Gå til innhold

3 menn vil ha et forhold med meg. Hvem velger jeg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsket om en partner står høyest for deg. Når du kan vurdere flere på denne måten betyr det rett og slett at du ikke er så interessert i de. Møter du noen som du får følelser for, blir forelsket i, vil du automatisk ikke prioritere noen andre. Du vil kun være interessert i nettopp denne mannen du får kjemi med og heller ikke liste opp hans fordeler og ulemper.

Anonymkode: 641ab...e89

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eller skal jeg la de alle gå og se om Mr. Perfect dukker opp før jeg er 40? 

Leste ikke denne før nå. Om du allerede er der at disse mennene er noen du føler du kanskje ‘tar til takke med’ så syns jeg absolutt du skal vente ja🙂 Dvs du må gjerne fortsette å date, men vær ærlig om at du trenger lang tid på å utvikle sterke følelser og at du ikke er helt der enda. 

For å igjen dele egen erfaring. Jeg var selv av typen som ikke tok til takke. Dvs jeg forsøkte det ut med ett par at de jeg datet som var litt ‘på’ mht å forsøke forhold. De var litt ‘Take it or leave it’. Mennene gjorde det derimot slutt fordi jeg aldri ble klar for å flytte sammen eller ville ha barn.

Det var forøvrig ingen av mennene jeg datet som til slutt endte opp med å bli ‘Mr Perfect’. Han dukket opp da jeg minst ventet det og egentlig hadde forsonet meg med evig singel-barnløs liv (som 36-åring). Da datt han plutselig i fanget på meg😄

Anonymkode: fcb87...b8d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres forkastelig ut, å date mange samtidig er bare søppel oppførsel. Håper ingen av de vil ha deg.

Anonymkode: ab63b...8ba

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde valgt nr 3 hvis du ønsker egne barn. Nærmest deg i alder og en du kan bygge opp en felles økonomi og fremtid med. Positivt at ham sparer til hus. Men er han seksuelt attraktiv? Er han morsom å være sammen med? Hvis nei, så ville jeg ikke valgt nr 3.

Ikke nr 2 pga dårlig helse og stor aldersforskjell.

Ikke nr 1 pga manipulerende og pengepratet. Sexen veier ikke opp i det lange løp.

Ville valgt en som du føler deg «hjemme» med. En som du kan bygge felles økonomi, fremtid og følge felles drømmer med. 

Anonymkode: 88c25...5e9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har vært singel i mange år og ønsker egentlig et forhold, men har holdt litt tilbake da jeg har barn. Det siste par årene begynte jeg å date igjen og i dag er det tre menn som ønsker et forhold med meg. Jeg vet ingen menn er perfekte, men alle tre har både positive og negative sider. Eller skal jeg la de alle gå og se om Mr. Perfect dukker opp før jeg er 40? 

Mann 1.

Positivt: meget lojal, trygg, ansvarsfull, stiller opp, mye med venner, har alle kjærlighetsspråkene, flink på å lese meg, ærlig, tålmodig, tøff, lar seg ikke pille på nesen, sterk kjemi, ekstrovert, elsker å kommunisere, min familie liker han og den beste jeg har hatt sex med noensinne. 

Negativt: sta, viljesterk, pågående, manipulerende, meget A4, blir lett stresset i nye situasjoner og liker ikke forandringer, lite spontan, ingen kontakt med sin far, har forskjellige interesser, bor langt ut på landet, prater mye om hvor dyrt alt her og hva han har råd til og ikke råd til.

7 år eldre enn meg.

Mann 2.

Positivt: snill, støttende, tilgjengelig, stiller opp, meget gavmild, tillitsfull, moden, empatisk, mental sterk, ærlig, effektiv, intelligent, logisk og lederlønn på over en million.

Negativt: lever for jobben sin, mammagutt, regelrytter, bezzerwizzer, uorganisert, utålmodig, mye sykdom hos seg selv og i familien, bor usentralt, introvert, sta, noe overvektig og mindre pen.

14 år eldre enn meg.

Mann 3. 

Positivt: lojal, positiv, snill, tilgjengelig, tålmodig, rettferdig, ærlig, innsiktsfull, lidenskapelig, eventyrlysten, kreativ, leken, reflekterende, morsom, stor familie som er mye sammen i hverdagen og tre søstre han er med ukentlig, bor i byen, tydelig på at han ønsker ekteskap og barn, sterke verdier, ønsker sterkt å tilfredstille meg og kjekk kar.

Negativt: student, bor hjemme hos sine foreldre i voksen alder for å spare til hus, er aldri med venner, sensitiv, perfeksjonist, blir lett påvirket av andres følelser og meninger, introvert, har vært gift en gang tidligere, delte mye privat info om seg selv i starten, like høy som meg og tynnere enn meg.

2 år eldre enn meg. 

Alle tre er sjeldent ute og fester og drikker lite alkohol. Alle tre er lojale og stiller opp på kort varsel. Alle tre er meget renslige og tar vare på hjemmet sitt. Ingen har barn, men ønsker å være en far.

Jeg er ikke den som forelsker meg i noen ved første øyekast eller tror på kjærlighet ved første blikk. Jeg må bli godt kjent med en person før jeg åpner meg opp der jeg følelser for noen.  Jeg har også lang erfaring på Tinder og vet at mange menn i min alder har bagasje. Alle i familien og vennene mine har samboer. Jeg er lei av å være singel etter mange år der jeg har satt barna først. Skal jeg ta en av disse og fokusere kun på han jeg velger, eller skal jeg vente til Mr. Perfect dukker opp? Om han i det hele tatt finnes... 

Hadde du valgt mann 1, 2 eller 3? 😀 Begrunn gjerne svaret ditt.

Anonymkode: df55a...1cf

Nr to hadde vært totalt no go så måtte blitt 1 eller 3.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, svartkatt said:

Du er ikke interessert nok i noen av dem. Får inntrykk av at du er mer interessert i en av de, men alle har noen negative sider som gjør at jeg ikke helt skjønner at noen av de et aktuelle? Og du vil bare ikke være single? 

Alle mennesker har negative sider though? Skal hun vente på noen som ikke har noen negative sider? Det finnes veldig få av dem, og hvis hun finner en, er det mulig verken hun/han er intrsssert.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bate fortsette som du gjør 

Holder på med tre på engang så er du nok ødelagt uansett 

Anonymkode: df7ce...6c8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😳 jeg forstår meg ikke på dere som møter flere om gangen, her er det mer enn nok med 1 😅 Dette er opprinnelig grunnen for at dating/finne partner er omtrent umulig prosjekt, få som holder seg til 1 omgangen. Håper du er ærlig med disse mennene at du møter flere. Ikke kult å være en av flere valg.

Anonymkode: 7dc78...e60

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har vært singel i mange år og ønsker egentlig et forhold, men har holdt litt tilbake da jeg har barn. Det siste par årene begynte jeg å date igjen og i dag er det tre menn som ønsker et forhold med meg. Jeg vet ingen menn er perfekte, men alle tre har både positive og negative sider. Eller skal jeg la de alle gå og se om Mr. Perfect dukker opp før jeg er 40? 

Mann 1.

Positivt: meget lojal, trygg, ansvarsfull, stiller opp, mye med venner, har alle kjærlighetsspråkene, flink på å lese meg, ærlig, tålmodig, tøff, lar seg ikke pille på nesen, sterk kjemi, ekstrovert, elsker å kommunisere, min familie liker han og den beste jeg har hatt sex med noensinne. 

Negativt: sta, viljesterk, pågående, manipulerende, meget A4, blir lett stresset i nye situasjoner og liker ikke forandringer, lite spontan, ingen kontakt med sin far, har forskjellige interesser, bor langt ut på landet, prater mye om hvor dyrt alt her og hva han har råd til og ikke råd til.

7 år eldre enn meg.

Mann 2.

Positivt: snill, støttende, tilgjengelig, stiller opp, meget gavmild, tillitsfull, moden, empatisk, mental sterk, ærlig, effektiv, intelligent, logisk og lederlønn på over en million.

Negativt: lever for jobben sin, mammagutt, regelrytter, bezzerwizzer, uorganisert, utålmodig, mye sykdom hos seg selv og i familien, bor usentralt, introvert, sta, noe overvektig og mindre pen.

14 år eldre enn meg.

Mann 3. 

Positivt: lojal, positiv, snill, tilgjengelig, tålmodig, rettferdig, ærlig, innsiktsfull, lidenskapelig, eventyrlysten, kreativ, leken, reflekterende, morsom, stor familie som er mye sammen i hverdagen og tre søstre han er med ukentlig, bor i byen, tydelig på at han ønsker ekteskap og barn, sterke verdier, ønsker sterkt å tilfredstille meg og kjekk kar.

Negativt: student, bor hjemme hos sine foreldre i voksen alder for å spare til hus, er aldri med venner, sensitiv, perfeksjonist, blir lett påvirket av andres følelser og meninger, introvert, har vært gift en gang tidligere, delte mye privat info om seg selv i starten, like høy som meg og tynnere enn meg.

2 år eldre enn meg. 

Alle tre er sjeldent ute og fester og drikker lite alkohol. Alle tre er lojale og stiller opp på kort varsel. Alle tre er meget renslige og tar vare på hjemmet sitt. Ingen har barn, men ønsker å være en far.

Jeg er ikke den som forelsker meg i noen ved første øyekast eller tror på kjærlighet ved første blikk. Jeg må bli godt kjent med en person før jeg åpner meg opp der jeg følelser for noen.  Jeg har også lang erfaring på Tinder og vet at mange menn i min alder har bagasje. Alle i familien og vennene mine har samboer. Jeg er lei av å være singel etter mange år der jeg har satt barna først. Skal jeg ta en av disse og fokusere kun på han jeg velger, eller skal jeg vente til Mr. Perfect dukker opp? Om han i det hele tatt finnes... 

Ingen av de, når du har tre muligheter og er usikker så betyr det at du ikke vil ha noen av de og bare er ute etter et forhold i seg selv i såfall. En fyr bare for å ha en fyr. Du hadde visst det selv, hvem av de du ville ha, om du ville ha en. 

Anonymkode: 46b52...3f3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som plottet på en dårlig amerikansk film. Tre menn som vil ha et forhold til deg, haha…

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mann 1.

7 år eldre enn meg.

Mann 2.

14 år eldre enn meg.

Mann 3. 

2 år eldre enn meg. 

Det du skriver her er det som er galt med dagens kvinner.

Anonymkode: a04bb...b18

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anon_ww_ww skrev (3 timer siden):

Alle mennesker har negative sider though? Skal hun vente på noen som ikke har noen negative sider? Det finnes veldig få av dem, og hvis hun finner en, er det mulig verken hun/han er intrsssert.

Nei; men man kan ikke date noen man ikke er tiltrukket av, eller en som manipulerer en. At vedkommendes er snill og grei og noenlunde attraktiv i ens øyne er mininum av det man trenger i et forhold. Helst bør man også ha noe til felles. 

Anonymkode: 24f5c...396

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon_ww_ww skrev (3 timer siden):

Jeg sa ikke at alle de negative sidene er fæle. Men, for eksempel, hvorfor vil man ha en mann som er manipulerende? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr. Perfect finnes ikke. Glem det. Det finnes ingen mennesker som er perfekte. Ingen. Alle er vi mennesker med feiler, mangler og karakterbrister...bare tenk på dine egne karakterbrister som egoisme/narsissisme , og alt det som styrer livet ditt, og som alle sliter med mer eller mindre om du skjønner det...Derfor vil alle menn som du møter ha noen karakter brister fordi hele menneskeheten er feilende uperfekte individer. Men er du i stand til å reflektere over dine egen reaksjoner og feiler og har selv innsikt til å innrømme egne mangler så er muligheter for vekst og for modning over tid til stedet. Noe som en ekte narsissist ikke er i stand til, fordi de er perfekte i egne øyne.

Anonymkode: 5b157...a1a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Mann 1.

7 år eldre enn meg.

Mann 2.

14 år eldre enn meg.

Mann 3. 

2 år eldre enn meg. 

Fake. At folk her inne ikke innser det.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ønsket om en partner står høyest for deg. Når du kan vurdere flere på denne måten betyr det rett og slett at du ikke er så interessert i de. Møter du noen som du får følelser for, blir forelsket i, vil du automatisk ikke prioritere noen andre. Du vil kun være interessert i nettopp denne mannen du får kjemi med og heller ikke liste opp hans fordeler og ulemper.

Anonymkode: 641ab...e89

Enig. Så du bør ikke bli sammen med noen av disse tre, TS. Du bryr deg egentlig ikke om dem. Hvis de hadde vært aktuelle for et langvarig forhold, hadde du ikke vært i tvil. Magefølelsen ville sagt det for lenge siden, og du hadde ikke rotet rundt med tre stk samtidig.

Anonymkode: ffbfc...eb5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem. Du er ikke egentlig interessert i noen av dem. De er bare praktiske for deg. Siden du egentlig ikke er interessert i noen av dem. Så vil det ikke bli noe varig og godt forhold til noen av dem. Fordi du klarer ikke involvere deg i noen av dem. Hadde du gjort det hadde du hatt svaret selv. Og de andre to hadde automatisk blitt uaktuelle. 

Anonymkode: ff639...4ad

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...