AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Del Skrevet 17. august 2024 Hvilke bøker har du planer om å lese denne høsten? Anonymkode: 2c406...fc3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. august 2024 #2 Del Skrevet 17. august 2024 Johan Harstad Av de jeg har sett anmeldt så langt (jeghar ikke studert listene over hva som kommer), havner nok Kyrre Andreassen, Ingrid Z. Aanestad og Andrea Bræin Hovig på leselisten, og jeg ser fram til ny reisebok fra Erika Fatland. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 17. august 2024 #3 Del Skrevet 17. august 2024 Pønsker på litt forskjellig knask til høsten. Noe av litt eldre bøker som jeg ikke har prioritert før nå og noe litt nyere... -Gutten som ble oppdratt som hund -Hvordan krenkede barn blir syke voksne Autumn The little book of hygge Anna O kilder til begeistring De bergtatte og Glsssmannen Og den stille leieboeren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg vet at jeg skal lese begge bøkene som Maren Skolem har kommet med i år: Kongene av kongeparken og Dørene lukkes: en liten bok om sjekking. Ellers gleder jeg meg til Månen bak slottet av Catarina Wanderup og Silverborn av Jessica Townsend. Anonymkode: 361b0...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 18. august 2024 #5 Del Skrevet 18. august 2024 De jeg vet jeg skal lese er: Til nå har jeg lest alle Hans Olav Lahlums krimbøker om K2 og Patricia. Det kommer en bok senere i høst som heter Tåkemordet. Jeg fant ingen bilder av omslaget til den ennå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #6 Del Skrevet 20. august 2024 Jeg kom over enda flere av høstens nyheter som jeg gleder meg til. Blant annet Jeg angrer ikke på noe av Ida Therese Klungland, Dette forandrer alt av Ingvild Hegge Eriksen og Jenter som meg av Bibi Fatima Musavi Anonymkode: 361b0...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #7 Del Skrevet 20. august 2024 Jeg har akkurat lest Æresrelatert kriminalitet og anbefaler alle å lese den. Fikk akkurat Evil grandma og er litt i gang, er ikke forført til nå. Venter på Pabbi og Bestselger. Og så skal jeg lese Oliver Lovrenski en gang til. Anonymkode: d693c...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #8 Del Skrevet 25. august 2024 Skal lese Dracula Anonymkode: 35827...e2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 25. august 2024 #9 Del Skrevet 25. august 2024 Bøker om Russland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 26. august 2024 #10 Del Skrevet 26. august 2024 (endret) Står allerede på biblioteket venteliste for mange av de nyeste (blant annet "Jævla menn", og Mimirs nyeste "Biggi", "Dørene lukkes" av Maren Skolem Og "ikke mennesker jeg kan regne med" av Kyrre Andreassen). Foruten dem, er disse noen jeg sannsynligvis vil kjøpe selv - noen fordi jeg er fan av forfatteren og allerede eier de andre bøkene de har gitt ut og dermed vil ha "hele samlingen" i hylla, og andre fordi jeg ikke finner dem på engelsk (originalspråket) på bibliotekets og jeg ikke vil lese oversettelse. Disse er blant annet: Trist Tiger, Neige Sinno Our Missing Hearts, Celeste Ng Earth, John Boyne Johan Harstad: «Under brosteinen, stranden! Kongen fra Os,nJo Nesbø Solvej Balle Om utregning av romfang - V Du kan kalle meg Jan, anne Elvedal Tell Me Everything, Elizabeth Strout, 19 September The proof of my innocence Jonathan Coe 7 Nov Djinns, Fatma Aydemir Intermezzo, Sally Rooney The Paradise Problem, Christina Lauren Go as a river Shelley Read Endret 26. august 2024 av Lill3My 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #11 Del Skrevet 27. august 2024 Jeg kjøpte nettopp hele Outlander-serien, så jeg har nok underholdning utover hele vinteren! Anonymkode: e7de1...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #12 Del Skrevet 27. august 2024 Jeg gleder meg til Erika Fatlands nye reiseberetning "Sjøfareren: En reise gjennom Portugals tapte imperium". Jeg har stått helt fast når det kommer til lesning i år, uansett hva jeg prøver å lese så butter det imot, og jeg legger boken bort før jeg har lest den ferdig. Håper denne kan løse problemet. Jeg har lest alle hennes tidligere reiseberetninger, og likt dem. Anonymkode: 641fa...6e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå