Gå til innhold

Dilemma i forhold til vennepar som har slått opp.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nordensparadis skrev (9 timer siden):

Enig med deg! Og i tillegg, i det lange løp risikerer dere at det blir slutt mellom Han og venninna di. Da har dere enda et brudd- vennepar dere må deale med.. 

Nemlig. Eller at de begynner å date, og så skjer det noe som skaper dårlig stemning og så blir det rart mellom deg og venninna di fordi det var du som prøvde å spleise dem. 

Anonymkode: 0ee8a...f03

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, den andre venninnen er ikke i samme krets som Hun og Han, hun er kun min venninne for å si det slik. Derfor hadde jeg aktivt måtte invitert henne dersom Han og henne skulle møttes sosialt.  Vi ( og andre i kretsen) inviterer fremdeles både Hun og Han når det er noe felles, som sagt samarbeider de bra. Jeg har vist tråden til mannen min og sagt han tar feil her 😂 Han har gitt seg. 

Anonymkode: 8f923...0bf

Kjenner HUN også venninnen eller er det bare din ?   

Hvis de ikke kjenner hverandre så er jeg jo litt med på mannens tankegang. Er jo naturlig at begge finner seg en partner - hvorfor ikke prøve å få det til å bli noen hyggelige personer ?  

Det må jo være ok at dere inviterer ulike/nye personer hjem ?  Ikke at det er for å matche noen av de 

Man vet jo ikke at dette vil bli klaff OG kanskje man bør jo ha tillit til at de klarer å skaffe seg partner selv også da ,

men man kunne jo se om man fikk til litt tilfeldige møter - at man faktisk prøver å få til slik at disse personene er på samme sted.   Så får det som skjer skje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...