Thomasine Skrevet 16. august 2024 #1 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg skal kjøpe meg en jobbveske. Den skal være i skinn, kunne stå av seg selv og ha plass til en pc ++ Jeg har sett på Moo Chiic Cow, men syns den ser litt "bøttete" ut? Kunne tenkt meg en litt mer rektangulær. https://www.moo.no/produkter/chiic-cow-jobbveske-natur/ Kanskje får jeg noen ideer fra dere? 🙏🏽😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #2 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg lette lenge, og har kjøpt Go Getter Tote fra Poppy&Peonies, og er kjempefornøyd! Plass til alt jeg trenger (pc, bøker, mat, tumbler, småstash) og kjennes god på skulderen uansett hvor tung den blir. God pris, god kvalitet, god service og rask forsendelse. Anonymkode: 5ece1...843 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #3 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg har hatt LV neverfull i en årrekke. Er en del i kalde kontorlokaler, så er godt å alltid ha plass til en jakke eller varmt skjerf i veska. Den tåler også alt, har ikke en eneste skrape, og jeg har fylt den alt for mye til tider uten at handtakene bærer preg av den. Minus er at den kan være litt vond å bære om den er tung, og at den ikke kan lukkes. Anonymkode: eb25f...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #4 Del Skrevet 17. august 2024 Thomasine skrev (6 timer siden): Jeg skal kjøpe meg en jobbveske. Den skal være i skinn, kunne stå av seg selv og ha plass til en pc ++ Jeg har sett på Moo Chiic Cow, men syns den ser litt "bøttete" ut? Kunne tenkt meg en litt mer rektangulær. https://www.moo.no/produkter/chiic-cow-jobbveske-natur/ Kanskje får jeg noen ideer fra dere? 🙏🏽😊 Den var superfin! Men er det plass til pc i den? Jeg har Hippi Grace Berlin og er fornøyd med den. Det viktigste kriteriet mitt var at vesken måtte ha en tykk og god skulderreim som gjør den ålreit å bære. Anonymkode: 6e458...7a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #5 Del Skrevet 17. august 2024 https://www.decadentcopenhagen.com/products/meryl-big-shopper-black Jeg har modellen før denne. Veldig fornøyd, plass til pc + dokumenter og andre ting man behøver Anonymkode: 5c661...2f8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #6 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg har cala and jade misu i stor størrelse. Feminin og fin jobbveske som rommer mye. Har tatt av skulderstroppen og bærer den kun over arm eller i hånden. Anonymkode: b922e...581 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #7 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lette lenge, og har kjøpt Go Getter Tote fra Poppy&Peonies, og er kjempefornøyd! Plass til alt jeg trenger (pc, bøker, mat, tumbler, småstash) og kjennes god på skulderen uansett hvor tung den blir. God pris, god kvalitet, god service og rask forsendelse. Anonymkode: 5ece1...843 Men ingen glidelås, så fritt fram for lommetyver? Anonymkode: 6b19f...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #8 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men ingen glidelås, så fritt fram for lommetyver? Anonymkode: 6b19f...7d7 Jeg har åpen veske. Har ca 50 flygninger i året. Legger bare lommebok og telefon langt ned i veska, og ligger som regel jakke eller skjerf på toppen. Har aldri opplevd tyveri. Anonymkode: eb25f...84d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #9 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men ingen glidelås, så fritt fram for lommetyver? Anonymkode: 6b19f...7d7 Joda, den har glidelås og kan lukkes helt. Samt liten lommetyver på innsiden med glidelås og lenger rem festet til innsiden til å feste nøkler. Anonymkode: 5ece1...843 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #10 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har åpen veske. Har ca 50 flygninger i året. Legger bare lommebok og telefon langt ned i veska, og ligger som regel jakke eller skjerf på toppen. Har aldri opplevd tyveri. Anonymkode: eb25f...84d Flygninger? Jeg og flere jeg kjenner har opplevd lommetyveri, og jeg liker å ha kontroll på veska. Anonymkode: 6b19f...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #11 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Flygninger? Jeg og flere jeg kjenner har opplevd lommetyveri, og jeg liker å ha kontroll på veska. Anonymkode: 6b19f...7d7 For å illustrere at jeg ikke bare beveger meg rundt på samme, trygge strekning hver dag. Har aldri opplevd det. Fordi jeg passer på hva jeg har med meg, hvordan jeg viser det frem, og hvor jeg legger det i veska. Å tro at en glidelås løser alt er falsk trygghet. Anonymkode: eb25f...84d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #12 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg er fornøyd med denne 😊 https://markberg.no/products/aubreymbg-bag-antique-chestnut Anonymkode: 03f91...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #13 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Å tro at en glidelås løser alt er falsk trygghet. Anonymkode: eb25f...84d En glidelås sinker lommetyven betraktelig, og gjør at de kanskje heller går videre til neste kvinne med en åpen, ulukket veske... det gjør de mest sannsynlig, for de vil ikke kaste bort dyrebar tid på å fikle med glidelås og få åpnet en veske, med risko for å bli oppdaget når som helst. Anonymkode: b530e...2fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #14 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En glidelås sinker lommetyven betraktelig, og gjør at de kanskje heller går videre til neste kvinne med en åpen, ulukket veske... det gjør de mest sannsynlig, for de vil ikke kaste bort dyrebar tid på å fikle med glidelås og få åpnet en veske, med risko for å bli oppdaget når som helst. Anonymkode: b530e...2fc Men hva har du egentlig av verdi i veska i disse dager? Jeg har telefonen min, og den har jeg stort sett i handa, eller plassert langt nedi veska. Blir den borte gjør det ikke så mye. Alt ligger i skyen, og får en ny av jobben, eller forsikringen. Anonymkode: eb25f...84d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #15 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har cala and jade misu i stor størrelse. Feminin og fin jobbveske som rommer mye. Har tatt av skulderstroppen og bærer den kun over arm eller i hånden. Anonymkode: b922e...581 Den har jeg også og er kjempefornøyd! 😃 Anonymkode: 528ef...3d1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #16 Del Skrevet 17. august 2024 https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=601099583098581&sku_id=17592474129083&_x_sessn_id=2v6x49i80s&refer_page_name=bgt_order_detail&refer_page_id=10045_1723885191698_7m2ecaqwcm&refer_page_sn=10045 Fungerer helt fint. Anonymkode: 5a926...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 17. august 2024 Forfatter #17 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Den var superfin! Men er det plass til pc i den? Jeg har Hippi Grace Berlin og er fornøyd med den. Det viktigste kriteriet mitt var at vesken måtte ha en tykk og god skulderreim som gjør den ålreit å bære. Anonymkode: 6e458...7a8 Jeg vet ikke. Må finne en butikk med den. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 17. august 2024 Forfatter #18 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har hatt LV neverfull i en årrekke. Er en del i kalde kontorlokaler, så er godt å alltid ha plass til en jakke eller varmt skjerf i veska. Den tåler også alt, har ikke en eneste skrape, og jeg har fylt den alt for mye til tider uten at handtakene bærer preg av den. Minus er at den kan være litt vond å bære om den er tung, og at den ikke kan lukkes. Anonymkode: eb25f...84d Ikke så glad i designet eller prisen på disse veskene. Vil ha en renere, røffere variant. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 17. august 2024 Forfatter #19 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har cala and jade misu i stor størrelse. Feminin og fin jobbveske som rommer mye. Har tatt av skulderstroppen og bærer den kun over arm eller i hånden. Anonymkode: b922e...581 Får du den over skuldrene uten skulderstroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #20 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En glidelås sinker lommetyven betraktelig, og gjør at de kanskje heller går videre til neste kvinne med en åpen, ulukket veske... det gjør de mest sannsynlig, for de vil ikke kaste bort dyrebar tid på å fikle med glidelås og få åpnet en veske, med risko for å bli oppdaget når som helst. Anonymkode: b530e...2fc Jeg har alt av verdier i en liten veske. Som jeg kan legge i store veska. Og som jeg kan ta ut når jeg legger igjen den store veska på kontoret eller slik. Så når jeg reiser så holder jeg den lille veska i hånda. Eller har en med stor reim som henger under jakka mi. Aldri opplevd tyveri. Og passer godt på. Anonymkode: 0ea63...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå