Gå til innhold

3 menn vil ha et forhold med meg. Hvem velger jeg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dater du 3 menn samtidig? Veldig spesielt når man er voksen og har barn..

Anonymkode: 3ff39...67a

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nr 2, minuset er dårlig lønn. 1 mill pluss litt er en gjennomsnittslønning i dag, og når han jobber såpass mye burde han tjent mye mer.

Anonymkode: 7bc33...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde valgt nr 3. Han sine negative sider er lettere  gjøre noe med. 

Du får nok ikke endret en som manipulerer eller en arbeidsnarkoman. 

Jeg tenker at nr 1 og 2 er mer spennende og evt kjekkere? For nr 3 har mye bra, ut ifra det du skriver. Men jeg ville ha forsikret meg om han har økonomiske problemer. (Om han har det, hva gjør han med det?) Siden han bor hjemme. Spørs også hvor lenge han har bodd hjemme. Men trenger ikke å være så alt for negativt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper forresten at minst en av disse tre mennene kategoriserer deg som en vare og gir deg karakter sammenlignet med minst to andre damer.

Anonymkode: 7bc33...d18

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de. Du er ikke klar for noe forhold med noen av disse. Om man vil inngå et forhold er det følelser involvert. De tre må da alle sammen ha følelser for deg, mens du ikke har (nok) følelser for noen av dem. Da hadde du jo visst hvem du skulle velge! 

Høres som det er en bolig du skal investere i...

Anonymkode: 52d86...d24

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle fall ikke nr 1 og 2.

Nr 1

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

sta, viljesterk, pågående, manipulerende, meget A4, blir lett stresset i nye situasjoner og liker ikke forandringer, lite spontan, ingen kontakt med sin far, har forskjellige interesser, bor langt ut på landet, prater mye om hvor dyrt alt her og hva han har råd til og ikke råd til.

7 år eldre enn meg.

Mulig nr 1 også er gjerrig? 

Nr 2 er gift med jobben og vil neppe prioritere deg og barna.

I forhold til nr 3 - hva tenker du om hans "negative" sider? Er det noe du kan leve greit med, eller vil det irritere deg? Tror du han er en type du kan bli forelsket i? Hvordan ser du han for deg som bonusfar og som far til deres felles barn?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har vært singel i mange år og ønsker egentlig et forhold, men har holdt litt tilbake da jeg har barn. Det siste par årene begynte jeg å date igjen og i dag er det tre menn som ønsker et forhold med meg. Jeg vet ingen menn er perfekte, men alle tre har både positive og negative sider. Eller skal jeg la de alle gå og se om Mr. Perfect dukker opp før jeg er 40? 

Mann 1.

Positivt: meget lojal, trygg, ansvarsfull, stiller opp, mye med venner, har alle kjærlighetsspråkene, flink på å lese meg, ærlig, tålmodig, tøff, lar seg ikke pille på nesen, sterk kjemi, ekstrovert, elsker å kommunisere, min familie liker han og den beste jeg har hatt sex med noensinne. 

Negativt: sta, viljesterk, pågående, manipulerende, meget A4, blir lett stresset i nye situasjoner og liker ikke forandringer, lite spontan, ingen kontakt med sin far, har forskjellige interesser, bor langt ut på landet, prater mye om hvor dyrt alt her og hva han har råd til og ikke råd til.

7 år eldre enn meg.

Mann 2.

Positivt: snill, støttende, tilgjengelig, stiller opp, meget gavmild, tillitsfull, moden, empatisk, mental sterk, ærlig, effektiv, intelligent, logisk og lederlønn på over en million.

Negativt: lever for jobben sin, mammagutt, regelrytter, bezzerwizzer, uorganisert, utålmodig, mye sykdom hos seg selv og i familien, bor usentralt, introvert, sta, noe overvektig og mindre pen.

14 år eldre enn meg.

Mann 3. 

Positivt: lojal, positiv, snill, tilgjengelig, tålmodig, rettferdig, ærlig, innsiktsfull, lidenskapelig, eventyrlysten, kreativ, leken, reflekterende, morsom, stor familie som er mye sammen i hverdagen og tre søstre han er med ukentlig, bor i byen, tydelig på at han ønsker ekteskap og barn, sterke verdier, ønsker sterkt å tilfredstille meg og kjekk kar.

Negativt: student, bor hjemme hos sine foreldre i voksen alder for å spare til hus, er aldri med venner, sensitiv, perfeksjonist, blir lett påvirket av andres følelser og meninger, introvert, har vært gift en gang tidligere, delte mye privat info om seg selv i starten, like høy som meg og tynnere enn meg.

2 år eldre enn meg. 

Alle tre er sjeldent ute og fester og drikker lite alkohol. Alle tre er lojale og stiller opp på kort varsel. Alle tre er meget renslige og tar vare på hjemmet sitt. Ingen har barn, men ønsker å være en far.

Jeg er ikke den som forelsker meg i noen ved første øyekast eller tror på kjærlighet ved første blikk. Jeg må bli godt kjent med en person før jeg åpner meg opp der jeg følelser for noen.  Jeg har også lang erfaring på Tinder og vet at mange menn i min alder har bagasje. Alle i familien og vennene mine har samboer. Jeg er lei av å være singel etter mange år der jeg har satt barna først. Skal jeg ta en av disse og fokusere kun på han jeg velger, eller skal jeg vente til Mr. Perfect dukker opp? Om han i det hele tatt finnes... 

Hadde du valgt mann 1, 2 eller 3? 😀 Begrunn gjerne svaret ditt.

Anonymkode: df55a...1cf

Ingen av de, for du bør tenkte "wow, han vil jeg ha" når det er riktig mann for deg. Det blir helt feil å legge frem positive og negative sider. Mr perfekt finnes like lite som at du er fru perfekt. 

Anonymkode: 4f4bd...147

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg for guds skyld unna manipulerende menn..jeg hadde ikke valgt noen av de, for mye negativt. 

Anonymkode: 1b3c2...33d

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette som skjer når du multidater, du er ikke helt og fullt involvert i noen av dem, og så setter du opp lister som du her gjør.

Du er ikke interessert i noen av dem.

Nr 1 vil du ha for sexen, men du vil gå på en smell med fordi han manipulerer, og det vil ta slutt lenge etter det burde, fordi han gir deg god sex.

Nr 2 vil du ha for det økonomiske og materialistiske, men du tenner ikke på ham og synes han er for gammel for deg.

Nr 3 virker du ikke å respektere, ergo kan det ikke fungere. Og han fortjener bedre enn deg.

Slutt å date inntil du er moden nok til å date på en seriøs måte. Nå surfer du etter oppmerksomhet, ikke kjærlighet!

Anonymkode: 4c2fa...958

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

manipulerende

lever for jobben sin, mammagutt, regelrytter, bezzerwizzer,

er aldri med venner, sensitiv, perfeksjonist, blir lett påvirket av andres følelser og meninger,

Hadde ikke valgt noen av disse pga dette. 

Singellivet er bedre enn å leve med slike menn. 

Anonymkode: d34c8...737

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1. Men, må høre mer om hvordan han er manipulerende? 

Anonymkode: 5ebf0...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger ingen av dem. Hadde en av dem vært en person du virkelig vil være sammen med, hadde du ikke trengt å spørre om råd her.

Anonymkode: 500b9...ddd

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens rareste hovedinnlegg. 

Du lar selvsagt alle tre lete videre, og så går du noen runder med deg selv før du gjenopptar datingen. Dette er ikke en respektfull måte å gjøre det på. 

(og så synes jeg faktisk det var et godt forslag over her om å legge ut et tilsvarende spreadsheet med dine egne positive og negative sider, det ble jeg også nysgjerrig på 😅)

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg har vært singel i mange år og ønsker egentlig et forhold, men har holdt litt tilbake da jeg har barn. Det siste par årene begynte jeg å date igjen og i dag er det tre menn som ønsker et forhold med meg. Jeg vet ingen menn er perfekte, men alle tre har både positive og negative sider. Eller skal jeg la de alle gå og se om Mr. Perfect dukker opp før jeg er 40? 

Mann 1.

Positivt: meget lojal, trygg, ansvarsfull, stiller opp, mye med venner, har alle kjærlighetsspråkene, flink på å lese meg, ærlig, tålmodig, tøff, lar seg ikke pille på nesen, sterk kjemi, ekstrovert, elsker å kommunisere, min familie liker han og den beste jeg har hatt sex med noensinne. 

Negativt: sta, viljesterk, pågående, manipulerende, meget A4, blir lett stresset i nye situasjoner og liker ikke forandringer, lite spontan, ingen kontakt med sin far, har forskjellige interesser, bor langt ut på landet, prater mye om hvor dyrt alt her og hva han har råd til og ikke råd til.

7 år eldre enn meg.

Mann 2.

Positivt: snill, støttende, tilgjengelig, stiller opp, meget gavmild, tillitsfull, moden, empatisk, mental sterk, ærlig, effektiv, intelligent, logisk og lederlønn på over en million.

Negativt: lever for jobben sin, mammagutt, regelrytter, bezzerwizzer, uorganisert, utålmodig, mye sykdom hos seg selv og i familien, bor usentralt, introvert, sta, noe overvektig og mindre pen.

14 år eldre enn meg.

Mann 3. 

Positivt: lojal, positiv, snill, tilgjengelig, tålmodig, rettferdig, ærlig, innsiktsfull, lidenskapelig, eventyrlysten, kreativ, leken, reflekterende, morsom, stor familie som er mye sammen i hverdagen og tre søstre han er med ukentlig, bor i byen, tydelig på at han ønsker ekteskap og barn, sterke verdier, ønsker sterkt å tilfredstille meg og kjekk kar.

Negativt: student, bor hjemme hos sine foreldre i voksen alder for å spare til hus, er aldri med venner, sensitiv, perfeksjonist, blir lett påvirket av andres følelser og meninger, introvert, har vært gift en gang tidligere, delte mye privat info om seg selv i starten, like høy som meg og tynnere enn meg.

2 år eldre enn meg. 

Alle tre er sjeldent ute og fester og drikker lite alkohol. Alle tre er lojale og stiller opp på kort varsel. Alle tre er meget renslige og tar vare på hjemmet sitt. Ingen har barn, men ønsker å være en far.

Jeg er ikke den som forelsker meg i noen ved første øyekast eller tror på kjærlighet ved første blikk. Jeg må bli godt kjent med en person før jeg åpner meg opp der jeg følelser for noen.  Jeg har også lang erfaring på Tinder og vet at mange menn i min alder har bagasje. Alle i familien og vennene mine har samboer. Jeg er lei av å være singel etter mange år der jeg har satt barna først. Skal jeg ta en av disse og fokusere kun på han jeg velger, eller skal jeg vente til Mr. Perfect dukker opp? Om han i det hele tatt finnes... 

Så numner 1 elsker kommunikasjon men er manipulerende? Lojal men ingen kontakt med far. Stiller opp, men ikke spontant og ikke hvis det er nye situasjoner? Stiller altså bare opp om det er planlagt og tilrettelagt for han?

Nr 2 er en moden mammagutt? Uorganisert men holder orden hjemme. Bor usentralt og lever for jobben men stiller opp på kort varsel? Har han veldig fleksibel jobb?

Nr 3 er leken, kreativ , eventyrlysten og positiv, og samtidig perfeksjonist som ikke klarer flytte hjemmefra? Men han er flink til å ta vare på hjemmet sitt?

Jeg tror aldri jeg har sett noen klare beskrive opptil flere personer med så fullstendig motsigende ord...

Anonymkode: 9160a...8de

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner du er smigret over at tre menn liker deg, men du må ikke velge noen av dem, og måten du beskriver dem på får meg til å tro at du egentlig ikke er så interessert i noen av dem. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan ikke skjønne at du er i stand til å forelske deg overhodet. Makan til dyp forskning og div undersøkelseskommisjoner skal du lete lenge etter. Får for din del håpe at ikke disse mannfolkene får greie på analysene dine over de. Da har du plutselig 0 av 3 muligheter..

Endret av PITTY
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem du velger MÅ være opp til deg. Har du såpass hastverk at du må velge en av de? Du listet opp en hel del ved dem du mener er negativt. En annen ting, det virker ikke som noen av dem har vekket spesiell interesse mtp. at du fortsetter å date alle tre. Hadde du vært oppriktig interessert hadde du ikke fortsatt å møte andre. 

Endret av Cornix
Tilleggs kommentar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mann 1.

7 år eldre enn meg.

Mann 2.

14 år eldre enn meg.

Mann 3. 

2 år eldre enn meg. 

Gå for mann nr. 4

Anonymkode: 82637...946

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du datet alle tre like lenge og kjenne dem like godt?

Skjønner godt ‘luksusdilemmaet’ om du har følelser for alle tre. Bare hev deg over alle dem som mener det er umoralsk å date flere samtidig. Det er helt normalt. Særlig i dagens datingkultur. Regner også med du ikke har avtalt med noen av dem å date ekslusivt enda.

Jeg hadde også flere jeg datet litt før jeg slo meg til ro frem til jeg var 34. Jeg hadde vel 4 stk på det meste som jeg kjente det kriblet litt rundt og det jeg rett og slett gjorde var å ta frem den gamle dagboka fra ungdomsårene☺️ Der skrev jeg ned episoder og dater dammen med dem. Og hva jeg likte/ikke likte ved dem. De gjorde meg også mer reflekser over dårlige vibber, røde flagg, eller situasjoner som ga meg litt ekstra sommerfugler. Husker også jeg skrev en liste litt tilsvarende du har gjort med positive og negative sider. Der jeg luket litt bort dersom de negative sidene ble flere enn de positive. Og der det stod ca likt veide jeg opp de positive sidene mot de negative.

Det er derimot en risiko ved å leke ungkarskvinne og gruble for lenge. Mennene kan gå lei. Så når du går i god tro om at du kan velge og vrake til uendelig tid, så er de plutselig ikke single lengre likevel. Det opplevde jeg at skjedde med meg da jeg endelig bestemte meg. Og da kom jo fort følelsen at neste mann var ‘nest best’. Så da mistet jeg også følelsene for dem.

En annen ting er at man ikke kan stole 100% på at alt mannen sier av framtidsønsker faktisk stemmer. Det er nok av menn som i virkeligheten trives best med å ikke forplikte seg og bevisst går for kvinner som holder tilbake. De kan gjerne si at de ønsker en framtid sammen og flytte sammen formå være romantiske. Men den dagen det blir et aktuelt tema stikker de.

Nå har jeg jo forsåvidt ikke svart direkte på spørsmålet ditt her😆 Men jeg ville nok kanskje gått for nr 3. Han hørtes u som ett godt menneske og de negativ sidene var ingen røde flagg i mine øyne. Så her veier de positive sidene absolutt opp for de negative. At han bor hjemme med foreldrene er kanskje litt spesielt. Ihvertfall om han nærmer sg 30, men likevel ikke ett rødt flagg. Bare smart. Og tro meg, det er ikke lett. Gjorde det selv frem til jeg hadde studert ferdig og det var beinhardt. Men har aldri angret et sekund i ettertid. 

Så jepp, svaret mitt er nummer 3☺️

Anonymkode: fcb87...b8d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...