AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Del Skrevet 17. august Min samboer sier "slappe ut av" istedenfor "slappe av". F.eks "nå skal jeg gå og slappe ut av". Jeg har aldri hørt dette andre steder, og synes det høres rart ut. Han er fra Oslo, men resten av hans familie er fra Finnmark. Noen andre som har hørt "slappe ut av"? Anonymkode: dfb50...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Del Skrevet 17. august Hørt det i Bergen Anonymkode: 2a316...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hørt det i Bergen Anonymkode: 2a316...406 Jeg har bodd i Bergen i mange år, men aldri hørt det uttrykket. Anonymkode: b790c...1f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
c_buk Skrevet 17. august #4 Del Skrevet 17. august Aldri hørt. Sikker på at han ikke bare har fått det for seg? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Del Skrevet 17. august Never. Anonymkode: 129e8...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Del Skrevet 17. august Hørte det første gang i år, et sted på Østlandet. Vedkommende er fra et lite tettsted cirka 45 min fra Oslo. Anonymkode: cd42d...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har bodd i Bergen i mange år, men aldri hørt det uttrykket. Anonymkode: b790c...1f5 Og jeg er fra Bergen. Har hørt det. Anonymkode: 2a316...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Del Skrevet 17. august Ganske vanlig i Bergen. Aner ikke hvorfor 😅 Anonymkode: 692b8...f46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #9 Del Skrevet 18. august Aldri hørt, og jeg er en nomade som har bodd både i Oslo, Bergen og Trondheim. Nå bor jeg et annet sted på Østlandet, hvor jeg har røttene mine, og ingen sier det her heller. Som evig student har jeg dessuten omgåttes mye folk fra hele landet. Anonymkode: 124ad...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå