Gå til innhold

3 menn vil ha et forhold med meg. Hvem velger jeg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært singel i mange år og ønsker egentlig et forhold, men har holdt litt tilbake da jeg har barn. Det siste par årene begynte jeg å date igjen og i dag er det tre menn som ønsker et forhold med meg. Jeg vet ingen menn er perfekte, men alle tre har både positive og negative sider. Eller skal jeg la de alle gå og se om Mr. Perfect dukker opp før jeg er 40? 

Mann 1.

Positivt: meget lojal, trygg, ansvarsfull, stiller opp, mye med venner, har alle kjærlighetsspråkene, flink på å lese meg, ærlig, tålmodig, tøff, lar seg ikke pille på nesen, sterk kjemi, ekstrovert, elsker å kommunisere, min familie liker han og den beste jeg har hatt sex med noensinne. 

Negativt: sta, viljesterk, pågående, manipulerende, meget A4, blir lett stresset i nye situasjoner og liker ikke forandringer, lite spontan, ingen kontakt med sin far, har forskjellige interesser, bor langt ut på landet, prater mye om hvor dyrt alt her og hva han har råd til og ikke råd til.

7 år eldre enn meg.

Mann 2.

Positivt: snill, støttende, tilgjengelig, stiller opp, meget gavmild, tillitsfull, moden, empatisk, mental sterk, ærlig, effektiv, intelligent, logisk og lederlønn på over en million.

Negativt: lever for jobben sin, mammagutt, regelrytter, bezzerwizzer, uorganisert, utålmodig, mye sykdom hos seg selv og i familien, bor usentralt, introvert, sta, noe overvektig og mindre pen.

14 år eldre enn meg.

Mann 3. 

Positivt: lojal, positiv, snill, tilgjengelig, tålmodig, rettferdig, ærlig, innsiktsfull, lidenskapelig, eventyrlysten, kreativ, leken, reflekterende, morsom, stor familie som er mye sammen i hverdagen og tre søstre han er med ukentlig, bor i byen, tydelig på at han ønsker ekteskap og barn, sterke verdier, ønsker sterkt å tilfredstille meg og kjekk kar.

Negativt: student, bor hjemme hos sine foreldre i voksen alder for å spare til hus, er aldri med venner, sensitiv, perfeksjonist, blir lett påvirket av andres følelser og meninger, introvert, har vært gift en gang tidligere, delte mye privat info om seg selv i starten, like høy som meg og tynnere enn meg.

2 år eldre enn meg. 

Alle tre er sjeldent ute og fester og drikker lite alkohol. Alle tre er lojale og stiller opp på kort varsel. Alle tre er meget renslige og tar vare på hjemmet sitt. Ingen har barn, men ønsker å være en far.

Jeg er ikke den som forelsker meg i noen ved første øyekast eller tror på kjærlighet ved første blikk. Jeg må bli godt kjent med en person før jeg åpner meg opp der jeg følelser for noen.  Jeg har også lang erfaring på Tinder og vet at mange menn i min alder har bagasje. Alle i familien og vennene mine har samboer. Jeg er lei av å være singel etter mange år der jeg har satt barna først. Skal jeg ta en av disse og fokusere kun på han jeg velger, eller skal jeg vente til Mr. Perfect dukker opp? Om han i det hele tatt finnes... 

Hadde du valgt mann 1, 2 eller 3? 😀 Begrunn gjerne svaret ditt.

Anonymkode: df55a...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller vel ingen rolle hvem vi mener du skal ha. Hvem har du følelser for - og kan se en fremtid med - om noen av dem?

Anonymkode: a7df3...6f4

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars de mannfolka. Du er alt som er galt med dagens dating. 

Anonymkode: c89b6...952

• Liker 22
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de. For hvis du har klart å holde styr på, blitt kjent med og hatt sex med tre stykker, og ingen skiller seg ut eller gir deg sommerfugler så er det ikke liv laga...

• Liker 29
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av dem. 

Nr 1 Manipulering =rødt flagg. 

Nr 2 Arbeidsnarkoman og uattraktiv. Han jobber hele tida og når du første ser ham vil du ikke ligge med ham. 

Nr 3 skjønne jeg ikke negativlista på. Mye der jeg ville satt på positiv. Men du virker ikke særlig tiltrukket av ham. 

Anonymkode: 24f5c...396

• Liker 10
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Spiller vel ingen rolle hvem vi mener du skal ha. Hvem har du følelser for - og kan se en fremtid med - om noen av dem?

Anonymkode: a7df3...6f4

Det er dette jeg er usikker på. Jeg kan se en fremtid med alle, men blir usikker pga. deres negative sider. Jeg har vel minst følelser for mann nummer to, men det er fordi vi ikke har noe seksuell kjemi da hans utseendet ikke er helt min stil. Vi har heller ikke hatt sex. Men med han hadde jeg fått et liv i luksus, trygghet, respekt og empati. Han hadde blitt en fantastisk far, men han begynner også å dra på årene. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke interessert nok i noen av dem. Får inntrykk av at du er mer interessert i en av de, men alle har noen negative sider som gjør at jeg ikke helt skjønner at noen av de et aktuelle? Og du vil bare ikke være single? 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men er du lojal? Vet disse tre om hverandre? Dette var faktisk veldig foruroligende lesning. Tenker egentlig du har det best alene

Anonymkode: 1247a...2be

Å date/treffe flere/ha kontakt med er det mange som gjør. Jeg har selv møtt menn som har datet flere kvinner enn meg. Det er ikke noe nytt i dag, spesielt når det kommer til dating apper. Nei, selvfølgelig vet de ikke om hverandre. De vet at jeg er på dating app da og at jeg ikke har bundet meg til noen. Jeg har kun hatt sex med en av de, og har ikke sex med flere samtidig. Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stakkars de mannfolka. Du er alt som er galt med dagens dating. 

Anonymkode: c89b6...952

Blir i alle fall interessant å se responsen. Det kan virkelig ha innvirkning på min måte å date på heretter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, svartkatt said:

Du er ikke interessert nok i noen av dem. Får inntrykk av at du er mer interessert i en av de, men alle har noen negative sider som gjør at jeg ikke helt skjønner at noen av de et aktuelle? Og du vil bare ikke være single? 

Interessant observasjon. :) 

Jeg ønsker å få flere barn og gifte meg. Jeg har vært singel lenge og klarer meg bra, men føler det er på tide å åpne meg mer opp og fokusere på dette så jeg ikke ender opp alene som 40-åring. Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, fjær said:

Ingen av de. For hvis du har klart å holde styr på, blitt kjent med og hatt sex med tre stykker, og ingen skiller seg ut eller gir deg sommerfugler så er det ikke liv laga...

Jeg har kun hatt sex med en. Ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å date/treffe flere/ha kontakt med er det mange som gjør. Jeg har selv møtt menn som har datet flere kvinner enn meg. Det er ikke noe nytt i dag, spesielt når det kommer til dating apper. Nei, selvfølgelig vet de ikke om hverandre. De vet at jeg er på dating app da og at jeg ikke har bundet meg til noen. Jeg har kun hatt sex med en av de, og har ikke sex med flere samtidig. Ts

Når du har havnet i en situasjon hvor 3 menn vil i forhold med deg, så har dette jo selvsagt pågått en tid. Men det er jo ikke noe å diskutere med en som anser dette som helt normalt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ha 1 som ff.

2 kan du droppe.

3 har best potensiale om han blir vant til å hevde egne meninger. 

Kanskje sexen er god også. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble egentlig mer interessert i en beskrivelse av deg. 

Positive og negative. 

Anonymkode: 2b599...c81

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 2, høres ut som han trenger en sjangse. Nr 1 er sikkert en player og nr 3 ikke moden nok.

Anonymkode: d601d...b27

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW  du legger de frem som varer her. 

Dette var kynisk og kjipt. 

Anonymkode: 71603...4fc

• Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vil også legge til. Du sier du har datet menn som har datet flere kvinner samtidig som deg. Hvordan fikk du vite dette? Og hvordan reagerte du når su fikk vite det? Og siden du fikk vite dette, hvorfor forteller du ikke dette til disse tre mennene? Ser du hvorfor du (selv om du gjør noe du tror er helt normalt) har havnet i en kategori de aller fleste menn skyr som pesten? Dette blir i alle fall en mørk skygge du må holde skjult så lenge du er i et forhold til en av disse mennene (om det skulle skje). For du har allerede fra starten av vist hvor lite verdt de er, nettopp ved å holde dette hemmelig

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...