AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #1 Del Skrevet 17. august 2024 Noen ting virker veldig skjebnebestemt. Flere av de store tingene i livet mitt virker som de var meningen. Da jeg fant mannen min, føltes det som å komme hjem. Og jeg har også ved flere tilfeller at jeg bare har en sterk intuisjon som forteller hva jeg burde gjøre. Nå er jeg derimot forvirret. Føles som intuisjonen min ber meg forandre litt retning, uten at jeg helt vet hvordan. Og på store og viktige områder i livet. Men så har jeg jo også mange andre å ta hensyn til. Kan det være at jeg får noen tydelige tegn på å begynne å tenke på meg selv? Etter 20 år med fokus på andre? Anonymkode: c9447...e0e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 17. august 2024 #2 Del Skrevet 17. august 2024 100% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 17. august 2024 #3 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg tror også man kan stenge av. Jeg følte en periode at jeg var veldig åpen, men var skremt av enkelte ting. Da jeg var veldig ung. Har aldri oppsøkt det. Kanskje bare tilfeldig? At man har mye fantasi som barn og ung? Og så vokset man det av seg? Har hatt det veldig bra som voksen, men ser jo at eg hektisk liv med mann, barn og jobb ikke gir så mye rom for å fundere og gruble på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Del Skrevet 17. august 2024 Ingenting i mitt liv virker å være skjebebestemt. Er snart 40. Anonymkode: 478a6...340 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting i mitt liv virker å være skjebebestemt. Er snart 40. Anonymkode: 478a6...340 Er du sikker? Anonymkode: c9447...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #6 Del Skrevet 17. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Er du sikker? Anonymkode: c9447...e0e Ja. Anonymkode: 478a6...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #7 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg tror det spiller mye inn. De største tingene i livet mitt hadde jeg ikke klart å unngå om jeg ville. Som med drømmemannen, jeg unngikk han flere ganger, men han dukket opp på de rareste steder hvor han ikke kunne ane at jeg var. Til og med de grusomme tingene i livet mitt føles som om de var ment for meg, da de tvang meg ut av negative sykluser. Anonymkode: 0dd58...810 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #8 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg tror på dette, på både godt og vondt. Alt skjer for en grunn. Små, tilsynelatende ubetydelige ting leder oss dit vi skal. Stol på ferden din ❤️ Anonymkode: 12c70...f47 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #9 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg tror på dette, på både godt og vondt. Alt skjer for en grunn. Små, tilsynelatende ubetydelige ting leder oss dit vi skal. Stol på ferden din ❤️ Anonymkode: 12c70...f47 Men... Om "ferden" min går utover andre? At jeg får signal om å gjøre ting jeg tidligere drømte om? Reise? Friøuftsliv? Trene? Og så er mannen ikke med på dette i det hele? Barna er riktig nok voksne, men det ene trenger en del oppfølging ennå, og fyller 18 på slutten av året. Begynte først å drømme om at jeg var mer aktiv på klatring igjen. Og om et bestemt fjell. Og så møtte jeg merkelig nok et menneske som lever akkurat det livet jeg har drømt om. Det føles på en måte som vi alltid har kjent hverandre, og som vi har en dyp forbindelse. Dette mennesket er veldig raust, og oppfordrer alle til å følge drømmene sine. "Det er aldri for sent". Og så setter jeg likevel familie først hele veien. Så i høstferien blir det Hellas, og i sommerferien 2 uker i Spania. Feriehus hele gjengen. (Og da har jeg jo ikke råd til nye ski i år heller) Anonymkode: c9447...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #10 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men... Om "ferden" min går utover andre? At jeg får signal om å gjøre ting jeg tidligere drømte om? Reise? Friøuftsliv? Trene? Og så er mannen ikke med på dette i det hele? Barna er riktig nok voksne, men det ene trenger en del oppfølging ennå, og fyller 18 på slutten av året. Begynte først å drømme om at jeg var mer aktiv på klatring igjen. Og om et bestemt fjell. Og så møtte jeg merkelig nok et menneske som lever akkurat det livet jeg har drømt om. Det føles på en måte som vi alltid har kjent hverandre, og som vi har en dyp forbindelse. Dette mennesket er veldig raust, og oppfordrer alle til å følge drømmene sine. "Det er aldri for sent". Og så setter jeg likevel familie først hele veien. Så i høstferien blir det Hellas, og i sommerferien 2 uker i Spania. Feriehus hele gjengen. (Og da har jeg jo ikke råd til nye ski i år heller) Anonymkode: c9447...e0e Ja, da er jo ferden din å velge familien din, med alle gleder men også forsakelser det fører med seg ❤️ Anonymkode: 12c70...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #11 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men... Om "ferden" min går utover andre? At jeg får signal om å gjøre ting jeg tidligere drømte om? Reise? Friøuftsliv? Trene? Og så er mannen ikke med på dette i det hele? Barna er riktig nok voksne, men det ene trenger en del oppfølging ennå, og fyller 18 på slutten av året. Begynte først å drømme om at jeg var mer aktiv på klatring igjen. Og om et bestemt fjell. Og så møtte jeg merkelig nok et menneske som lever akkurat det livet jeg har drømt om. Det føles på en måte som vi alltid har kjent hverandre, og som vi har en dyp forbindelse. Dette mennesket er veldig raust, og oppfordrer alle til å følge drømmene sine. "Det er aldri for sent". Og så setter jeg likevel familie først hele veien. Så i høstferien blir det Hellas, og i sommerferien 2 uker i Spania. Feriehus hele gjengen. (Og da har jeg jo ikke råd til nye ski i år heller) Anonymkode: c9447...e0e Tja, jeg tipper det er på tide å begynne å sette ned foten. Si til mannen din at det er din tur til å gjøre noe du vil. Om du drar på klatretur 1 uke i høstferien betyr ikke det at du har forsaket familien. Du kan fin gjøre begge deler. Jeg har en 2-åring og kjente det at hvis jeg skal være en velfungerende mamma MÅ jeg også få tid til å bare være meg innimellom, så nå tar jeg ca 4-5 langhelger i året hvor jeg drar bort alene og driver med mitt. Mannen og 2-åringen greier seg utmerket alene de helgene. Anonymkode: c922f...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #12 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tja, jeg tipper det er på tide å begynne å sette ned foten. Si til mannen din at det er din tur til å gjøre noe du vil. Om du drar på klatretur 1 uke i høstferien betyr ikke det at du har forsaket familien. Du kan fin gjøre begge deler. Jeg har en 2-åring og kjente det at hvis jeg skal være en velfungerende mamma MÅ jeg også få tid til å bare være meg innimellom, så nå tar jeg ca 4-5 langhelger i året hvor jeg drar bort alene og driver med mitt. Mannen og 2-åringen greier seg utmerket alene de helgene. Anonymkode: c922f...bee Så flink du er! Jeg har nok dedprioritert meg selv, men egentlig helt ok. Noen år ble det mest familie, oppfølging av barn og jobb. Var egentlig helt ok, ble jo mye sosialt og gøy ut av familieaktiviteter også. Men... kanskje på tide å følge intuisjonen? Når den er så tydelig? Ts Anonymkode: c9447...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #13 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Så flink du er! Jeg har nok dedprioritert meg selv, men egentlig helt ok. Noen år ble det mest familie, oppfølging av barn og jobb. Var egentlig helt ok, ble jo mye sosialt og gøy ut av familieaktiviteter også. Men... kanskje på tide å følge intuisjonen? Når den er så tydelig? Ts Anonymkode: c9447...e0e Absolutt! Tenker definitivt det er en grunn til at tung skjer, f.eks at den personen dukket opp i livet ditt Følg magefølelsen med god samvittighet, og ta gjerne en prat med din mann om at dette er noe som vil gi deg stor glede som i sin tur kommer til fordel for familien! Anonymkode: c922f...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2024 #14 Del Skrevet 21. august 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 13.31): Absolutt! Tenker definitivt det er en grunn til at tung skjer, f.eks at den personen dukket opp i livet ditt Følg magefølelsen med god samvittighet, og ta gjerne en prat med din mann om at dette er noe som vil gi deg stor glede som i sin tur kommer til fordel for familien! Anonymkode: c922f...bee Tror egentlig at jeg er hardere mot meg selv enn han... Ts Anonymkode: c9447...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå