AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #101 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han er trygg på deg selv og er til å stole på. Jeg vet at jeg kan regne med han. Manipulerende kommer ofte til stede når vi har diskusjoner, der han prøver å få meg til og få dårlig samvittighet og gjør seg selv til offer. Det er hans svakeste side føler jeg. Det er ikke det at vi diskuterer så ofte, men det har skjedd. Da trekker jeg meg automatisk litt unna. Hvor lenge skal jeg date og være på dating apper da? Jeg har vært singel i 5 år nå 😛 Jeg drømmer om ekteskap og få flere barn. Ts Anonymkode: df55a...1cf Altså, hvordan i all verden kan du si at en mann er trygg og til å stole på, samtodig som du sier at han gjør seg til ett offer og manipulere deg i diskusjoner allerede før dere er sammen?? Du føler deg så trygg på han at du trekker deg unna? Det kombinert med at han ikke liker forandring, blir stressa av nye situasjoner, og er veldig a4, det er så rødt flagg for meg at jeg aldri ville vurdert noe som helst annet enn bekjentskap med det mennesket. Anonymkode: 9160a...8de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 18. august 2024 #102 Del Skrevet 18. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo. Det er man absolutt. Det er jo nettopp i et forhold det blir tydelig om man kobler av på svært ulike måter. Anonymkode: 24f5c...396 Ja, men hvem sier at man bør koble av på samme vis. Hvis en hører på musikk, møter folk, kjører rundt dit og dit, så kan den andre komme seg på sofaen? Det er i alle fall ikke noe å klage på når en har vært sammen i mange år, da får dere space fra hverandre også. Endret 18. august 2024 av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #103 Del Skrevet 18. august 2024 De skulle lest tråden her. Da ville det plutselig vært null menn som ønsket forhold med deg Anonymkode: 21518...b81 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 18. august 2024 #104 Del Skrevet 18. august 2024 (endret) Nr 3 tiltaler meg mest av disse, og likevel ingen av dem, siden du ikke virker å ha oppriktige følelser for noen av dem. Jeg må ha ekte følelser for å vurdere forhold. Annet har ikke vært aktuelt for meg siden jeg var (umoden/dum) tenåring. Fanilierelasjonene er hva som tiltaler meg med nr 3. Samme utelukker både nr 1 og 2. Dess eldre jeg blir dess mer bevisst blir jeg på at mennesker er et produkt av relasjoner de vokser opp med. Alder hadde også fått meg til å styre unna nr 1 og 2, så nr 3 hadde i realiteten vært eneste jeg ville gitt em sjanse angående å utvikle følelser. At han er opptatt av din seksuelle nytelse teller også svært positivt. Jeg utvikler også følelser sent, men jeg hadde nok gitt nr 3 en mulighet, til det eventuelt viste seg at det ikke skjer. At jeg ga det opp at det skulle bli følelser. Uten følelser ingen forhold. Tror det er vanskelig å utvikle følelser for noen når man dribler flere. Endret 18. august 2024 av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #105 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg er mann og meg hadde du aldri fått uansett hvor pen du måtte være. Ikke etter alt dette psycho greiene her. Fy f.. snakk om å gi seg selv dronning stempelet. Stakkars mann hvis han går for deg. Men mest sannsynlig blir han ikke så altfor lenge. Anonymkode: 94b3a...3b7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #106 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg har vært singel i mange år og ønsker egentlig et forhold, men har holdt litt tilbake da jeg har barn. Det siste par årene begynte jeg å date igjen og i dag er det tre menn som ønsker et forhold med meg. Jeg vet ingen menn er perfekte, men alle tre har både positive og negative sider. Eller skal jeg la de alle gå og se om Mr. Perfect dukker opp før jeg er 40? Mann 1. Positivt: meget lojal, trygg, ansvarsfull, stiller opp, mye med venner, har alle kjærlighetsspråkene, flink på å lese meg, ærlig, tålmodig, tøff, lar seg ikke pille på nesen, sterk kjemi, ekstrovert, elsker å kommunisere, min familie liker han og den beste jeg har hatt sex med noensinne. Negativt: sta, viljesterk, pågående, manipulerende, meget A4, blir lett stresset i nye situasjoner og liker ikke forandringer, lite spontan, ingen kontakt med sin far, har forskjellige interesser, bor langt ut på landet, prater mye om hvor dyrt alt her og hva han har råd til og ikke råd til. 7 år eldre enn meg. Mann 2. Positivt: snill, støttende, tilgjengelig, stiller opp, meget gavmild, tillitsfull, moden, empatisk, mental sterk, ærlig, effektiv, intelligent, logisk og lederlønn på over en million. Negativt: lever for jobben sin, mammagutt, regelrytter, bezzerwizzer, uorganisert, utålmodig, mye sykdom hos seg selv og i familien, bor usentralt, introvert, sta, noe overvektig og mindre pen. 14 år eldre enn meg. Mann 3. Positivt: lojal, positiv, snill, tilgjengelig, tålmodig, rettferdig, ærlig, innsiktsfull, lidenskapelig, eventyrlysten, kreativ, leken, reflekterende, morsom, stor familie som er mye sammen i hverdagen og tre søstre han er med ukentlig, bor i byen, tydelig på at han ønsker ekteskap og barn, sterke verdier, ønsker sterkt å tilfredstille meg og kjekk kar. Negativt: student, bor hjemme hos sine foreldre i voksen alder for å spare til hus, er aldri med venner, sensitiv, perfeksjonist, blir lett påvirket av andres følelser og meninger, introvert, har vært gift en gang tidligere, delte mye privat info om seg selv i starten, like høy som meg og tynnere enn meg. 2 år eldre enn meg. Alle tre er sjeldent ute og fester og drikker lite alkohol. Alle tre er lojale og stiller opp på kort varsel. Alle tre er meget renslige og tar vare på hjemmet sitt. Ingen har barn, men ønsker å være en far. Jeg er ikke den som forelsker meg i noen ved første øyekast eller tror på kjærlighet ved første blikk. Jeg må bli godt kjent med en person før jeg åpner meg opp der jeg følelser for noen. Jeg har også lang erfaring på Tinder og vet at mange menn i min alder har bagasje. Alle i familien og vennene mine har samboer. Jeg er lei av å være singel etter mange år der jeg har satt barna først. Skal jeg ta en av disse og fokusere kun på han jeg velger, eller skal jeg vente til Mr. Perfect dukker opp? Om han i det hele tatt finnes... Hadde du valgt mann 1, 2 eller 3? 😀 Begrunn gjerne svaret ditt. Anonymkode: df55a...1cf Lojal og manipulerende ? Anonymkode: 0c15f...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 18. august 2024 #107 Del Skrevet 18. august 2024 Hvis jeg var deg ville jeg nok ikke ha valgt den som er manipulerende. Selv om du gjennomskuer det, er det ingen god egenskap å ha. Det er faktisk et rødt flagg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 18. august 2024 #108 Del Skrevet 18. august 2024 Du burde ikke gå inn i et forhold med noen av dem, fordi du er ikke seriøs. Hadde du vært seriøs, så hadde du ikke sjonglert med 3 forskjellige menn. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #109 Del Skrevet 18. august 2024 MegJa skrev (12 minutter siden): Du burde ikke gå inn i et forhold med noen av dem, fordi du er ikke seriøs. Hadde du vært seriøs, så hadde du ikke sjonglert med 3 forskjellige menn. Hadde jeg hørt at en kvinne datet mange og hatt sex med de samtidig så hadde det vært over. Det er ikke akseptabelt, dating kulturen her må skjerpe seg og bli bedre. Anonymkode: ab63b...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #110 Del Skrevet 18. august 2024 Hoia skrev (5 timer siden): Ja, men hvem sier at man bør koble av på samme vis. Hvis en hører på musikk, møter folk, kjører rundt dit og dit, så kan den andre komme seg på sofaen? Ingen sier det. Men når ikke ts liker og respekterer at han er innadvendt, og tom lister det opp som et "negativt" trekk, det vanskelig å ha forhold. Anonymkode: 24f5c...396 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #111 Del Skrevet 19. august 2024 Nr 1 ville jeg holdt meg LANGT unna. Jeg ville valgt nr 3. Anonymkode: 3e073...9f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #112 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 23.34): Nr 2, minuset er dårlig lønn. 1 mill pluss litt er en gjennomsnittslønning i dag, og når han jobber såpass mye burde han tjent mye mer. Anonymkode: 7bc33...d18 1 mill+ i brutto årslønn er noe som trekker ned? "Burde tjent mye mer"? Vi er der ja? Og så nå som jeg nesten vurderte å pause fordommene mine mot (et visst segment av) norske kvinners ekstreme krav til lønn og status hos mannlige partnere😆 (Når det er sagt er med 90% sannsynlighet det caset som er utgangspunktet for denne tråden oppkonstruert og ikke reelt, men kan jo utløse noen interessante diskusjoner likevel.) Anonymkode: a11ce...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #113 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 9.49): De andre to tjener langt under 1.2 millioner. De får utbetalt 30-35.000 kr om måneden. Nr. 3 er student nå siden han ville ha en bachelor, så det blir mye mindre på han de neste tre årene. Ts Anonymkode: df55a...1cf Forsterker mistankene mine om at damer bryr seg endel om menns lønn selv om det alltid blir benektet for. Anonymkode: ab63b...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #114 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 23.34): Nr 2, minuset er dårlig lønn. 1 mill pluss litt er en gjennomsnittslønning i dag, og når han jobber såpass mye burde han tjent mye mer. Anonymkode: 7bc33...d18 Det stemmer ihvertfall ikke at det er gjennomsnittslønning, in your dream. 600.000 er median i dag. Det er top 10% som tjener 1 mill pluss. Anonymkode: ab63b...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #115 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forsterker mistankene mine om at damer bryr seg endel om menns lønn selv om det alltid blir benektet for. Anonymkode: ab63b...8ba Litt usikker, vi får ta det opp til avstemning i Dameklubben. Anonymkode: 24f5c...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MLy92 Skrevet 7. september 2024 #116 Del Skrevet 7. september 2024 Ingen 🤣 jeg hadde ikke valgt noen av de basert på det du skriver. Hvorfor må du velge en? Dater du alle tre? Kjenner du noen følelser overhodet? Hadde du likt en av de, hadde det jo ikke vært i tvil. Du må ha hjelp av kg til å velge FN, da er ikke noen av de riktig tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #117 Del Skrevet 7. september 2024 Drøyt å matche med 3 sånne semi-aspergers raringer. Krake søker make. Anonymkode: 79b47...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 7. september 2024 #118 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 23.04): Skal jeg ta en av disse og fokusere kun på han jeg velger, eller skal jeg vente til Mr. Perfect dukker opp? Anonymkode: df55a...1cf Det høres ut som du står på butikken og skal velge sjokolade. Måten du skriver på forteller meg at du er veldig umoden. Du sier jo også her at ingen av dem er perfekt for deg, så hvorfor i alle dager tenker du på å innlede forhold? Tidsfordriv til noe bedre dukker opp? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #119 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 23.04): Jeg har vært singel i mange år og ønsker egentlig et forhold, men har holdt litt tilbake da jeg har barn. Det siste par årene begynte jeg å date igjen og i dag er det tre menn som ønsker et forhold med meg. Jeg vet ingen menn er perfekte, men alle tre har både positive og negative sider. Eller skal jeg la de alle gå og se om Mr. Perfect dukker opp før jeg er 40? Mann 1. Positivt: meget lojal, trygg, ansvarsfull, stiller opp, mye med venner, har alle kjærlighetsspråkene, flink på å lese meg, ærlig, tålmodig, tøff, lar seg ikke pille på nesen, sterk kjemi, ekstrovert, elsker å kommunisere, min familie liker han og den beste jeg har hatt sex med noensinne. Negativt: sta, viljesterk, pågående, manipulerende, meget A4, blir lett stresset i nye situasjoner og liker ikke forandringer, lite spontan, ingen kontakt med sin far, har forskjellige interesser, bor langt ut på landet, prater mye om hvor dyrt alt her og hva han har råd til og ikke råd til. 7 år eldre enn meg. Mann 2. Positivt: snill, støttende, tilgjengelig, stiller opp, meget gavmild, tillitsfull, moden, empatisk, mental sterk, ærlig, effektiv, intelligent, logisk og lederlønn på over en million. Negativt: lever for jobben sin, mammagutt, regelrytter, bezzerwizzer, uorganisert, utålmodig, mye sykdom hos seg selv og i familien, bor usentralt, introvert, sta, noe overvektig og mindre pen. 14 år eldre enn meg. Mann 3. Positivt: lojal, positiv, snill, tilgjengelig, tålmodig, rettferdig, ærlig, innsiktsfull, lidenskapelig, eventyrlysten, kreativ, leken, reflekterende, morsom, stor familie som er mye sammen i hverdagen og tre søstre han er med ukentlig, bor i byen, tydelig på at han ønsker ekteskap og barn, sterke verdier, ønsker sterkt å tilfredstille meg og kjekk kar. Negativt: student, bor hjemme hos sine foreldre i voksen alder for å spare til hus, er aldri med venner, sensitiv, perfeksjonist, blir lett påvirket av andres følelser og meninger, introvert, har vært gift en gang tidligere, delte mye privat info om seg selv i starten, like høy som meg og tynnere enn meg. 2 år eldre enn meg. Alle tre er sjeldent ute og fester og drikker lite alkohol. Alle tre er lojale og stiller opp på kort varsel. Alle tre er meget renslige og tar vare på hjemmet sitt. Ingen har barn, men ønsker å være en far. Jeg er ikke den som forelsker meg i noen ved første øyekast eller tror på kjærlighet ved første blikk. Jeg må bli godt kjent med en person før jeg åpner meg opp der jeg følelser for noen. Jeg har også lang erfaring på Tinder og vet at mange menn i min alder har bagasje. Alle i familien og vennene mine har samboer. Jeg er lei av å være singel etter mange år der jeg har satt barna først. Skal jeg ta en av disse og fokusere kun på han jeg velger, eller skal jeg vente til Mr. Perfect dukker opp? Om han i det hele tatt finnes... Hadde du valgt mann 1, 2 eller 3? 😀 Begrunn gjerne svaret ditt. Anonymkode: df55a...1cf Nr 1 pga sex, ellers ingen av dem Anonymkode: 5c4d5...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå