AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Del Skrevet 17. august 2024 Hei damer, jeg har det sånn at jeg begynner å få lei av å treffe nye damer, og det mangler ikke på muligheter. Nå vil jeg at dere setter et kritisk lys på meg (sikkert ikke nødvendig å be om), men også vurdere den nåværende damens adferd. Jeg er aldri en som holder tilbake på å vise interesse, og jeg tar alltid initiativ til å treffes samtidig som jeg gir rom for den andre å ta initiativ. Jeg har ingen problemer med å fortelle hva jeg ønsker og trenger fra en partner, samtidig har jeg stort fokus på hva hun ønsker og trenger. Dette faller helt naturlig for meg når jeg liker en jeg dater. Jeg er også anlagt med en viss tålmodighet, men når denne går tom, så er den tom. Det blir da veldig enkelt for meg å gå til neste. Noe jeg er på vei til å gjøre nå. Hvorfor? Fordi hun fortalte meg hvor overrasket hun er over hvor lite hun trenger å gi meg for å få så mye. Hun kjenner mange av mine ønsker og behov, men da disse ikke innfris har jeg nå sluttet med å ytre disse. Hun får dekket sine ønsker og behov. Så nå har jeg begynt å miste lysten på å dekke dem. Jeg er ikke en mann som ønsker et forhold hvor det til stadighet skal drives en maktkamp. Jeg vil ha et forhold hvor vi spiller hverandre gode. Er det bare å gå videre til neste? Eller kan de nye øynene her inne få meg til å se dette i et annet perspektiv? Anonymkode: a3024...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 17. august 2024 #2 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg tenker det er på tide å ytre ønskene og behovene dine på en måte som også bygger opp rundt hva du trenger av konkrete handlinger fra henne. Da er det enklere å adressere det når hun ikke gjør det du trenger. Ved ett eller annet checkpoint i forholdet etter dette kan du lettere oppsummere at du ikke har eller får det du trenger og ikke er villig til å utvikle forholdet videre. Eller motsatt, at du har fått og får dine behov dekket. Du vet, om dette du beskriver med dama går igjen med flere, er det du som er fellesnevneren. Å stadig bytte damer bør i så fall kombineres med at du gir deg selv mulighet til å gjøre ting annerledes. Kortversjon: Kommuniser, så muligens ta fatt på neste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #3 Del Skrevet 17. august 2024 Du skissere i detalj hva du ønsker av erotiske aktiviteter og hyppigheten av dette og hun er ute etter en forsørger for seg selv og sine særkullsbarn eller hva? Kanskje du skulle fire mer på utseendekrav, finne noen intelligente damer med god selvfølelse som kan gi deg noe du behøver og som egentlig har det de selv trenger med unntak av en kjæreste? Anonymkode: 3ff6c...e97 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Del Skrevet 17. august 2024 Det AB e97 skriver. Anonymkode: 4de07...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 17. august 2024 #5 Del Skrevet 17. august 2024 Hva er dine behov som hun ikke innfrier og hvor lenge har dere datet? Hva er hennes behov som du innfrier? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #6 Del Skrevet 17. august 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Hei damer, jeg har det sånn at jeg begynner å få lei av å treffe nye damer, og det mangler ikke på muligheter. Nå vil jeg at dere setter et kritisk lys på meg (sikkert ikke nødvendig å be om), men også vurdere den nåværende damens adferd. Jeg er aldri en som holder tilbake på å vise interesse, og jeg tar alltid initiativ til å treffes samtidig som jeg gir rom for den andre å ta initiativ. Jeg har ingen problemer med å fortelle hva jeg ønsker og trenger fra en partner, samtidig har jeg stort fokus på hva hun ønsker og trenger. Dette faller helt naturlig for meg når jeg liker en jeg dater. Jeg er også anlagt med en viss tålmodighet, men når denne går tom, så er den tom. Det blir da veldig enkelt for meg å gå til neste. Noe jeg er på vei til å gjøre nå. Hvorfor? Fordi hun fortalte meg hvor overrasket hun er over hvor lite hun trenger å gi meg for å få så mye. Hun kjenner mange av mine ønsker og behov, men da disse ikke innfris har jeg nå sluttet med å ytre disse. Hun får dekket sine ønsker og behov. Så nå har jeg begynt å miste lysten på å dekke dem. Jeg er ikke en mann som ønsker et forhold hvor det til stadighet skal drives en maktkamp. Jeg vil ha et forhold hvor vi spiller hverandre gode. Er det bare å gå videre til neste? Eller kan de nye øynene her inne få meg til å se dette i et annet perspektiv? Anonymkode: a3024...1af Ikke spør damer om hvordan man dater damer. Spør du fisken om hvordan den skal bli fisket? ikke gjør dette: Jeg er aldri en som holder tilbake på å vise interesse samtidig har jeg stort fokus på hva hun ønsker og trenger "Hun får dekket sine ønsker og behov. Så nå har jeg begynt å miste lysten på å dekke dem." Good. Du prøver å please dem. Det er turn off for damer. Bra du sluttet med dette. "Jeg er ikke en mann som ønsker et forhold hvor det til stadighet skal drives en maktkamp. Jeg vil ha et forhold hvor vi spiller hverandre gode. " Det må du bare leve med. Anonymkode: 016e2...7db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #7 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ikke spør damer om hvordan man dater damer. Spør du fisken om hvordan den skal bli fisket? ikke gjør dette: Jeg er aldri en som holder tilbake på å vise interesse samtidig har jeg stort fokus på hva hun ønsker og trenger "Hun får dekket sine ønsker og behov. Så nå har jeg begynt å miste lysten på å dekke dem." Good. Du prøver å please dem. Det er turn off for damer. Bra du sluttet med dette. "Jeg er ikke en mann som ønsker et forhold hvor det til stadighet skal drives en maktkamp. Jeg vil ha et forhold hvor vi spiller hverandre gode. " Det må du bare leve med. Anonymkode: 016e2...7db Så det må nødvendigvis bli en maktkamp? Så å genuint ha lyst å glede et menneske man er glad i fordi man kan og vil, blir ansett som å please? Man skal være vanskelig, bare for å være det? Det blir altså et spill? kanskje mye jeg ikke forstår. Men jeg har aldri følt meg som en pleaser. Anonymkode: a3024...1af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. august 2024 #8 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei damer, jeg har det sånn at jeg begynner å få lei av å treffe nye damer, og det mangler ikke på muligheter. Nå vil jeg at dere setter et kritisk lys på meg (sikkert ikke nødvendig å be om), men også vurdere den nåværende damens adferd. Jeg er aldri en som holder tilbake på å vise interesse, og jeg tar alltid initiativ til å treffes samtidig som jeg gir rom for den andre å ta initiativ. Jeg har ingen problemer med å fortelle hva jeg ønsker og trenger fra en partner, samtidig har jeg stort fokus på hva hun ønsker og trenger. Dette faller helt naturlig for meg når jeg liker en jeg dater. Jeg er også anlagt med en viss tålmodighet, men når denne går tom, så er den tom. Det blir da veldig enkelt for meg å gå til neste. Noe jeg er på vei til å gjøre nå. Hvorfor? Fordi hun fortalte meg hvor overrasket hun er over hvor lite hun trenger å gi meg for å få så mye. Hun kjenner mange av mine ønsker og behov, men da disse ikke innfris har jeg nå sluttet med å ytre disse. Hun får dekket sine ønsker og behov. Så nå har jeg begynt å miste lysten på å dekke dem. Jeg er ikke en mann som ønsker et forhold hvor det til stadighet skal drives en maktkamp. Jeg vil ha et forhold hvor vi spiller hverandre gode. Er det bare å gå videre til neste? Eller kan de nye øynene her inne få meg til å se dette i et annet perspektiv? Anonymkode: a3024...1af Denne dama her virker til å være veldig manipulativ, noe hun er åpen om. Hun sier jo rett ut til deg at du er naiv.... Virker som hun vil ha mest mulig, for minst mulig.... Hvordan er inntrykket ditt av henne ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #9 Del Skrevet 18. august 2024 Irak skrev (50 minutter siden): Denne dama her virker til å være veldig manipulativ, noe hun er åpen om. Hun sier jo rett ut til deg at du er naiv.... Virker som hun vil ha mest mulig, for minst mulig.... Hvordan er inntrykket ditt av henne ellers? Takk, det er dette jeg ser også. Jeg har hele veien følt at jeg har hatt kontroll, at jeg har vært meg selv. Jeg kjenner mine grenser godt, og mister ikke hodet bare fordi jeg synes hun er en flott dame. Jeg tenker derfor ikke at jeg er naiv, for selv om jeg har gitt av hele meg, så er jeg ikke blind for hva som kommer i retur. Jeg synes det er interessant å se hva ulike mennesker tenker om dette scenarioet. Anonymkode: a3024...1af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #10 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk, det er dette jeg ser også. Jeg har hele veien følt at jeg har hatt kontroll, at jeg har vært meg selv. Jeg kjenner mine grenser godt, og mister ikke hodet bare fordi jeg synes hun er en flott dame. Jeg tenker derfor ikke at jeg er naiv, for selv om jeg har gitt av hele meg, så er jeg ikke blind for hva som kommer i retur. Jeg synes det er interessant å se hva ulike mennesker tenker om dette scenarioet. Anonymkode: a3024...1af Jeg er fortsatt nysgjerrig på hva hun ikke ønsker å "gi" deg, og hva hun "krever" av deg. Har dere datet lenge? Anonymkode: 4cec3...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 18. august 2024 #11 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Takk, det er dette jeg ser også. Jeg har hele veien følt at jeg har hatt kontroll, at jeg har vært meg selv. Jeg kjenner mine grenser godt, og mister ikke hodet bare fordi jeg synes hun er en flott dame. Jeg tenker derfor ikke at jeg er naiv, for selv om jeg har gitt av hele meg, så er jeg ikke blind for hva som kommer i retur. Jeg synes det er interessant å se hva ulike mennesker tenker om dette scenarioet. Anonymkode: a3024...1af Det var godt at du skrev. Tusen takk 😀. Jeg får helt spasmer når jeg leser slike innlegg som dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #12 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg spiller ikke spill. Føler jeg ikke at jeg får det jeg trenger skrur jeg av automatisk. Møtte kjæresten på dating app og han gir hele seg. Vi er totalt åpen mot hverandre og vi prater om alt. Jeg vil ha en bestevenn, elsker, partner og kjæreste. Anonymkode: 8b599...a7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #13 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg spiller ikke spill. Føler jeg ikke at jeg får det jeg trenger skrur jeg av automatisk. Møtte kjæresten på dating app og han gir hele seg. Vi er totalt åpen mot hverandre og vi prater om alt. Jeg vil ha en bestevenn, elsker, partner og kjæreste. Anonymkode: 8b599...a7a Det er DETTE jeg vil ha. Håper å få oppleve dette Anonymkode: a3024...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #14 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Det er DETTE jeg vil ha. Håper å få oppleve dette Anonymkode: a3024...1af Hvorfor ignorer du spørsmålene jeg stiller deg? AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er fortsatt nysgjerrig på hva hun ikke ønsker å "gi" deg, og hva hun "krever" av deg. Har dere datet lenge? Anonymkode: 4cec3...fa8 Anonymkode: 4cec3...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #15 Del Skrevet 18. august 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Så det må nødvendigvis bli en maktkamp? Så å genuint ha lyst å glede et menneske man er glad i fordi man kan og vil, blir ansett som å please? Man skal være vanskelig, bare for å være det? Det blir altså et spill? kanskje mye jeg ikke forstår. Men jeg har aldri følt meg som en pleaser. Anonymkode: a3024...1af Det har blitt sånn for damer har så mye muligheter å velge i at den eneste spenningen som er igjen er menn som ikke gir dem masse komplimenter og validering, og ignorerer dem litt. Velkommen til det moderne datingmarkedet Anonymkode: 016e2...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #16 Del Skrevet 18. august 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det har blitt sånn for damer har så mye muligheter å velge i at den eneste spenningen som er igjen er menn som ikke gir dem masse komplimenter og validering, og ignorerer dem litt. Velkommen til det moderne datingmarkedet Anonymkode: 016e2...7db Menn som ignorerer meg og spiller spill har aldri hatt en sjanse med meg. Anonymkode: 8b599...a7a 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #17 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvorfor ignorer du spørsmålene jeg stiller deg? Anonymkode: 4cec3...fa8 Fordi det er fullstendig irrelevant. Du klarer å sette deg inn i denne settingen med dine egne behov og ønsker. Anonymkode: a3024...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #18 Del Skrevet 19. august 2024 Man må vise/fortelle en partner hva man ønsker og hvor ens grenser går. Hvis man føler at man må gi mer enn man får tilbake så er det en skjevhet i forholdet som ikke er bra. Man kan ikke forandre et annet mennske, og man bør være litt forsiktig med å endre seg selv så man ikke mister seg selv på veien. Så hvis det er skjevt så er forholdet feil. Men igjen, det forutsetter at man er tydelig hele veien. Ingen kan lese tanker. Anonymkode: edc4f...ecc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #19 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Fordi det er fullstendig irrelevant. Du klarer å sette deg inn i denne settingen med dine egne behov og ønsker. Anonymkode: a3024...1af Hvor lenge dere har datet, eller brukt tid med hverandre er ikke irrelevant. Det har absolutt noe å si på om man kjenner hverandre godt nok... Hvordan skal man innfri behov og ønsker om man knapt kjenner hverandre. Dessuten, har du vært såpass klar på dine behov som du fremlegger her... Anonymkode: 4cec3...fa8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2024 #20 Del Skrevet 19. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Man må vise/fortelle en partner hva man ønsker og hvor ens grenser går. Hvis man føler at man må gi mer enn man får tilbake så er det en skjevhet i forholdet som ikke er bra. Man kan ikke forandre et annet mennske, og man bør være litt forsiktig med å endre seg selv så man ikke mister seg selv på veien. Så hvis det er skjevt så er forholdet feil. Men igjen, det forutsetter at man er tydelig hele veien. Ingen kan lese tanker. Anonymkode: edc4f...ecc Enig med du Anonymkode: 4cec3...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå