AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #61 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har vært singel i mange år og ønsker egentlig et forhold, men har holdt litt tilbake da jeg har barn. Det siste par årene begynte jeg å date igjen og i dag er det tre menn som ønsker et forhold med meg. Jeg vet ingen menn er perfekte, men alle tre har både positive og negative sider. Eller skal jeg la de alle gå og se om Mr. Perfect dukker opp før jeg er 40? Mann 1. Positivt: meget lojal, trygg, ansvarsfull, stiller opp, mye med venner, har alle kjærlighetsspråkene, flink på å lese meg, ærlig, tålmodig, tøff, lar seg ikke pille på nesen, sterk kjemi, ekstrovert, elsker å kommunisere, min familie liker han og den beste jeg har hatt sex med noensinne. Negativt: sta, viljesterk, pågående, manipulerende, meget A4, blir lett stresset i nye situasjoner og liker ikke forandringer, lite spontan, ingen kontakt med sin far, har forskjellige interesser, bor langt ut på landet, prater mye om hvor dyrt alt her og hva han har råd til og ikke råd til. 7 år eldre enn meg. Mann 2. Positivt: snill, støttende, tilgjengelig, stiller opp, meget gavmild, tillitsfull, moden, empatisk, mental sterk, ærlig, effektiv, intelligent, logisk og lederlønn på over en million. Negativt: lever for jobben sin, mammagutt, regelrytter, bezzerwizzer, uorganisert, utålmodig, mye sykdom hos seg selv og i familien, bor usentralt, introvert, sta, noe overvektig og mindre pen. 14 år eldre enn meg. Mann 3. Positivt: lojal, positiv, snill, tilgjengelig, tålmodig, rettferdig, ærlig, innsiktsfull, lidenskapelig, eventyrlysten, kreativ, leken, reflekterende, morsom, stor familie som er mye sammen i hverdagen og tre søstre han er med ukentlig, bor i byen, tydelig på at han ønsker ekteskap og barn, sterke verdier, ønsker sterkt å tilfredstille meg og kjekk kar. Negativt: student, bor hjemme hos sine foreldre i voksen alder for å spare til hus, er aldri med venner, sensitiv, perfeksjonist, blir lett påvirket av andres følelser og meninger, introvert, har vært gift en gang tidligere, delte mye privat info om seg selv i starten, like høy som meg og tynnere enn meg. 2 år eldre enn meg. Alle tre er sjeldent ute og fester og drikker lite alkohol. Alle tre er lojale og stiller opp på kort varsel. Alle tre er meget renslige og tar vare på hjemmet sitt. Ingen har barn, men ønsker å være en far. Jeg er ikke den som forelsker meg i noen ved første øyekast eller tror på kjærlighet ved første blikk. Jeg må bli godt kjent med en person før jeg åpner meg opp der jeg følelser for noen. Jeg har også lang erfaring på Tinder og vet at mange menn i min alder har bagasje. Alle i familien og vennene mine har samboer. Jeg er lei av å være singel etter mange år der jeg har satt barna først. Skal jeg ta en av disse og fokusere kun på han jeg velger, eller skal jeg vente til Mr. Perfect dukker opp? Om han i det hele tatt finnes... Hadde du valgt mann 1, 2 eller 3? 😀 Begrunn gjerne svaret ditt. Anonymkode: df55a...1cf Nr 3. da familie står sterkt. Og ikke har ligget med 100 damer. Leter du etter ekte kjærlighet tror jeg det blir enklest med nr 3. de andre er status menn i mine øyne. Kvinne Anonymkode: 85164...6e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #62 Del Skrevet 18. august 2024 10 hours ago, Flintis said: Du kan ha 1 som ff. 2 kan du droppe. 3 har best potensiale om han blir vant til å hevde egne meninger. Kanskje sexen er god også. Vi har ikke hatt sex, siden han vil vente med sex før han er i et forhold med noen. Han er den som er mest konservativ av disse tre. TS Anonymkode: df55a...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #63 Del Skrevet 18. august 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nr 3. da familie står sterkt. Og ikke har ligget med 100 damer. Leter du etter ekte kjærlighet tror jeg det blir enklest med nr 3. de andre er status menn i mine øyne. Kvinne Anonymkode: 85164...6e9 Ingen av disse tre har ligget med 100 damer. Alle tre er veldig rolige, har vært singel lenge og drikker sjeldent alkohol. Ingen av de er status menn. Jeg har erfaring med status menn, og disse tre er ikke det. Ts Anonymkode: df55a...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 18. august 2024 #64 Del Skrevet 18. august 2024 Litt rart at du har datet alle tre over tid, og så viser det seg ingen følelser der? Hvis du har mest følelser for noen av dem, uavhengig av ytre, og ingen er drittsekker, så vil svaret komme av seg selv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #65 Del Skrevet 18. august 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble egentlig mer interessert i en beskrivelse av deg. Positive og negative. Anonymkode: 2b599...c81 Det skal du selvfølgelig få. Positive: eventyrlysten, ærlig, lojal, inkluderende, initiativrik, rettferdig, åpen, ambisiøs, karismatisk, energisk, extrovert, aldri langsint, intellektuell, hjelpsom, tar vare på kropp og sjel. Negative: tar på meg for mye ansvar, intens, bestemt, emosjonell, urealistisk, overbeskyttende, blir lett stresset, svart-hvitt tenking, overanalyserer, lite praktisk, nedlatende, noe pessimistisk. Ts Anonymkode: df55a...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #66 Del Skrevet 18. august 2024 Ingen av dem Anonymkode: 9aa83...791 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 18. august 2024 #67 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har vært singel i mange år og ønsker egentlig et forhold, men har holdt litt tilbake da jeg har barn. Det siste par årene begynte jeg å date igjen og i dag er det tre menn som ønsker et forhold med meg. Jeg vet ingen menn er perfekte, men alle tre har både positive og negative sider. Eller skal jeg la de alle gå og se om Mr. Perfect dukker opp før jeg er 40? Mann 1. Positivt: meget lojal, trygg, ansvarsfull, stiller opp, mye med venner, har alle kjærlighetsspråkene, flink på å lese meg, ærlig, tålmodig, tøff, lar seg ikke pille på nesen, sterk kjemi, ekstrovert, elsker å kommunisere, min familie liker han og den beste jeg har hatt sex med noensinne. Negativt: sta, viljesterk, pågående, manipulerende, meget A4, blir lett stresset i nye situasjoner og liker ikke forandringer, lite spontan, ingen kontakt med sin far, har forskjellige interesser, bor langt ut på landet, prater mye om hvor dyrt alt her og hva han har råd til og ikke råd til. 7 år eldre enn meg. Mann 2. Positivt: snill, støttende, tilgjengelig, stiller opp, meget gavmild, tillitsfull, moden, empatisk, mental sterk, ærlig, effektiv, intelligent, logisk og lederlønn på over en million. Negativt: lever for jobben sin, mammagutt, regelrytter, bezzerwizzer, uorganisert, utålmodig, mye sykdom hos seg selv og i familien, bor usentralt, introvert, sta, noe overvektig og mindre pen. 14 år eldre enn meg. Mann 3. Positivt: lojal, positiv, snill, tilgjengelig, tålmodig, rettferdig, ærlig, innsiktsfull, lidenskapelig, eventyrlysten, kreativ, leken, reflekterende, morsom, stor familie som er mye sammen i hverdagen og tre søstre han er med ukentlig, bor i byen, tydelig på at han ønsker ekteskap og barn, sterke verdier, ønsker sterkt å tilfredstille meg og kjekk kar. Negativt: student, bor hjemme hos sine foreldre i voksen alder for å spare til hus, er aldri med venner, sensitiv, perfeksjonist, blir lett påvirket av andres følelser og meninger, introvert, har vært gift en gang tidligere, delte mye privat info om seg selv i starten, like høy som meg og tynnere enn meg. 2 år eldre enn meg. Alle tre er sjeldent ute og fester og drikker lite alkohol. Alle tre er lojale og stiller opp på kort varsel. Alle tre er meget renslige og tar vare på hjemmet sitt. Ingen har barn, men ønsker å være en far. Jeg er ikke den som forelsker meg i noen ved første øyekast eller tror på kjærlighet ved første blikk. Jeg må bli godt kjent med en person før jeg åpner meg opp der jeg følelser for noen. Jeg har også lang erfaring på Tinder og vet at mange menn i min alder har bagasje. Alle i familien og vennene mine har samboer. Jeg er lei av å være singel etter mange år der jeg har satt barna først. Skal jeg ta en av disse og fokusere kun på han jeg velger, eller skal jeg vente til Mr. Perfect dukker opp? Om han i det hele tatt finnes... Hadde du valgt mann 1, 2 eller 3? 😀 Begrunn gjerne svaret ditt. Anonymkode: df55a...1cf Mann 1. Er manipulerende og trygg? Hva i alle dager betyr det? 🤷 Mann 2 og 3 høres ut som de ikke har noe særlig boevne. Finnes det ikke bedre muligheter enn disse 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #68 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har vært singel i mange år og ønsker egentlig et forhold, men har holdt litt tilbake da jeg har barn. Det siste par årene begynte jeg å date igjen og i dag er det tre menn som ønsker et forhold med meg. Jeg vet ingen menn er perfekte, men alle tre har både positive og negative sider. Eller skal jeg la de alle gå og se om Mr. Perfect dukker opp før jeg er 40? Mann 1. Positivt: meget lojal, trygg, ansvarsfull, stiller opp, mye med venner, har alle kjærlighetsspråkene, flink på å lese meg, ærlig, tålmodig, tøff, lar seg ikke pille på nesen, sterk kjemi, ekstrovert, elsker å kommunisere, min familie liker han og den beste jeg har hatt sex med noensinne. Negativt: sta, viljesterk, pågående, manipulerende, meget A4, blir lett stresset i nye situasjoner og liker ikke forandringer, lite spontan, ingen kontakt med sin far, har forskjellige interesser, bor langt ut på landet, prater mye om hvor dyrt alt her og hva han har råd til og ikke råd til. 7 år eldre enn meg. Mann 2. Positivt: snill, støttende, tilgjengelig, stiller opp, meget gavmild, tillitsfull, moden, empatisk, mental sterk, ærlig, effektiv, intelligent, logisk og lederlønn på over en million. Negativt: lever for jobben sin, mammagutt, regelrytter, bezzerwizzer, uorganisert, utålmodig, mye sykdom hos seg selv og i familien, bor usentralt, introvert, sta, noe overvektig og mindre pen. 14 år eldre enn meg. Mann 3. Positivt: lojal, positiv, snill, tilgjengelig, tålmodig, rettferdig, ærlig, innsiktsfull, lidenskapelig, eventyrlysten, kreativ, leken, reflekterende, morsom, stor familie som er mye sammen i hverdagen og tre søstre han er med ukentlig, bor i byen, tydelig på at han ønsker ekteskap og barn, sterke verdier, ønsker sterkt å tilfredstille meg og kjekk kar. Negativt: student, bor hjemme hos sine foreldre i voksen alder for å spare til hus, er aldri med venner, sensitiv, perfeksjonist, blir lett påvirket av andres følelser og meninger, introvert, har vært gift en gang tidligere, delte mye privat info om seg selv i starten, like høy som meg og tynnere enn meg. 2 år eldre enn meg. Alle tre er sjeldent ute og fester og drikker lite alkohol. Alle tre er lojale og stiller opp på kort varsel. Alle tre er meget renslige og tar vare på hjemmet sitt. Ingen har barn, men ønsker å være en far. Jeg er ikke den som forelsker meg i noen ved første øyekast eller tror på kjærlighet ved første blikk. Jeg må bli godt kjent med en person før jeg åpner meg opp der jeg følelser for noen. Jeg har også lang erfaring på Tinder og vet at mange menn i min alder har bagasje. Alle i familien og vennene mine har samboer. Jeg er lei av å være singel etter mange år der jeg har satt barna først. Skal jeg ta en av disse og fokusere kun på han jeg velger, eller skal jeg vente til Mr. Perfect dukker opp? Om han i det hele tatt finnes... Hadde du valgt mann 1, 2 eller 3? 😀 Begrunn gjerne svaret ditt. Anonymkode: df55a...1cf Jeg ville gått for mann nummer tre. Rett og slett fordi han har flest av de egenskapene jeg setter pris på, samt bare et rødt flagg (bo hjemme, men han gjør det for så vidt av «riktig grunn»). For meg har nr 1 flere røde flagg (og da snakker jeg om typen som øker risiko for vold) så jeg ville unngått han. Nummer to virker det ærlig talt ikke som om du er særlig interessert i, så han ville jeg latt gå. Jeg må si at jeg er litt overrasket over alle reaksjonene på at du dater flere menn samtidig, de fleste menn virker å gjøre det så hvorfor skal ikke kvinner? Jeg dater på samme måte som deg og lager gjerne slike lister selv når jeg har kommet frem til de som er aktuelle for noe mer enn en flørt. Husk å hør på fornuften din, ikke bare følelser og tiltrekning. Anonymkode: 10cc8...a28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #69 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Interessant observasjon. Jeg ønsker å få flere barn og gifte meg. Jeg har vært singel lenge og klarer meg bra, men føler det er på tide å åpne meg mer opp og fokusere på dette så jeg ikke ender opp alene som 40-åring. Ts Anonymkode: df55a...1cf Om du vil ha barn så ikke velg en som ser ut til å ha en slags diagnose da. Jeg synes alle disse virker unormale. Anonymkode: f3f53...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #70 Del Skrevet 18. august 2024 Svaret er enkelt, du velger den som får musa di til å reagere. Anonymkode: 1144f...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 18. august 2024 #71 Del Skrevet 18. august 2024 (endret) Hvis du vet at alle er skikkelige, og ikke voldelige som nevnt over der, og disse tre er noen du selv har tatt initiativ til å date på skikkelig vis, så vil følelsene gi deg svaret før eller siden. Du vil ønske å møte den som gir deg mest av det du ønsker. Og så fader du de andre ut. Men du vet jo ikke alt om alle så tidlig. Så forhør deg litt om synspunkter på å være horebukk etc, diverse andre ømtåelige tema. Endret 18. august 2024 av Hoia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #72 Del Skrevet 18. august 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Vil også legge til. Du sier du har datet menn som har datet flere kvinner samtidig som deg. Hvordan fikk du vite dette? Og hvordan reagerte du når su fikk vite det? Og siden du fikk vite dette, hvorfor forteller du ikke dette til disse tre mennene? Ser du hvorfor du (selv om du gjør noe du tror er helt normalt) har havnet i en kategori de aller fleste menn skyr som pesten? Dette blir i alle fall en mørk skygge du må holde skjult så lenge du er i et forhold til en av disse mennene (om det skulle skje). For du har allerede fra starten av vist hvor lite verdt de er, nettopp ved å holde dette hemmelig Anonymkode: 1247a...2be De fortalte meg det eller så fant jeg det ut selv ved research. De kom ikke som en overrraskelse, men man blir litt skuffet. Men etter lang tid i gamet, så forstår jeg at det er mer vanlig idag. Det går ikke så mye inn på meg lenger. Jeg gjorde det aldri tidligere og hadde kun kontakt med en mann om gangen, men jeg fant ut at det ikke ga meg det resultatet jeg ønsket. Nå treffer jeg forskjellige, men jeg har kun sex med en. Vi er enige om å ikke ha sex med andre, men jeg er i tvil om at mann nummer 1 er den rette for meg. Etter å ha lest alle svarene her og etter et kontrollspørsmål i går (til ham), så bekrefter det jeg egentlig alltid har følt. Vår sex er helt amazing og ut av en annen verden, men vi kommer til å ha kommunikasjonsproblemer i fremtiden som vil skape negativitet, da han kan være manipulerende til tider som han har fått fra fare sin. Ts Anonymkode: df55a...1cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #73 Del Skrevet 18. august 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Nr 2, minuset er dårlig lønn. 1 mill pluss litt er en gjennomsnittslønning i dag, og når han jobber såpass mye burde han tjent mye mer. Anonymkode: 7bc33...d18 De andre to tjener langt under 1.2 millioner. De får utbetalt 30-35.000 kr om måneden. Nr. 3 er student nå siden han ville ha en bachelor, så det blir mye mindre på han de neste tre årene. Ts Anonymkode: df55a...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #74 Del Skrevet 18. august 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Håper forresten at minst en av disse tre mennene kategoriserer deg som en vare og gir deg karakter sammenlignet med minst to andre damer. Anonymkode: 7bc33...d18 Jeg overlever. Det går ikke innpå meg. Han ene har sikkert gjort det også. 😛 Ts Anonymkode: df55a...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #75 Del Skrevet 18. august 2024 Stakkars disse mennene. Anonymkode: b9fd7...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 18. august 2024 #76 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg ville ikke tenkt på ytre greier som materielle greier. Med mindre du ikke verdsetter det som verdi i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #77 Del Skrevet 18. august 2024 Takk alle guders mor for at jeg ikke er i datingmarkedet. Anonymkode: 37ffe...c05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #78 Del Skrevet 18. august 2024 Vet disse mennene om hverandre og bor du på en øy i Hellas og singer Abba sanger? Anonymkode: 1144f...6d2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #79 Del Skrevet 18. august 2024 10 hours ago, petterm said: I alle fall ikke nr 1 og 2. Nr 1 Mulig nr 1 også er gjerrig? Nr 2 er gift med jobben og vil neppe prioritere deg og barna. I forhold til nr 3 - hva tenker du om hans "negative" sider? Er det noe du kan leve greit med, eller vil det irritere deg? Tror du han er en type du kan bli forelsket i? Hvordan ser du han for deg som bonusfar og som far til deres felles barn? Ja, det glemte jeg å legge ved. Han kan være gjerrig, selv om han ofte spanderer når vi er ute på kino og restaurant. Han har også spandert spa på meg, men i hverdagen er han nok litt gjerrig. Nr. 2 er dyktig på å prioritere synes jeg. Jeg har ikke behov for å være med en mann mye i hverdagen, da jeg har fullt opp. Det som plager meg med nr. 3 er at han virker for sensitiv og lite ambisiøs. Jeg synes det er litt spesielt å bo hjemme når man er 35 år for å ta en bachelor. Han har forklart situasjonen. Han sier han vil leie en leilighet da han ser det blir vanskelig om vi skal date seriøst. Men jeg mener slike ting burde være på plass før man går ut på datingmarkedet. Ts Anonymkode: df55a...1cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #80 Del Skrevet 18. august 2024 10 hours ago, AnonymBruker said: Det er dette som skjer når du multidater, du er ikke helt og fullt involvert i noen av dem, og så setter du opp lister som du her gjør. Du er ikke interessert i noen av dem. Nr 1 vil du ha for sexen, men du vil gå på en smell med fordi han manipulerer, og det vil ta slutt lenge etter det burde, fordi han gir deg god sex. Nr 2 vil du ha for det økonomiske og materialistiske, men du tenner ikke på ham og synes han er for gammel for deg. Nr 3 virker du ikke å respektere, ergo kan det ikke fungere. Og han fortjener bedre enn deg. Slutt å date inntil du er moden nok til å date på en seriøs måte. Nå surfer du etter oppmerksomhet, ikke kjærlighet! Anonymkode: 4c2fa...958 Meget god observasjon. Du er kanskje inne på noe her. Ts Anonymkode: df55a...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå