AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #1 Del Skrevet 18. august 2024 Har inntrykk av at "alle" er på Tinder. Men det finnes jo masse andre apper/nettsider for dating. Hvilke har du brukt? Hva synes du er positivt/negativt? Har du brukt mer enn 1, hvilken liker du best i så fall? Har selv ikke brukt noen så langt, men tenker på å gjøre det, men sliter med å velge hvilken. Hvilken vil du anbefale/fraråde for en mann ca 50 som er ute etter et seriøst forhold? Anonymkode: d9b98...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #2 Del Skrevet 18. august 2024 Hinge er populær også. Og Happn er det vel noen som bruker. Anonymkode: 9270e...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. august 2024 #3 Del Skrevet 18. august 2024 Happn, Møteplassen og Facebook dating. Ikke møtt så mange, men jeg er veldig lite aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MakeItHappen Skrevet 18. august 2024 #4 Del Skrevet 18. august 2024 Kommer an på alderssegmentet ditt, men før var jo sukker og match greit også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #5 Del Skrevet 19. august 2024 Følte noen av de andre appene var noe bedre enn tinder. Men antall menn og kvinner er veldig i ubalanse også her, kanskje noe bedre. Tinder har 75% menn og 25% damer. Der er det veldig få menn som har noe sjans. Jeg synes absolutt Badoo var best. Du burde prøve noe der kjønnsbalansen er bedre. Anonymkode: 6602f...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 19. august 2024 #6 Del Skrevet 19. august 2024 Foretrekker Bumble, egentlig, mest fordi brukerne der ser ut til å faktisk gidde å fylle ut profilen. På Tinder er det mange helt uten bio, og hvis det er en, er det typisk en remse med emojis, "spørr hvis det er noe du lurer på!" og "opptatt av trening, kosthold og venner". Aldri fått noe nevneverdig respons på Hinge eller Happn. Generelt sett sliter nok alle tre med et relativt lavt antall brukere da, spesielt på mindre steder, så det er vanskelig å komme utenom Tinder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 19. august 2024 #7 Del Skrevet 19. august 2024 Jeg har testet Tinder, Happn, badoo, Facebook dating.... Synes helt klar Badoo er bedre enn de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 19. august 2024 #8 Del Skrevet 19. august 2024 For de av oss som ikke er på noen av disse appene, hva er forskjellen? Hva gjør en bedre enn de andre i deres syn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. august 2024 #9 Del Skrevet 20. august 2024 Den eneste appen jeg bruker er YR😆melder det godt og varmt om natten, blir vi lettere på tråden når vi møtes på byen.. Apper fungerer kanskje best i storbyer.. for på i byer må vi møtes face to face, for å flørte hverandre til sengs🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #10 Del Skrevet 20. august 2024 On 8/18/2024 at 8:53 AM, svartkatt said: Happn, Møteplassen og Facebook dating. Ikke møtt så mange, men jeg er veldig lite aktiv. Hit går de eldre og de som er for uattraktiv til å få matches andre plasser. Er kun Tinder, Hinge og Raya som har oppegående attraktive mennesker. Anonymkode: 39bb9...01f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #11 Del Skrevet 20. august 2024 Jeg testet litt forskjellig. Av eksterne årsaker fant jeg ikke kjæresten før etter fire år. Hun kontaktet meg på Match, men hadde også gitt meg en like på Tinder. Jeg kjente henne veldig perifert fra før, så det gjorde praten lett fra første stund. Før det, hadde jeg hatt fine dates via Match, FB-dating, og Tinder. En gjenganger er at du finner dem på flere plattformer, men at de ser på Tinder som underholdning, og at det er vanskelig å få kontakt med de samme damene der. M56 Anonymkode: 1c904...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #12 Del Skrevet 20. august 2024 Tinder er som 2 jenter skal date 6 gutter. Det er kjønnsbalansen. Anonymkode: 6602f...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #13 Del Skrevet 20. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Tinder er som 2 jenter skal date 6 gutter. Det er kjønnsbalansen. Anonymkode: 6602f...991 1 på 3 eller 3 på 9? 🤪 Anonymkode: 47409...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #14 Del Skrevet 21. august 2024 On 8/20/2024 at 9:13 AM, AnonymBruker said: Hit går de eldre og de som er for uattraktiv til å få matches andre plasser. Er kun Tinder, Hinge og Raya som har oppegående attraktive mennesker. Anonymkode: 39bb9...01f Tinder er først og fremst for visuelt pene mennesker uten substans. Hva som helst annet er bedre om man ønsker noe annet enn sex med noen med IQ på under halvparten av høyden. Anonymkode: ebef0...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #15 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tinder er først og fremst for visuelt pene mennesker uten substans. Hva som helst annet er bedre om man ønsker noe annet enn sex med noen med IQ på under halvparten av høyden. Anonymkode: ebef0...34e Gir du dem IQ test? Anonymkode: 90735...edb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #16 Del Skrevet 22. august 2024 Samme røkla og de samme mennene på alle andre apper og, så Happn, Hinge osv er bare en annen variant av Tinder. Samme menn. IRL ja takk, mye bedre 🌸 Anonymkode: c6761...fc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå