Brunhilde Skrevet 25. juli #21 Skrevet 25. juli Jeg gjør som @Million og skriver de oppskriftene jeg syns er verd å spare inn i min gamle, grønne bok. Den er enda eldre, jeg begynte å skrive den da jeg flyttet hjemmefra i 1984 eller 85. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august #22 Skrevet 15. august Om det er en oppskrift som jeg har prøvd og var fornøyd med så sørger jeg for bilder av oppskriften eller laster ned som pdf. Sorterer i en mappe etter frokost, lunsj, fugl, fisk osv. Har også en oppskriftsbok fra den gangen jeg flyttet hjemmefra. Husker godt hvilket pes det ble da Trines mat... plutselig besto av en hel haug med plussoppskrifter. Ser også at andre matblogger har gjort det samme. Anonymkode: c9dce...14b
fugl fønix Skrevet lørdag kl. 18:36 #23 Skrevet lørdag kl. 18:36 Jeg leter på nett etter gode oppskrifter, prøver de ut og smaker på de, er jeg fornøyd så skriver jeg de ned i min søte rosa/gull paljettnotatbok (kjøpt på bokhandel) 📕 ✨️ 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 18:44 #24 Skrevet lørdag kl. 18:44 De havner i en bildemappe hvis det er insta, som heter oppskifter. Hvis det er steder jeg kan kopiere tekst fra putter jeg de i notes på telefonen. Anonymkode: 8c721...66b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå