AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #21 Del Skrevet 24. september 2024 Helt ok sesong. Alt er jo litt klisje aktig og urealistisk, men man må jo ta serien for det den er. Syntes Mindy er dødsirriterende og får alt for mye skjermtid. Likte hun i starten, da var hun litt roligere. Nå er det bare mas med hun og all den syngingen…. Har ikke bedt om det. Veldig kjedelig at hun skal synge nye ballade greier i hver episode. Hadde vært mye mer interessant å sett mer av Camille. Hun får alt for lite skjermtid. Var kanskje litt mer spennende i sesong 1 og 2 med hun amerikanse sjefen og alt dramaet. Nå elsker alle Emily og det er bare masse frem og tilbake med Gabriel. Anonymkode: 4a950...1ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2024 #22 Del Skrevet 24. september 2024 AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 16.41): Det er en myte, dere kompenserer med mer aktivitet, overvurderer hvor mye dere faktisk spiser. om en er godt trent og har en del muskelmasse forbrenner en mer. Likevel snakk om rundt 400kcal Forbrenningen til mennesker uten diagnoser, som veier det samme og har samme utgangspunkt med høyde/muskelmasse varierer maks 150kcal per døgn. Da er det et stort avvik. spør legen din om du ikke tror meg 😉 hvorfor har du så vanskelig for å akseptere at skuespilleren har en spiseforstyrrelse, når hun har vært åpen om denne problematikken selv? Anonymkode: 287e0...a8c Jeg motsier ikke at Lily Collins har en spiseforstyrrelse Ts Anonymkode: 4e65f...49c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2024 #23 Del Skrevet 3. oktober 2024 For en tullete sesong! Endelig fått begynt på del 2 og Camille irriterer meg så utrolig. Samme gjør Gabriel, de kan bare ta hverandre. Er så lei av dette frem og tilbake rotet! Anonymkode: 9d25d...2d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2024 #24 Del Skrevet 4. oktober 2024 Greit nok, men klarer ikke å heie på Gabriel lenger, han fremstår som en løk. Synes også Camille slapp litt for lett unna det at hun faktisk "faka" graviditet på slutten der. Er så lei av forviklinger hele tida, hadde vært koselig å faktisk se Emily og Gabriel sammen i litt lenger enn én enkelt episode før det blir slutt/pause. De andre forholdene hennes får nesten mer skjermtid og jeg tar meg i å heie mer på Marcello enn Gabriel... Og det er vel sikkert ikke det som er meningen eller hva? Anonymkode: c286c...0c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. oktober 2024 #25 Del Skrevet 9. oktober 2024 Jeg likte denne siste sesongen. Har alltid heiet på Gabriel, men syns han tapte seg veldig denne sesongen. Støtter Emily i situasjonen ang. skibakken, og sååå irriterende at de ikke bare kan kommunisere. Bare drar fra hverandre når ting blir litt utfordrende. De hadde hatt det superfint sammen om de bare hadde snakket. Babysituasjonen var jo mye av årsakene til problemene med å knytte seg, men når det plutselig ikke var et problem lenger så skulle de likevel (...) ikke være sammen? Teit! Likte heller ikke håret til Gabriel denne sesongen - utrolig sjuskete 🤪 Det tristeste var jo da Emily traff på Alfie utenfor kirka og så hadde han ny kjæreste 😭 følte gnistene mellom dem. Hvordan blir neste sesong mon tro... Emily in Rome?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå