AnonymBruker Skrevet 17. august #1 Del Skrevet 17. august Skal I bryllup ca 30 min unna der vi bor. Det skal være i et festlokale, og det er leiligheter/ rom til leie på samme sted. Svigerforledrene mine skal overnatte (sønnen deres som gifter seg), vet noen andre i slekta skal, mens noen reiser hjem. Svigers har sagt vi kan dele leilighet med dem, det er hyggelig det, men jeg må innrømme jeg helst vil sove hjemme.. Hva ville du gått for? Overnatte eller reise hjem etter bryllupet? Anonymkode: 088cf...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Del Skrevet 17. august Reist hjem med så kort vei. Anonymkode: b893a...2dc 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. august #3 Del Skrevet 17. august Ja det ville jeg gjort om det hadde vært mulig noe Cognac sammen med kaffen i selskapet må påregnes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Del Skrevet 17. august Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja det ville jeg gjort om det hadde vært mulig noe Cognac sammen med kaffen i selskapet må påregnes Ts her. Jeg drikker ikke uansett, så jeg kan kjøre. Anonymkode: 088cf...5b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. august #5 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her. Jeg drikker ikke uansett, så jeg kan kjøre. Anonymkode: 088cf...5b6 Åja bryllup og overnatting hører sammen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Del Skrevet 17. august Maskinfører skrev (18 minutter siden): Åja bryllup og overnatting hører sammen 😀 Selv om man bor like ved? Anonymkode: 088cf...5b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. august #7 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selv om man bor like ved? Anonymkode: 088cf...5b6 Selvfølgelig ikke men er jo koselig når det er familie ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Del Skrevet 17. august Maskinfører skrev (33 minutter siden): Selvfølgelig ikke men er jo koselig når det er familie ? Joda, men er jo godt å sove hjemme også. Vi er jo med familie hele dagen. Og dagen før. Anonymkode: 088cf...5b6 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #9 Del Skrevet 17. august Hadde reist hjem.. godt å våkne hjemme , slippe å stresse med å stå opp og komme seg ut 😅 Anonymkode: be0a2...f58 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Del Skrevet 17. august Om jeg uansett ikke drakk ville jeg definitivt kjørt hjem. Anonymkode: c28ae...687 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Del Skrevet 17. august Eller, en kommentar; veldig hyggelig med frokost dagen etter bryllup. Men med kun 30 minutter er det jo mulig å kjøre tilbake. Anonymkode: c28ae...687 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Del Skrevet 17. august Hadde helt klart kjørt hjem, 30 minutter er jo ingenting, og jeg elsker senga mi. Anonymkode: 8e4b0...11e 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #13 Del Skrevet 17. august Kjørt hjem Anonymkode: 47bd0...c29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #14 Del Skrevet 17. august 30 minutter er jo ikke lange turen og du skal ikke drikke? Skjønner ikke problemstillingen. Anonymkode: 815c4...e46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. august #15 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Joda, men er jo godt å sove hjemme også. Vi er jo med familie hele dagen. Og dagen før. Anonymkode: 088cf...5b6 Ja det er nok godt det også du får sove hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skal I bryllup ca 30 min unna der vi bor. Det skal være i et festlokale, og det er leiligheter/ rom til leie på samme sted. Svigerforledrene mine skal overnatte (sønnen deres som gifter seg), vet noen andre i slekta skal, mens noen reiser hjem. Svigers har sagt vi kan dele leilighet med dem, det er hyggelig det, men jeg må innrømme jeg helst vil sove hjemme.. Hva ville du gått for? Overnatte eller reise hjem etter bryllupet? Anonymkode: 088cf...5b6 Du sier jo at du helst vil sove hjemme,da gjør du jo det? Anonymkode: 0d4a4...9f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #17 Del Skrevet 17. august Hjem. Taxi hvis alkohol. Anonymkode: 4659b...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #18 Del Skrevet 17. august Det er vel samme hva andre hadde gjort, du må jo gjøre det du har lyst til? Hvis du vil hjem, så kjører du hjem, 30 min er jo ingenting. Anonymkode: f6db3...a6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #19 Del Skrevet 17. august Litt vanskelig å skjønne hvorfor TS lufter dette, sånn når ethvert innspill på å bli over møtes med at hun heller vil reise hjem. Da er det da bare å gjøre det, det er selvfølgelig ingenting galt i det. Jeg hadde forøvrig reist hjem selv også. Anonymkode: 500a8...401 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #20 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skal I bryllup ca 30 min unna der vi bor. Det skal være i et festlokale, og det er leiligheter/ rom til leie på samme sted. Svigerforledrene mine skal overnatte (sønnen deres som gifter seg), vet noen andre i slekta skal, mens noen reiser hjem. Svigers har sagt vi kan dele leilighet med dem, det er hyggelig det, men jeg må innrømme jeg helst vil sove hjemme.. Hva ville du gått for? Overnatte eller reise hjem etter bryllupet? Anonymkode: 088cf...5b6 En drosje hjem er en bagatell. Å våkne i egen seng er gull for de fleste. Anonymkode: 25247...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå