AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Del Skrevet 17. august 2024 Ting som dette gjør vi IKKE i hjemmeladet vårt hvertfall! En annen gang så jeg en kvinne la bind under stolen også, og kikket om andre så det, JA VI SÅ DET, har ikke øyner som bare ser rett frem. Utenlanske får med seg alt på sekunder siden vi ikke er like trege som nordmenn, men dette er faktisk ikke greit å legge fra seg på badeparker. Skjerp dere. Barnet mitt tok på det, og vi måtte finne do for å vaske hender, så kvalmt! Det tar dere bare 3 sekunder å finne en søplekasse! Anonymkode: cbdb0...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Del Skrevet 17. august 2024 Det var under badestolen. Anonymkode: cbdb0...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #3 Del Skrevet 17. august 2024 Ser ikke hva det er? Anonymkode: cf7aa...6a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ser ikke hva det er? Anonymkode: cf7aa...6a3 Amme innlegg. Klistret oppå hverandre gjemt under stolen. Anonymkode: cbdb0...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg kan ikke si at det som oftest slår meg i utlandet, er at det er så mye renere og mindre forsøpling enn hjemme... Man skal ikke kaste søppel, man skal ikke fordømme en hel nasjon på grunnlag av ett forlatt bind på stranda, og ikke minst bør man lære barna sine å ikke ta på alt mulig - og seg selv å puste med magen... Anonymkode: c721c...1dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #6 Del Skrevet 17. august 2024 Norge er generelt et veldig rent og ryddig land, så dette er ikke stereotypisk riktig om nordmenn. At noen individer er grisete er noe annet, det gjelder overalt. Anonymkode: 48b69...0cf 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #7 Del Skrevet 17. august 2024 *nasty Anonymkode: 4866f...6f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #8 Del Skrevet 17. august 2024 Nå ble jeg nysgjerrig, hvilket land er du fra? Folk som griser finnes overalt da. Det er ikke greit eller normalt i Norge. Hvorfor tror du hun så seg sånn rundt? Hvis vi alle er griser så hadde det jo bare vært å pælme det på bakken som alle andre. Anonymkode: 2dd5d...578 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #9 Del Skrevet 17. august 2024 31 minutter siden, AnonymBruker said: Ting som dette gjør vi IKKE i hjemmeladet vårt hvertfall! En annen gang så jeg en kvinne la bind under stolen også, og kikket om andre så det, JA VI SÅ DET, har ikke øyner som bare ser rett frem. Utenlanske får med seg alt på sekunder siden vi ikke er like trege som nordmenn, men dette er faktisk ikke greit å legge fra seg på badeparker. Skjerp dere. Barnet mitt tok på det, og vi måtte finne do for å vaske hender, så kvalmt! Det tar dere bare 3 sekunder å finne en søplekasse! Anonymkode: cbdb0...7fe Jeg har vært i 100 ulike land, og tro meg, Norge er ganske rent og normenn er ganske flinke til å vise hensyn. Dette er ikke normen her heller. Men at enkeltpersoner ikke følger normer og skikker er ikke noe nytt, uansett land eller kultur. Men så er det også lurt å lære barn at man ikke tar på fremmedlegemer, uansett hvor i verden man er... Anonymkode: 0d3fa...773 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 17. august 2024 #10 Del Skrevet 17. august 2024 Akkurat her synes jeg nordmenn (kvinner) er veldig bra. Har nesten utelukkende opplevd at det er utlendinger som er grisete på dette området, de få gangene jeg har reagert på "intimhygiene". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #11 Del Skrevet 17. august 2024 Haha, når jeg har vært på reiser i utlandet, forskjellige land, har jeg nesten alltid reagert på hvor skittent og forsøplet det har vært der. Verst har det vært i muslimske land, spesielt på offentlige toaletter, der ser det ut som at folk står og driter?! Hele toalettet, med vegger, var nedgriset med avføring🤮🤮 Brukte bind var bare slengt fra seg også🤢 Så hvilke land syns du er bedre på slikt du nevner? Ikke at jeg syns noe om slike ting som brukte ammeinnlegg osv, det er unødvendig og ekkelt å ligge sånt ifra seg på den måten. Poenget mitt er at jeg ikke er enig med deg. Og hvordan trege er nordmenn, mener du? Anonymkode: 78513...837 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 17. august 2024 #12 Del Skrevet 17. august 2024 Tråden er ryddet for nedsettende innhold. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå