AnonymBruker Skrevet 17. august #21 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ts her. Jeg drikker ikke uansett, så jeg kan kjøre. Anonymkode: 088cf...5b6 Siden du ikke drikker, ville jeg reist hjem. 30 min er ikke lang reisevei. Men om mannen din vil overnatte, kan vel han gjøre det? Anonymkode: 571b9...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 17. august #22 Del Skrevet 17. august Kjørt hjem, 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #23 Del Skrevet 17. august Jeg ville også helt klart kjørt hjem. Du får sove i egen seng, trenger ikke styre med å pakke med deg ting for overnatting og du er allerede hjemme når du våkner opp dagen etter, så du kan sove lenge om det ble sent kvelden før (du trenger ikke stå opp tidlig for å pakke sammen og sjekke ut). Anonymkode: f9adb...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. august #24 Del Skrevet 20. august Nei, hadde ikke overnattet. Er jo bare 30 minutter unna hjemstedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #25 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 4.53): Ts her. Jeg drikker ikke uansett, så jeg kan kjøre. Anonymkode: 088cf...5b6 Hadde kjørt hjem og sovet der. 30 min er jo ikke noe. Anonymkode: 612f8...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #26 Del Skrevet 20. august Kommer an på hva slags fest jeg forventer meg. Om festen varer ut til morgentimene, så ville jeg nok overnattet, om festen er over rundt 01 så ville jeg kjørt hjem. Anonymkode: b40d1...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #27 Del Skrevet 1. september Hotell Anonymkode: 2822b...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september #28 Del Skrevet 1. september Jeg ville dratt hjem. 30 min er ingenting. Jeg drikker heller ikke så å være edru ville ikke vært å ødelegge festen for min del. Jeg hadde overnattet viss det var planlagt noe spesielt dagen etter eller det var langt unna. Anonymkode: 28459...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #29 Del Skrevet 2. september Hadde lett dratt hjem! Så mye bedre å våkne opp hjemme Anonymkode: 55da7...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #30 Del Skrevet 2. september Hotell og felles frokost med de andre dagen etter, hvis det er folk du liker da. Har bodd på hotell åtte minutters gange hjemmefra, det var kjempekoselig å skravle med de andre slektningene på frokosten. Anonymkode: d0c93...03b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #31 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hadde lett dratt hjem! Så mye bedre å våkne opp hjemme Anonymkode: 55da7...7a0 Så mye bedre å våkne på hotell og deilig frokost Anonymkode: 2822b...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #32 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Så mye bedre å våkne på hotell og deilig frokost Anonymkode: 2822b...556 Syns du 🤷🏼♀️ Anonymkode: 55da7...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #33 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns du 🤷🏼♀️ Anonymkode: 55da7...7a0 Ja Anonymkode: 2822b...556 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #34 Del Skrevet 7. september Siden du ikke drikker hadde jeg valgt å kjøre hjem 10/10 ganger, uavhengig om det er planlagt en felles frokost dagen etterpå. Å sove i sin egen seng og våkne hjemme hos seg selv slår det meste spør du meg. Anonymkode: 365ac...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå