Gå til innhold

Hva synes du om den siste sesongen av "Emily in Paris"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har sett de tre første sesongene og syntes de var bra, men veldig mye drama mellom Gabriel, Emily, Camilla og Alfie.

Jeg skjønner ikke hvor Emily får penger fra til å gå i dyre designerklær, og hvordan hun får plass til alt i den lille leiligheten.

Er også fasinert over hennes spinkle midje.

Hun har den smaleste midjen jeg har sett.

Anonymkode: 4e65f...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har sett de tre første sesongene og syntes de var bra, men veldig mye drama mellom Gabriel, Emily, Camilla og Alfie.

Jeg skjønner ikke hvor Emily får penger fra til å gå i dyre designerklær, og hvordan hun får plass til alt i den lille leiligheten.

Er også fasinert over hennes spinkle midje.

Hun har den smaleste midjen jeg har sett.

Jeg er tynn selv og liker å være tynn, men Emily ser syk ut. Hun ville sett så mye bedre ut med litt mer kjøtt på bena, ansiktet hennes ser sykt ut i den nye sesongen, hun eldes fortere når hun er så tynn som hun er. Hodet er også stort til den magre kroppen hennes. 

Liker forøvrig ikke den nye sesongen, spenningen mellom Emily og Gabriel som var tilstede i de første sesongene er borte og jeg heier ikke på dem som jeg gjorde før. Gabriel kler heller ikke den nye frisyren. 

Anonymkode: b50a2...476

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er tynn selv og liker å være tynn, men Emily ser syk ut. Hun ville sett så mye bedre ut med litt mer kjøtt på bena, ansiktet hennes ser sykt ut i den nye sesongen, hun eldes fortere når hun er så tynn som hun er. Hodet er også stort til den magre kroppen hennes. 

Liker forøvrig ikke den nye sesongen, spenningen mellom Emily og Gabriel som var tilstede i de første sesongene er borte og jeg heier ikke på dem som jeg gjorde før. Gabriel kler heller ikke den nye frisyren. 

Anonymkode: b50a2...476

Hadde Gabriel kortere hår i forrige sesong? Han ser eldre ut når håret er mer utvokst synes jeg.

Jeg tror det blir mer spenning og styr i kjærlighetslivet når neste dose episoder blir sluppet om en liten måned.

Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lily Collins har en historie med spiseforstyrrelser. Mange er redd de har blusset opp igjen.

Lily Collins weight loss

Irriterer meg grønn over storylinjen med maskeradeballet med Alfie og hun andre med samme antrekk som Emily. De lignet ikke i utseende i det hele tatt. Det ble så teit! 

Anonymkode: 9d25d...2d3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Lily Collins har en historie med spiseforstyrrelser. Mange er redd de har blusset opp igjen.

Lily Collins weight loss

Irriterer meg grønn over storylinjen med maskeradeballet med Alfie og hun andre med samme antrekk som Emily. De lignet ikke i utseende i det hele tatt. Det ble så teit! 

Anonymkode: 9d25d...2d3

Hun er nok en smalbygd dame med høy forbrenning som ikke legger så lett på seg, men så at hun hadde fått enda smalere midje.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett, men helt uten forventninger til kvalitet 😅 Alfie er nok ikke hennes type, men jeg heiet faktisk litt på dem fremfor henne og Gabriel. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

AnonymBruker

Ts her

Har nå sett sesong 5 og syntes den var bedre enn sesong 4. Håper på sesong 6🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siste sesong av Emily in Paris, var skuffende. Skjer absolutt nada nix. Får håpe neste sesong byr på noe mer, for denne sesongen var dårlig.

Anonymkode: b0fd9...be0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ts her

Har nå sett sesong 5 og syntes den var bedre enn sesong 4. Håper på sesong 6🤞

Hva synes du om den siste sesongen? 

Jeg heier på Emily og Marcello 😊

Anonymkode: 8ea29...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva synes du om den siste sesongen? 

Jeg heier på Emily og Marcello 😊

Jeg heier på Emily og Gabriel 💕

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.8.2024 den 13.01):

Hun er nok en smalbygd dame med høy forbrenning som ikke legger så lett på seg, men så at hun hadde fått enda smalere midje.

Ts

Dama har en historie med spiseforstyrrelser! Ikke noe høy forbrenning der i gården hallo

Anonymkode: 287e0...a8c

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skuffende. Skjedde veldig lite, så ja, kjedelig og nesten litt uprofesjonelt! 

Anonymkode: 0b42d...62b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Dama har en historie med spiseforstyrrelser! Ikke noe høy forbrenning der i gården hallo

Hva vet du om at hun ikke har høy forbrenning?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 16.55):

Jeg heia egentlig på Alfie.

Anonymkode: 58d33...a4d

Likte han veldig godt og. Vart så irritert når hun valgte Gabriel 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun minner veldig om Audrey Hepbrun!

Anonymkode: 401df...9d7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest winterchild

Hatar den serien ändå sedan jag hörde att de gav bribes till domarna i Golden Globe 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 8.09):

Hva vet du om at hun ikke har høy forbrenning?

Ts

Du tuller nå? Det er ingenting som heter «høy forbrenning» med mindre en faktisk har diagnosen høyt stoffskifte. 

siden hun faktisk har vært åpen om å lide av anoreksi, tror du ikke hun da hadde nevnt høyt stoffskifte ?!

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du tuller nå? Det er ingenting som heter «høy forbrenning» med mindre en faktisk har diagnosen høyt stoffskifte. 

siden hun faktisk har vært åpen om å lide av anoreksi, tror du ikke hun da hadde nevnt høyt stoffskifte ?!

Selvfølgelig er det noe som heter høy forbrenning.

Mange kan spise akkurat hva de ønsker og trenger ikke å tenke på kalorier, mens andre går opp i vekt bare de ser på en banan.

Jeg tilhører den førstnevnte gruppen og kan spise 400 gram potetgull til hvert måltid, i tillegg til vanlig mat og ikke legge på meg, mens min søster spiser en tredjedel og likevel sliter med å ikke gå opp i vekt.

Ingen av oss har stoffskifteproblemer.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Selvfølgelig er det noe som heter høy forbrenning.

Mange kan spise akkurat hva de ønsker og trenger ikke å tenke på kalorier, mens andre går opp i vekt bare de ser på en banan.

Jeg tilhører den førstnevnte gruppen og kan spise 400 gram potetgull til hvert måltid, i tillegg til vanlig mat og ikke legge på meg, mens min søster spiser en tredjedel og likevel sliter med å ikke gå opp i vekt.

Ingen av oss har stoffskifteproblemer.

Ts

Det er en myte, dere kompenserer med mer aktivitet, overvurderer hvor mye dere faktisk spiser. 

om en er godt trent og har en del muskelmasse forbrenner en mer. Likevel snakk om rundt 400kcal 

Forbrenningen til mennesker uten diagnoser, som veier det samme og har samme utgangspunkt med høyde/muskelmasse varierer maks 150kcal per døgn. Da er det et stort avvik.  

spør legen din om du ikke tror meg 😉

hvorfor har du så vanskelig for å akseptere at skuespilleren har en spiseforstyrrelse,  når hun har vært åpen om denne problematikken selv?

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...