Gå til innhold

Anbefaling av strømavtaler Oslo


Diry72

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk beskjed om at strømavtalen min med Agva gikk ut, og jeg gikk over til en dårligere avtale. Har søkt litt rundt, men virker som det er håpløst å unngå påslag og månedsavgift. Virker som det er mindre avtaler å velge mellom, og de som er er dårligere enn tidligere. Noen tips?

Endret av Diry72
Ekstra info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde valgt fastpris 5 år. Arendalsuken var fullspekket med seminarer rundt havvindkraft. Og hvis man klarer å koble 2 og 2 sammen så betyr det at det bare er et spørsmål før de lager en ny katastrofe de kan skylde på slik at energiprisene stiger til nye høyder.

Ikke ta mine ord for det, sjekk det ut selv, de sier det rett ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

frivis skrev (1 time siden):

Jeg hadde valgt fastpris 5 år. Arendalsuken var fullspekket med seminarer rundt havvindkraft. Og hvis man klarer å koble 2 og 2 sammen så betyr det at det bare er et spørsmål før de lager en ny katastrofe de kan skylde på slik at energiprisene stiger til nye høyder.

Ikke ta mine ord for det, sjekk det ut selv, de sier det rett ut.

Er vel helt avhengig av hvordan man bruker ørene og hva man vil høre/tolke? 

Anonymkode: 2966d...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier du hus anbefaler jeg Huseierne og strøm fra Å Strøm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Eier du hus anbefaler jeg Huseierne og strøm fra Å Strøm 

Å prisen der er? 
 

Garanter høyere enn Kraftriket. 

Anonymkode: 2966d...881

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å Spotpris Huseierne er en spotprisavtale med et lite påslag på 3,85 øre pr kWh, og lav fast månedspris på 29 kroner. Du skal føle deg trygg på at du får en av de beste avtalene i markedet!

 

I tillegg kommer medlemskap hos Huseierne. Dårlig avtale, omtalt som en av de beste. 

Anonymkode: 2966d...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å prisen der er? 
 

Garanter høyere enn Kraftriket. 

Anonymkode: 2966d...881

Ikke sikker for er ikke logga inn strømregninga denne måneden var på 996,- du får god rabatt med huseierne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (14 minutter siden):

Ikke sikker for er ikke logga inn strømregninga denne måneden var på 996,- du får god rabatt med huseierne 

Les over. Påslaget er 3,85 øre/kwh, og månedsavgiften er kr. 29. i tillegg skal hun betale i overkant av kr. 500 i medlemsavgift til Huseierne. 
 

Går hun får kraftriket, betaler hun ikke påslag på KWh men får 2,02 øre i rabatt og ingen månedsavgift i 12 måneder. 
 

Enkel matematikk, med mindre du skal krangel på alt? 
 

Altså kr 29 x 12 = 348 i  månedsavgift spart på et år. Hvor mye hun sparer på kWh er avhengig av forbruket. 
Den strømregningen din er ikke så imponerende, vår er mye lavere. 

Anonymkode: 2966d...881

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Les over. Påslaget er 3,85 øre/kwh, og månedsavgiften er kr. 29. i tillegg skal hun betale i overkant av kr. 500 i medlemsavgift til Huseierne. 
 

Går hun får kraftriket, betaler hun ikke påslag på KWh men får 2,02 øre i rabatt og ingen månedsavgift i 12 måneder. 
 

Enkel matematikk, med mindre du skal krangel på alt? 
 

Altså kr 29 x 12 = 348 i  månedsavgift spart på et år. Hvor mye hun sparer på kWh er avhengig av forbruket. 
Den strømregningen din er ikke så imponerende, vår er mye lavere. 

Anonymkode: 2966d...881

Ja men da går hun for Kraftriket da vettu skjønner ikke hvorfor vi skal krangle om dette og dette er vel ett lokketilbud men men 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...