Gå til innhold

Andre dating apper enn Tinder

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har inntrykk av at "alle" er på Tinder. Men det finnes jo masse andre apper/nettsider for dating. Hvilke har du brukt? Hva synes du er positivt/negativt? Har du brukt mer enn 1, hvilken liker du best i så fall?

Har selv ikke brukt noen så langt, men tenker på å gjøre det, men sliter med å velge hvilken. Hvilken vil du anbefale/fraråde for en mann ca 50 som er ute etter et seriøst forhold?

Anonymkode: d9b98...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hinge er populær også. Og Happn er det vel noen som bruker.

Anonymkode: 9270e...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happn, Møteplassen og Facebook dating. Ikke møtt så mange, men jeg er veldig lite aktiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte noen av de andre appene var noe bedre enn tinder. Men antall menn og kvinner er veldig i ubalanse også her, kanskje noe bedre.  

Tinder har 75% menn og 25% damer. Der er det veldig få menn som har noe sjans.

Jeg synes absolutt Badoo var best. Du burde prøve noe der kjønnsbalansen er bedre.

Anonymkode: 6602f...991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker Bumble, egentlig, mest fordi brukerne der ser ut til å faktisk gidde å fylle ut profilen. På Tinder er det mange helt uten bio, og hvis det er en, er det typisk en remse med emojis, "spørr hvis det er noe du lurer på!" og "opptatt av trening, kosthold og venner".

Aldri fått noe nevneverdig respons på Hinge eller Happn. Generelt sett sliter nok alle tre med et relativt lavt antall brukere da, spesielt på mindre steder, så det er vanskelig å komme utenom Tinder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har testet Tinder, Happn, badoo, Facebook dating....

Synes helt klar Badoo er bedre enn de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de av oss som ikke er på noen av disse appene, hva er forskjellen? Hva gjør en bedre enn de andre i deres syn? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste appen jeg bruker er YR😆melder det godt og varmt om natten, blir vi lettere på tråden når vi møtes på byen..

Apper fungerer kanskje best i storbyer.. for på i byer må vi møtes face to face, for å flørte hverandre til sengs🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/18/2024 at 8:53 AM, svartkatt said:

Happn, Møteplassen og Facebook dating. Ikke møtt så mange, men jeg er veldig lite aktiv. 

Hit går de eldre og de som er for uattraktiv til å få matches andre plasser. 

Er kun Tinder, Hinge og Raya som har oppegående attraktive mennesker. 

Anonymkode: 39bb9...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet litt forskjellig. Av eksterne årsaker fant jeg ikke kjæresten før etter fire år. Hun kontaktet meg på Match, men hadde også gitt meg en like på Tinder. Jeg kjente henne veldig perifert fra før, så det gjorde praten lett fra første stund. 

Før det, hadde jeg hatt fine dates via Match, FB-dating, og Tinder. En gjenganger er at du finner dem på flere plattformer, men at de ser på Tinder som underholdning, og at det er vanskelig å få kontakt med de samme damene der. M56

Anonymkode: 1c904...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinder er som 2 jenter skal date 6 gutter.  Det er kjønnsbalansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Tinder er som 2 jenter skal date 6 gutter.  Det er kjønnsbalansen.

1 på 3 eller 3 på 9? 🤪

Anonymkode: 47409...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/20/2024 at 9:13 AM, AnonymBruker said:

Hit går de eldre og de som er for uattraktiv til å få matches andre plasser. 

Er kun Tinder, Hinge og Raya som har oppegående attraktive mennesker. 

Anonymkode: 39bb9...01f

Tinder er først og fremst for visuelt pene mennesker uten substans. Hva som helst annet er bedre om man ønsker noe annet enn sex med noen med IQ på under halvparten av høyden.

Anonymkode: ebef0...34e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tinder er først og fremst for visuelt pene mennesker uten substans. Hva som helst annet er bedre om man ønsker noe annet enn sex med noen med IQ på under halvparten av høyden.

Anonymkode: ebef0...34e

Gir du dem IQ test? 

Anonymkode: 90735...edb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme røkla og de samme mennene på alle andre apper og, så Happn, Hinge osv er bare en annen variant av Tinder. Samme menn. IRL ja takk, mye bedre 🌸

Anonymkode: c6761...fc3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...