Gå til innhold

Datet en mann en stund nå…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

En helt vanlig player, skygg unna. Alder har ingenting å si og ikke tro han får følelser for deg, han vil bare kontrollere deg til du går lei. 

Anonymkode: 4bf57...cfd

Han ser liksom ikke ut som noe player heller, ikke spesielt kjekk! 

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan vel være han ønsker seg barn også?

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til og begynne med så var han overøsende med ord, og veldig sånn sjarmerende (egentlig ikke min type i det hele tatt), ville liksom at vi skulle få barn osv med engang, dette er en voksen mann i 40-årene. Han fortalte meg at han ikke hadde noen langvarige forhold bak seg, mest kortvarige (rødt flagg, så klart).

Han forteller at han tenner på å ha kontroll/eie meg.

Tenner på risikoen over at jeg kan bli gravid.

Er ganske pervers, syns jeg! 

Er dette rart? 😅 normalt?

Anonymkode: 3fbc2...804

Nei nei,LØP.

Anonymkode: 9509d...64a

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei nei,LØP.

Anonymkode: 9509d...64a

Får liksom ikke helt taket på han nei, noe som kanskje skurrer litt :)

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kan vel være han ønsker seg barn også?

Anonymkode: 3fbc2...804

Nei.

Anonymkode: 0ba6d...110

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han ser liksom ikke ut som noe player heller, ikke spesielt kjekk! 

Anonymkode: 3fbc2...804

De trenger ikke utseende for å være en player. 

Anonymkode: 4bf57...cfd

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varsellampene blinker hos meg hvertfall, men kan hende han er en super fyr også, det vet vi ikke før det har gått litt mer tid. Er flere grunner til at noen ikke har langvarige forhold bak seg, de trenger ikke være slemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til og begynne med så var han overøsende med ord, og veldig sånn sjarmerende (egentlig ikke min type i det hele tatt), ville liksom at vi skulle få barn osv med engang, dette er en voksen mann i 40-årene. Han fortalte meg at han ikke hadde noen langvarige forhold bak seg, mest kortvarige (rødt flagg, så klart).

Han forteller at han tenner på å ha kontroll/eie meg.

Tenner på risikoen over at jeg kan bli gravid.

Er ganske pervers, syns jeg! 

Er dette rart? 😅 normalt?

Anonymkode: 3fbc2...804

Det er vel en årsak til at han kun har kortvarige forhold bak seg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til og begynne med så var han overøsende med ord, og veldig sånn sjarmerende (egentlig ikke min type i det hele tatt), ville liksom at vi skulle få barn osv med engang, dette er en voksen mann i 40-årene. Han fortalte meg at han ikke hadde noen langvarige forhold bak seg, mest kortvarige (rødt flagg, så klart).

Han forteller at han tenner på å ha kontroll/eie meg.

Tenner på risikoen over at jeg kan bli gravid.

Er ganske pervers, syns jeg! 

Er dette rart? 😅 normalt?

Anonymkode: 3fbc2...804

Høres ut som den perfekte mann dette her!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (5 minutter siden):

Det er vel en årsak til at han kun har kortvarige forhold bak seg?

Jeg også tenker jo litt, at det er rart å ikke ha hatt noen langvarige forhold når du er så gammel! 
Eller tror han hadde når han var helt ung. Tenker også at de aller fleste vil vel ha barn, selvom de er playere også? Jeg vet jo om flere menn som har vært litt glad i damer, men de har jo liksom fått seg familie allikevel.

 

 

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, du har møtt på drømmemannen! Kontrollfreak, sjalu og bestemmende. For ikke å snakke om at han sikkert er en bedreviter og drama konge. At han tenner på tanken om at han kan gjøre deg gravid sier vel noe om at han er stolt over å ha utovertiss? 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg også tenker jo litt, at det er rart å ikke ha hatt noen langvarige forhold når du er så gammel! 
Eller tror han hadde når han var helt ung. Tenker også at de aller fleste vil vel ha barn, selvom de er playere også? Jeg vet jo om flere menn som har vært litt glad i damer, men de har jo liksom fått seg familie allikevel.

 

 

Anonymkode: 3fbc2...804

Selv de har lyst på barn så betyr ikke det at de hadde tatt vare på ungen, mange menn tenner på tanken om å reprodusere seg uten noen som helst planer om å ta vare på avkommet.

Anonymkode: 0ba6d...110

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ganske pervers

 

Anonymkode: 3fbc2...804

Krake søker make.

Anonymkode: 24459...be3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Selv de har lyst på barn så betyr ikke det at de hadde tatt vare på ungen, mange menn tenner på tanken om å reprodusere seg uten noen som helst planer om å ta vare på avkommet.

Anonymkode: 0ba6d...110

Sant nok det da :) Kanskje derfor mange ender opp som alenemødre.

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Krake søker make.

Anonymkode: 24459...be3

Jeg er ikke sånn pervers 😅

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig jeg ble utsatt som «love bombing», helt i starten av forholdet, har aldri hørt om det før, men lest litt på nett i ettertid 😅 lest at det er typisk for mennesker med psykopatiske trekk å drive med det 🙈

Anonymkode: 3fbc2...804

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er verdt mer enn det der! Jeg hadde løpt og aldri sett meg tilbake. 

 

Du kan finne bra kjemi med en annen mann også som forhåpentligvis ikke viser tegn på å være giftig. 

Anonymkode: bb54d...bd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg også tenker jo litt, at det er rart å ikke ha hatt noen langvarige forhold når du er så gammel! 
Eller tror han hadde når han var helt ung. Tenker også at de aller fleste vil vel ha barn, selvom de er playere også? Jeg vet jo om flere menn som har vært litt glad i damer, men de har jo liksom fått seg familie allikevel.

 

 

Anonymkode: 3fbc2...804

Det kan jo også være at han føler at han ikke har truffer "the one", men litt rart at han ikke har noen lengre forhold bak seg når han er i 40-årene. Er en del menn som ønsker barn først når de kommer i 40-årene, på lik linje med kvinner som først ønsker barn når de nærmer seg 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

imagineme skrev (9 minutter siden):

Det kan jo også være at han føler at han ikke har truffer "the one", men litt rart at han ikke har noen lengre forhold bak seg når han er i 40-årene. Er en del menn som ønsker barn først når de kommer i 40-årene, på lik linje med kvinner som først ønsker barn når de nærmer seg 40.

Han sa selv at han først hadde begynt å ønske deg barn for et år siden, men kan jo være det er bare noe han sier :) jeg aner jo ikke!

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han sa selv at han først hadde begynt å ønske deg barn for et år siden, men kan jo være det er bare noe han sier :) jeg aner jo ikke!

Anonymkode: 3fbc2...804

Kan jo være at han har falt pladask for deg da 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...