta» å gjøre. Livet består av en masse ting man ikke nødvendigvis ønsker. For meg er ikke sex en av de tingene. Ønsker ikke partner sex, så har vi ikke sex. Udiskutabelt og uaktuelt. Om man må få en BJ av en som ikke vil ha sex, for å opprettholde «et godt forhold og en intim relasjon», så har forholdet langt større utfordringer enn en sugejobb fra en som gjør det for å være snill. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå