Gjest Malmfrid Skrevet 18. august #21 Del Skrevet 18. august Jeg har også reagert på at så mange bruker det ordet. I min oppvekst så var pule en barnslig betegnelse på å ligge med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 18. august #22 Del Skrevet 18. august Snart 40 og sier gjerne knulle. Jeg snakker ikke som at jeg skal ha sex undervisning for barn, der hvert ord er viktig å legge i vektskålen for å finne ut av om det kan brukes til å si det jeg ønsker å få frem uten å støte noen. Sex er vulgært og det er råskap, det er deilig og det er naturlig for meg å ikke betegne det som noe pent og pyntelig som bare fisefine frøkner med et overklasse hjem og perlekjeder har hvor en må spille tiurdansen for å skjønne hva som menes men at en kan snakke om sex på enkle måter uten å overanalyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 18. august #23 Del Skrevet 18. august Jeg tror ganske få (i alle fall av oss godt voksne) sier at de skal pule eller knulle med partneren sin. Man bruker ordene om man med hensikt skal være litt vulgær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #24 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Både knulle og pule blir for vulgære for min del. En fyr jeg var sammen med for noen år siden skulle alltid "kjenne på varene" når vi møttes; altså ta på puppene mine og gjerne riste på dem. Trenger vel ikke å se at han ikke ble kjæreste så veldig lenge. Anonymkode: 1852c...2e5 😂 Anonymkode: 2c052...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #25 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): TS her. Da er det gjerne en generasjonsgreie, siden vi "godt voksne" ikke bruker det ordet. Anonymkode: 41631...19c jeg er over 50 og bruker det like ofte som jeg bruker "ha seg" eller "Ligge med" eller "sexe" alt ettersom.. Anonymkode: 5ce28...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helga89 Skrevet 18. august #26 Del Skrevet 18. august Tenker pule er et greit ord, jeg. Tror det generelt er bra at ord for å ha sex ikke har så mye kraft, slik det hadde for noen år siden. Nå har jeg blitt relativt voksen, og rødmer fortsatt når det brukes ord som pule. Knulle, da kniser jeg som en fjortis... Skulle gjerne klart å snakke mer åpent om sex med venner, og bruke litt enklere og røffere ord! Men det går bare med en venn, som (i motsetning til meg) er vokst med at alle ord for sex (og kjønnsorganer) er ok å bruke (så sant man har sosiale antenner på plass). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #27 Del Skrevet 18. august Ikke vanlig i min omgangskrets som er i 20-åra i hvert fall. Anonymkode: 73a74...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #28 Del Skrevet 18. august Bruker ikke knulle eller pule selv, men opplever at menn som regel sier det. Om de sier pule eller knulle virker tilfeldig, kanskje knyttet til hvor de er fra. Anonymkode: 4ef12...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #29 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): jeg er over 50 og bruker det like ofte som jeg bruker "ha seg" eller "Ligge med" eller "sexe" alt ettersom.. Anonymkode: 5ce28...5aa Jeg er over 60 og husker det var vanlig i min ungdomstid å si det, men helst blant gutter og menn. Jeg og mannen kunne også si det oss i mellom.Ha seg eller "få seg et nummer" var også brukt. "Sexe" hørte jeg om for en ti års tid siden, da syntes jeg det var et komisk uttrykk. Anonymkode: 8b050...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 18. august #30 Del Skrevet 18. august (endret) +50 bruker gjerne pule og fitte. Ikke knulle. Men like gjerne ligge. Endret 18. august av Stor pike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #31 Del Skrevet 18. august Ha sex Knulle Anonymkode: 1248f...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #32 Del Skrevet 18. august Hater det ordet, har ikke hørt noen yngre enn meg bruke det og kan ikke huske å ha hørt det siden jeg ble voksen. Jeg er 35. Anonymkode: 8a1ab...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #33 Del Skrevet 18. august Jeg sier hverken knulle eller pule, det var begrep jeg brukte i tenårene. Nå sier jeg sex/ha sex, eventuelt ligge sammen. Sier heller ikke fitte og kuk, og ville mistet fullstendig tenningen om en partner hadde spurt om vi skulle knulle eller pule. Anonymkode: 99a2f...03d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #34 Del Skrevet 18. august Å ligge sammen er noe jeg tenker gamle Olga på 90 år ville brukt som språk eller småunger. Hvis en blir rystet av å bruke ord som knulle og pule tenker jeg at en ikke er innenfor alderen der en er gammel nok til å ha sex eller er langt på overtid for å ha sex. Anonymkode: bada9...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #35 Del Skrevet 20. august PUUUUUUUULEEEEEEH! Spoiler Men knulle er et penere ord. Selv sier jeg å gi ham blomsten min. Anonymkode: 99861...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #36 Del Skrevet 20. august Ja Anonymkode: 6efcb...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #37 Del Skrevet 20. august Er fra tjukkeste nordnorge og vi sier pule og knulle uten at noen tenker noe mer over det. Straks 40, og "alle" på min alder bruker det. Anonymkode: e0472...97c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #38 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er fra tjukkeste nordnorge og vi sier pule og knulle uten at noen tenker noe mer over det. Straks 40, og "alle" på min alder bruker det. Anonymkode: e0472...97c Ha du fått haill? Anonymkode: 99861...10d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 20. august #39 Del Skrevet 20. august Er 45, bruker ordet pule ofte. En skjelden gang sier jeg knulle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #40 Del Skrevet 20. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ha du fått haill? Anonymkode: 99861...10d Ja, fette go haill. Anonymkode: e0472...97c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå