Gå til innhold

Er "pule" et vanlig ord å bruke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ungdommen her i huset sier pule med klar L, mens vi voksne sier pule med tykk L. 

Om du skjønner hva jeg mener ;) 

Anonymkode: add15...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har aldri sagt pule i hele mitt liv tror jeg. Tenker absolutt på en ungdom eller en mann på 50+ når jeg hører ordet. Knulle er en mer cocky fyr med sleik. 

Anonymkode: c0345...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 18.8.2024 den 21.36):

Å ligge sammen er noe jeg tenker gamle Olga på 90 år ville brukt som språk eller småunger. Hvis en blir rystet av å bruke ord som knulle og pule tenker jeg at en ikke er innenfor alderen der en er gammel nok til å ha sex eller er langt på overtid for å ha sex.

Anonymkode: bada9...86a

Så du synes det er helt greit å svare «jeg knullet sist forrige helg» hvis legen din spør om når du sist hadde sex? Eller at det er helt innenfor at legen spør deg om når du sist «knullet»? 

Anonymkode: eba2a...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg og kona sier ofte pule. Litt dirty og rett frem. Eller knulle, tafse, pikk og fitte, fingre osv. 

Anonymkode: 490a0...c39

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så du synes det er helt greit å svare «jeg knullet sist forrige helg» hvis legen din spør om når du sist hadde sex? Eller at det er helt innenfor at legen spør deg om når du sist «knullet»? 

Er det sånn at om man sier ett ord, kan man ikke bruke et annet også? Man modererer seg vel etter hvilken situasjon man befinner seg i? 

Anonymkode: e0472...97c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at Frode i "Side om side" har det i vokabularet sitt. Liten harrytass forkledd i stort ego :knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan bruke pule og alle de gode synonymene også 😄 Hver sin sjarm.

Anonymkode: 48a89...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det sånn at om man sier ett ord, kan man ikke bruke et annet også? Man modererer seg vel etter hvilken situasjon man befinner seg i? 

Anonymkode: e0472...97c

Hvorfor skal man det? 
I følge den jeg siterte er det bare gamle folk og småunger som ikke vil bruke ordene knulle/pule. Da må de vel være helt akseptable å bruke i alle sammenhenger, og uten at man skal måtte moderere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvis du er så enkel sammensatt i toppetasjen at du prater på samme måte med kunderådgiver i banken som du gjør med bestevenninna di så skal ikke jeg stoppe deg. For de fleste andre derimot så klarer en meget fint helt enkelt å bruke ulike ord til ulike anledninger til ulike mennesker. Jeg ville heller aldri svart at jeg hadde ligget med noen om legen min hadde spurt. Det høres spesielt ut.

Jeg hadde svart " jeg hadde sex forgje helg"

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er 7 år.. ja..  

Anonymkode: 2c052...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du er så enkel sammensatt i toppetasjen at du prater på samme måte med kunderådgiver i banken som du gjør med bestevenninna di så skal ikke jeg stoppe deg. For de fleste andre derimot så klarer en meget fint helt enkelt å bruke ulike ord til ulike anledninger til ulike mennesker. Jeg ville heller aldri svart at jeg hadde ligget med noen om legen min hadde spurt. Det høres spesielt ut.

Jeg hadde svart " jeg hadde sex forgje helg"

Hvorfor kan du ikke bruke samme ordet, siden du så foraktfullt påstår det bare er gamlinger og småbarn som ikke bruker disse ordene?

Og «forgje» er ikke et adjektiv.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor kan du ikke bruke samme ordet, siden du så foraktfullt påstår det bare er gamlinger og småbarn som ikke bruker disse ordene?

Jeg bruker ikke ordet "å ligge med". Som jeg mener er latterlig barnslig. Skal jeg bruke ordet knulle/pule i en mer adekvat formell setting bruker jeg ord for voksne mennesker som å ha sex med. Men jeg snakker ikke lege språk med mannen. Kanskje du er så prektig og barnslig at du fremdeles leker doktorleken med menn men jeg knuller :nigo:

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

K51, er enig med mange her i at ligge med/ha sex/sexe(?!) er tamt.

Jeg brukte å si knulle, traff en nordlending som brukte ordet pule. Så da ble det sånn noen år. Nå bruker jeg de om hverandre. Selv om jeg foretrekker «å elske» med kjæresten min, blir det ofte knulling eller puling. Ikke noe galt med det :)

Anonymkode: c76ee...5a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan fint si pule, men mest på tull. 

K 54

Anonymkode: a39b3...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pule er et flott ord selv om jeg foretrekker horisontal polka. 

Anonymkode: 9e3fe...d28

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...