AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Del Skrevet 17. august Er det vanlig at tisper har lik løpetid intervaller mellom hver løpetid hver gang? Når de er voksne. Skjønner at de ofte er upresise de første to årene men etter det? Eller er det umulig å vite? Anonymkode: 238b4...094 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Del Skrevet 17. august Ts. Altså løpetid syklus. Anonymkode: 238b4...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #3 Del Skrevet 18. august Ingen som har tisper her? Anonymkode: 238b4...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #4 Del Skrevet 18. august Har ikke noe fasitsvar, bare egne erfaringer. Vært borti begge deler. Går ofte an å anslå sånn cirka, men plutselig stemmer ikke antakelsene. Har også opplevd at intervallene har endret seg i løpet av hundens liv. Anonymkode: 1e5bb...a4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arx Skrevet 18. august #5 Del Skrevet 18. august Varierer fra hund til hund. To av mine har hatt veldig fast syklus, den yngste løp plutselig over en mnd tidligere enn sist nå 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #6 Del Skrevet 19. august Ja, de aller fleste hunder har fast syklus. Noen har 6 mnd, noen har 8 mnd og noen har hver 12 måned. Min venninnes hund er så presis som det går an; andre uka i juli hvert eneste år. Anonymkode: 679e6...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 19. august #7 Del Skrevet 19. august Min varierte en del frem til hun ble 4 år, nå er det hver 8. måned ganske så presist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #8 Del Skrevet 23. august Min hadde ca 8-9 mnd, men det økte gradvis og endte på nesten 10 mnd siste gang. Ble litt og litt lengre for hver gang. Min tante har en gammel frøken som får hyppigere nå enn før. Svinger nok mye. Anonymkode: 95718...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august #9 Del Skrevet 23. august Min får fast hver 8 måned, har fått det til nå iallefall. 6 år nå. Anonymkode: 57ab0...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 24. august #10 Del Skrevet 24. august (endret) Min tidligere hund hadde fast hver 8. måned fra hun var 1 år gammel. Vår hund nå av samme rase har alt fra 6 måneder til 10 måneder mellom hver gang. Endret 24. august av Ms. Steele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #11 Del Skrevet 24. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 23.09): Er det vanlig at tisper har lik løpetid intervaller mellom hver løpetid hver gang? Når de er voksne. Skjønner at de ofte er upresise de første to årene men etter det? Eller er det umulig å vite? Anonymkode: 238b4...094 Det er som med alle med mensen. For noen er det som et fininnstilt urverk, mens for andre er det fryktelig uforutsigbart. Anonymkode: 7997c...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august #12 Del Skrevet 24. august Jeg har 2 tisper og begge har løpetid rundt mars/april og september/oktober etter de ble voksne og hadde hatt 2-3 løpetider Anonymkode: e3100...1d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 24. august #13 Del Skrevet 24. august Har bare hatt en tispe, hun var rimelig regelmessig med 6 måneder mellom hver løpetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå