Gå til innhold

Kan man ha oppvaskmaskin her?

Bibbidi-bobbidi-bo

Anbefalte innlegg

Et par spørsmål:

1. ville dere tro komfyr måtte være normal str basert på det du ser her? 
2. Og på badet, ville vaskemaskin og tørketrommel oppå bli problematisk eller er kombi best. Og noen forslag til en god en? 
3. er innsyn overalt så tenker plisségardin er best men vil opp/ned være vanskelig i disse vinduene? 

CFC54863-F671-4241-AF79-4ED26B59BD11.jpeg

F820C646-7262-4B94-89CD-BDB194D1C942.jpeg

AF4A246B-49A7-4AEE-9B47-93FB28B95A29.jpeg

F6607AFC-A121-4178-8853-C7C130FB93BE.jpeg

Endret av Bibbidi-bobbidi-bo
Grunn til jeg ikke kan ha tørk ved siden av vaskemaskin. Er ikke plass pga vask og skuffer.
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Ja

2. Ja, bedre med to om en er mer enn to i familien. Liker Bosh sine selv. 

3. Ser ikke grunn til at det ikke skulle funke

Anonymkode: f08a5...198

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten mål er det ren spekulasjon. Jeg vil anta at nisjen med ventilator over er laget til komfyr, men det finnes jo annet enn standardstørrelsen på dem også. Vidvinkelkamera og andre ting kan gi illusjoner av feil mål.

På bilde av badet ser det ut til at det er fire ruter opp til avløpet, dette henges vanligvis i samme høyde med vaskemaskin. Tørketromler er like høye, og basert på rutene vil den derfor stå noe foran vinduet.

Endret av ms. Perfect
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gir slik vidvinkel bilde litt rart bolde. Komfyr ska der ventilator er over, vaskemaskin under ved der vasken er.

Og på badet ser det nå ut til du fint kan ga vaskemaskin og tørketrommel ved siden av hverandre.  I høyden vil det gå opp i vi du vil jeg tro

Anonymkode: f6117...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det åpne rommet ved vasken kan vel og være til et kjøleskap? (Om det ikke er gjemt utenfor bildet et sted)

Anonymkode: f939c...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbidi-bobbidi-bo skrev (7 timer siden):

Et par spørsmål:

1. ville dere tro komfyr måtte være normal str basert på det du ser her? 
2. Og på badet, ville vaskemaskin og tørketrommel oppå bli problematisk eller er kombi best. Og noen forslag til en god en? 
3. er innsyn overalt så tenker plisségardin er best men vil opp/ned være vanskelig i disse vinduene? 

CFC54863-F671-4241-AF79-4ED26B59BD11.jpeg

F820C646-7262-4B94-89CD-BDB194D1C942.jpeg

AF4A246B-49A7-4AEE-9B47-93FB28B95A29.jpeg

Rett fram er komfyr den til venstre er Oppvaskmaskin 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppvaskmaskinen skal ha både vann inn og avløpsvann ut. Du kan ikke plassere oppvaskmaskinen der komfyren skal stå. Hvor gjør du da av komfyren? 
Men til venstre for oppvaskkummen ser det ut til å være plass til oppvaskmaskin, og kort vei til både vann inn og vann ut, samt strøm. 
Badetemperatur r vel laget til plass for vaskemaskin? Setter du tørektrommelen opp på så er spørsmålet om du kan åpne vinduet? På sommerstid er det ofte godt å åpne vindu på badet for å få gjennomtrekk og luft inn. Kan du ha tørketrommel ved siden av vaskemaskinen? Trenger du tørketrommel (trekker dobbelt så mye strøm som vaskemaskiner), dersom du har en vaskemaskin med 1600 omdreininger på sentrifugen? Da tørker tøyet fort om du henger det fint opp. 

Min erfaring er at gardiner må du prøve deg frem med, og kjøpe der du kan låne med deg hjemmet få pengene tilbake om du føler de ikke er riktige. Liftgardin er min favoritt. 

Anonymkode: c4b98...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...