AnonymBruker Skrevet 18. august #1 Del Skrevet 18. august Til og begynne med så var han overøsende med ord, og veldig sånn sjarmerende (egentlig ikke min type i det hele tatt), ville liksom at vi skulle få barn osv med engang, dette er en voksen mann i 40-årene. Han fortalte meg at han ikke hadde noen langvarige forhold bak seg, mest kortvarige (rødt flagg, så klart). Han forteller at han tenner på å ha kontroll/eie meg. Tenner på risikoen over at jeg kan bli gravid. Er ganske pervers, syns jeg! Er dette rart? 😅 normalt? Anonymkode: 3fbc2...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare innom en tur Skrevet 18. august #2 Del Skrevet 18. august Ja, dette er helt normalt. Kjør på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Del Skrevet 18. august Høres ut som flott mann. Hva kan gå galt? Anonymkode: efcc9...90e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Del Skrevet 18. august eller - hvis du syns det er perverst hvilken rolle spiller det hva andre mener? Anonymkode: acc6f...5ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #5 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han forteller at han tenner på å ha kontroll/eie meg. Spørsmålet er vel heller hvorfor bruker du fortsatt tid på denne mannen? Anonymkode: 0ba6d...110 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 18. august #6 Del Skrevet 18. august Som du beskriver ham, er han i hvert fall ikke min type. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppa123 Skrevet 18. august #7 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spørsmålet er vel heller hvorfor bruker du fortsatt tid på denne mannen? Anonymkode: 0ba6d...110 Er på en måte noe ved han jeg liker da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #8 Del Skrevet 18. august snuppa123 skrev (Akkurat nå): Er på en måte noe ved han jeg liker da Jaja hvis du liker kontrollerende menn så er det jo bare å kjøre på, ikke klag etterpå da. Anonymkode: 0ba6d...110 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #9 Del Skrevet 18. august En ekte mann ja Anonymkode: 7aeec...c1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #10 Del Skrevet 18. august Bare vent til du er avhengig. Da vil han omtrent kontrollere pusten din og pengene fine. Lykke til. Anonymkode: cbd29...9da 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #11 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare vent til du er avhengig. Da vil han omtrent kontrollere pusten din og pengene fine. Lykke til. Anonymkode: cbd29...9da Hvordan da? Anonymkode: 3fbc2...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #12 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare vent til du er avhengig. Da vil han omtrent kontrollere pusten din og pengene dine. Lykke til. Anonymkode: cbd29...9da Rettet skrivefeil. Anonymkode: cbd29...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #13 Del Skrevet 18. august Jeg hadde løpt. Det her er så store røde flagg. Anonymkode: 36b09...775 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #14 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan da? Anonymkode: 3fbc2...804 Det sniker seg på at han kontrollerer mer og mer. Anonymkode: cbd29...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 18. august #15 Del Skrevet 18. august 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #16 Del Skrevet 18. august Er det normalt at menn har slike tanker? Anonymkode: 3fbc2...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #17 Del Skrevet 18. august En helt vanlig player, skygg unna. Alder har ingenting å si og ikke tro han får følelser for deg, han vil bare kontrollere deg til du går lei. Anonymkode: 4bf57...cfd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #18 Del Skrevet 18. august og ikke tro at han faktisk kommer til å ville beholde ungen hvis du blir gravid. Anonymkode: 0ba6d...110 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #19 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): En helt vanlig player, skygg unna. Alder har ingenting å si og ikke tro han får følelser for deg, han vil bare kontrollere deg til du går lei. Anonymkode: 4bf57...cfd Kanskje han bare er det ja 😅 Anonymkode: 3fbc2...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #20 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): og ikke tro at han faktisk kommer til å ville beholde ungen hvis du blir gravid. Anonymkode: 0ba6d...110 Nei, det vil han jo sikkert ikke! Han har ikke barn i fra før da Anonymkode: 3fbc2...804 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå