Gå til innhold

Datet en mann en stund nå…


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

imagineme skrev (2 minutter siden):

Kan jo være at han har falt pladask for deg da 😉

 

Ha ha, helt sikkert ikke :)

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til og begynne med så var han overøsende med ord, og veldig sånn sjarmerende (egentlig ikke min type i det hele tatt), ville liksom at vi skulle få barn osv med engang, dette er en voksen mann i 40-årene. Han fortalte meg at han ikke hadde noen langvarige forhold bak seg, mest kortvarige (rødt flagg, så klart).

Han forteller at han tenner på å ha kontroll/eie meg.

Tenner på risikoen over at jeg kan bli gravid.

Er ganske pervers, syns jeg! 

Er dette rart? 😅 normalt?

Anonymkode: 3fbc2...804

🚩🚩🚩🚩🚩 Hele fem røde flagg, i en så kort post!

1. lovebombing

2. ingen lange forhold

3. tenner på kontroll/eie deg

4. vil at du skal bli gravid fort

5. antar at det er stor aldersforskjell


Hvis du er gira på et forhold med høy risiko for psykisk og fysisk vold må du for all del kjøre på, men jeg anbefaler deg å løpe så fort du kan og aldri se deg tilbake. 

Anonymkode: 50b29...269

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker mindre begavet, Si han tenner på å kontrollere/eie deg. Det gir mange røde flagg. Løp sier jeg, og ikke se deg tilbake

Anonymkode: ee104...e3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til og begynne med så var han overøsende med ord, og veldig sånn sjarmerende (egentlig ikke min type i det hele tatt), ville liksom at vi skulle få barn osv med engang, dette er en voksen mann i 40-årene. Han fortalte meg at han ikke hadde noen langvarige forhold bak seg, mest kortvarige (rødt flagg, så klart).

Er dette rart? 😅 normalt?

Ganske normalt at dere hunnkjønn ser hva andre hunnkjønn gjør, og så unnlater dere å tenke selv men baserer dere på hva andre damer gjør/har gjort, dere er i vesentlig grad mindre selvstendige enn oss hannkjønn og er i vesentlig grad opptatt av deres medsøstre og hva de gjør/har gjort.

Så at du ser rødt flagg basert på at andre damer åpenbart ikke har valgt et langvarig forhold med han, det bekrefter bare at hunnkjønn er mindre selvstendige. Sagt med andre ord, det er ikke tilfeldig at influensere finnes, det er i praksis dere damer som ser opp til og følger ledersauene fordi dere mangler mye på selvstendighet selv.

Så ja, det er normalt for deg som er dame å basere deg på hva andre damer har valgt tidligere, du eier ikke evnen til å ta selvstendige valg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han virker mindre begavet, Si han tenner på å kontrollere/eie deg. Det gir mange røde flagg. Løp sier jeg, og ikke se deg tilbake

Anonymkode: ee104...e3f

Han er faktisk høyt utdannet :) så tror han egentlig er ganske smart!

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

🚩🚩🚩🚩🚩 Hele fem røde flagg, i en så kort post!

1. lovebombing

2. ingen lange forhold

3. tenner på kontroll/eie deg

4. vil at du skal bli gravid fort

5. antar at det er stor aldersforskjell


Hvis du er gira på et forhold med høy risiko for psykisk og fysisk vold må du for all del kjøre på, men jeg anbefaler deg å løpe så fort du kan og aldri se deg tilbake. 

Anonymkode: 50b29...269

Uff ja, enten det, ellers så er han en player :) jeg aner jo ikke! Vanskelig å vite forskjellen på en måte…

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Uff ja, enten det, ellers så er han en player :) jeg aner jo ikke! Vanskelig å vite forskjellen på en måte…

Anonymkode: 3fbc2...804

Du blir såra uansett om han er player eller utsetter deg for vold. Jeg skjønner ikke helt dette med å gå inn i noe du vet ikke er bra med vidåpne øyne, er du så lite glad i deg selv?

Anonymkode: 0ba6d...110

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du blir såra uansett om han er player eller utsetter deg for vold. Jeg skjønner ikke helt dette med å gå inn i noe du vet ikke er bra med vidåpne øyne, er du så lite glad i deg selv?

Anonymkode: 0ba6d...110

Litt vanskelig å vite uten å kjenne han ånkli også, men det er jo noe som kanskje ikke stemmer helt :)

 

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, snuppa123 said:

Er på en måte noe ved han jeg liker da :)

:murvegg:

Anonymkode: 60ed4...b06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

:murvegg:

Anonymkode: 60ed4...b06

Det er jo litt typisk også 😅

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Han sa selv at han først hadde begynt å ønske deg barn for et år siden, men kan jo være det er bare noe han sier :) jeg aner jo ikke!

Anonymkode: 3fbc2...804

Den var god. Sånn i siste liten lissom?

Anonymkode: cbd29...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den var god. Sånn i siste liten lissom?

Anonymkode: cbd29...9da

Hehe ja, virker kanskje som en litt umoden fyr igrunn, så kanskje like greit at han ikke har klart å gjøre noen gravide tidligere ☺️

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa123 skrev (7 timer siden):

Er på en måte noe ved han jeg liker da :)

Krake søker make.

 

Anonymkode: 24459...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han liker dumme damer han kan si slike ting til, og så drar han det lenger og føler forakt fordi du ikke setter ned benet, viser ham fingeren og går. 

Anonymkode: 0f1e7...10c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han liker dumme damer han kan si slike ting til, og så drar han det lenger og føler forakt fordi du ikke setter ned benet, viser ham fingeren og går. 

Anonymkode: 0f1e7...10c

Hvordan drar det lenger?

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan drar det lenger?

Anonymkode: 3fbc2...804

Han kommer til å si ting en oppegående kvinne aldri hadde akseptert, akkurat som han har begynt, bare med flere grenseoverskridende utsagn. Vent å se. Så kan du oppdatere om et par måneder.

Anonymkode: 0f1e7...10c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han kommer til å si ting en oppegående kvinne aldri hadde akseptert, akkurat som han har begynt, bare med flere grenseoverskridende utsagn. Vent å se. Så kan du oppdatere om et par måneder.

Anonymkode: 0f1e7...10c

Hva da for eksempel?

Vil jo si jeg normalt er en ganske oppegående dame 😅 

Anonymkode: 3fbc2...804

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på å kontrollere deg, som i sex ? Det er i hvertfall ikke det samme som å være kontrollerende i et forhold. Jeg liker at menn gjør det, å det er kun der. Har ikke opplevd at det har blitt dratt inn i forholdet ellers

Anonymkode: c9215...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Uff ja, enten det, ellers så er han en player :) jeg aner jo ikke! Vanskelig å vite forskjellen på en måte…

Anonymkode: 3fbc2...804

Det er røde flagg uansett hvordan du vrir og vender på det. Enten er han en player, eller en mann som på sikt kan skade deg vesentlig mer. Ingen av delene er noe å samle på. 

Anonymkode: 50b29...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har alle røde flagg, du innser det selv - og du er fremdeles positiv til å fortsette å bli "bedre kjent" med ham...

Du kommer til å huske denne tråden og alle rådene du her fikk om å avslutte kontakt med ham umiddelbart. Men den dagen du både husker det og innser at det var det eneste rette å gjøre, den dagen kommer du til å være så psyket ned av ham, trolig også redd av ham, samt at du er hektet på hans "gode sider" - at du ikke vil greie å forlate ham. Og du vil leve ditt verste mareritt i årevis fremover.

Ditt valg, Ts. Men du må ta valget her og nå, for om du fortsetter å "bli kjent" med denne mannen vil du trolig ikke komme deg ut av det forholdet før du er psykisk ødelagt.

Du må ta avstand, og så bør du oppsøke profesjonell hjelp for å finne ut hvorfor du tiltrekkes menn som manipulerer og kontrollerer deg, hvorfor du ikke greier å sette sunne grenser for deg selv.

Anonymkode: be7a9...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...