Gå til innhold

Hun ville ikke ekspedere meg

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (Akkurat nå):

I alle fall sikkerhetsansvarlig 

Det er noe helt annet.

Anonymkode: 30f99...f89

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell det til flest mulig av de du kjenner, og få dere en god latter. Så utrolig flaut for henne. 

Anonymkode: fea87...110

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg var i en butikk der ei jeg har gått på skole med osv jobber. Vi har aldri vært uvenner men hun har aldri likt meg, alltid unngått meg om hun har sett meg, og gitt meg stygge blikk. Jeg vet ikke hvorfor og jeg har aldri gjort henne noe, hun bare liker meg ikke. Jeg sto i kø for å betale, hun var blid og hyggelig mot alle, men når det var min tur sa hun ikke hei, bare så dumt på meg, og ropte på ei annen ei og sa det er kunde her. Så hun ba en annen om å ekspedere meg. Er ikke det litt rart og uproft? Eller kan de gjøre sånt om de føler for det?

Anonymkode: 7f319...2bc

Kanskje hun var ferdig med skiftet sitt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fortell det til flest mulig av de du kjenner, og få dere en god latter. Så utrolig flaut for henne. 

Det har ikke falt dere inn at hun kanskje skulle ha pause eller var ferdig på jobb?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det har ikke falt dere inn at hun kanskje skulle ha pause eller var ferdig på jobb?

Eller hva med mensen?

Anonymkode: ff863...30b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan man egentlig bare spekulere 🙈 Du skriver at dere gikk på skole sammen, kan hende noe skjedde i den tiden som hun fremdeles gnager på? Kanskje du ble sammen en gutt hun likte? Misunnelig på deg for ett eller annet? Følt seg utestengt av deg og dine venner? Uff, kunne skrevet i evigheter 🙈 Kan også faktisk være så enkelt som at hun var ferdig med skiftet sitt, eller skulle ha pause🤷‍♀️ Hvis dette fortsetter så må du ikke være redd for å konfrontere henne, bare spør hvilket problem hun har med deg. Kan jo som sagt hende at det stammer fra langt tilbake og hun husker kanskje ting du ikke husker. Vi alle oppfatter og minnes ting forskjellig. Dette er iallefall ikke noe du trenger å ta opp med sjefen hennes, før du evt har snakket med henne selv. Du kan jo også gjøre det superenkelt ved å gå i en annen kasse 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 23.39):

Jeg var i en butikk der ei jeg har gått på skole med osv jobber. Vi har aldri vært uvenner men hun har aldri likt meg, alltid unngått meg om hun har sett meg, og gitt meg stygge blikk. Jeg vet ikke hvorfor og jeg har aldri gjort henne noe, hun bare liker meg ikke. Jeg sto i kø for å betale, hun var blid og hyggelig mot alle, men når det var min tur sa hun ikke hei, bare så dumt på meg, og ropte på ei annen ei og sa det er kunde her. Så hun ba en annen om å ekspedere meg. Er ikke det litt rart og uproft? Eller kan de gjøre sånt om de føler for det?

Er ei på butikken her jeg bor også som oppfører seg helt tragisk når jeg kommer inn i butikken eller i kassa der hun sitter. Jeg kjenner ikke (igjen?) dama, men virker som hun vet hvem jeg er og ikke liker meg. Ubehagelig å reise på nærbutikken når hun jobber. Jeg er ikke fra dette stedet, men et sted i nærheten. Mistenker at hun kjenner en eks av meg eller noe, og hørt noe dritt. 
Hun smiler ikke, snakker så vidt, virker egentlig drittlei jobben sin (enda hun ikke har jobbet der mer enn i noen mnd) og burde ikke jobbet der. Usikker på om hun er sånn mot alle eller kun mot meg. Burde faktisk sjekket ut om det bare er sånn hun er 😝 går bare å håper hun snart slutter i jobben så det går an å reise på butikken igjen.

Anonymkode: 60206...97d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde skrive en vurdering av den butikken du var i. Eller du burde finne ut hvem som er sjefen i den butikken vedkommende jobber i, du burde sagt ifra om hvordan denne " personen " behandlet deg. Det er respektløst å behandle noen på denne måten, hun/han burde fått en refs for dette, man behandler ikke kunder sånn. I jobbsammenheng skal man oppføre seg profesjonelt, egne følelser skal ikke ha innvirkning for hvem hun/han vil ekspedere eller ikke. Lavmål.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi beskjed til leder/bedriften å fortell om opplevelsen.

Er en på jobb, så er en på jobb!

Er en sur eller ikke liker  "halve byen" å må ha andre for å ta over, så er kanskje ikke butikk jobb for en. Hadde syns selv som kollega til dette mennesket, var slitsomt. Jeg har jo min jobb å gjøre der og da jeg også, ikke være form av "støttekontakt".

Anonymkode: 6dfb8...e3b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 2.06):

Uansett så hadde da det profesjonelle vært å unnskyldt seg til kunden, og sagt nettopp det; Beklager, men jeg må få kollegaen min til å ta over, jeg er ferdig for dagen jeg. Og da ansiktet hennes stivnet da hun så TS stå der i køen, og hun nettopp hadde smilt og vært hyggelig til alle de andre kundene. Ikke proft.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 1.56):

Høres ut som du er en mobber akkurat som TS mest sannsynlig har vært.

Anonymkode: 6166a...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du overreagerer om dette har skjedd kun en gang. 

Anonymkode: 09b26...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Høres ut som du er en mobber akkurat som TS mest sannsynlig har vært.

Anonymkode: 6166a...d34

Jeg var aldri vært noen mobber for mobbing er jeg imot. Jeg aner ikke hvorfor hun ikke liker meg. Mulig jeg har gjort noe en gang da som ikke var mot henne men som hun ble såret av. Ikke vet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nok en historie som har to sider.

Anonymkode: 84519...1d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 23.59):

Du må gi beskjed til hennes overordnede og forklare. Forhåpentligvis får dette kjerringneket beskjed om å finne seg noe annet å gjøre på.

Anonymkode: 5aecc...69d

Overreaksjon av amerikanske dimensjoner, much? 

Anonymkode: c3a14...8ad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gitt klar beskjed til butikken om at hun diskriminerte deg! 

Anonymkode: 6569d...7cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 23.39):

Film neste gang og si ifra til sjefen hennes. Er man uproff, må man bli hjemme. Ferdig snakka

Anonymkode: 0be22...bae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Overreaksjon av amerikanske dimensjoner, much? 

Anonymkode: c3a14...8ad

Nei, det er utrolig uproft av en butikkansatt å nekte å behandle kunder fordi de har noe personlig imot dem! Og enda mer spesielt når kunden ikke har gjort dem noe. Ledelsen bør vite hvilke ansatte de har! 

Anonymkode: 6569d...7cd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 23.59):

Du må gi beskjed til hennes overordnede og forklare. Forhåpentligvis får dette kjerringneket beskjed om å finne seg noe annet å gjøre på.

Anonymkode: 5aecc...69d

Ja, Karen 

Anonymkode: 327e0...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, Karen 

Anonymkode: 327e0...73a

Lol. Service yrket er brutalt. Om du ikke er proff nok til p holde maska, må du gjøre noe annet. 

Så sant ikke man blir plaget, trakassert eller ellers har en ufin opplevelse med en kunde, skal man under enhver omstendighet forholde seg proff.

Hvor går grensa tenker du? 

Anonymkode: 0be22...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...