AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Del Skrevet 16. august Nå skal jeg prøve å ordlegge meg riktig her, så jeg ikke får kjeft. Jeg er over 50 år, ganske ny her på KG, og har lagt merke til at mange bruker ordet pule. Da jeg var yngre, var pule bare et ord barn brukte. Ungdommer og voksne brukte stort sett "ligge med". Så det jeg nå lurer på, er det blitt vanlig at ungdom og voksne også sier pule? Jeg mener ikke at det er noe galt, bare lurer. Anonymkode: 41631...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #2 Del Skrevet 17. august Jeg vet ikke hva som er vanlig. Jeg sier pule og ha sex, alt etter som. Anonymkode: f5113...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #3 Del Skrevet 17. august Ingen flere svar? Anonymkode: 41631...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #4 Del Skrevet 17. august Jeg er også over 50 og bruker det aldri. Jeg synes det er et småstygt ord. Anonymkode: 01062...cbc 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #5 Del Skrevet 17. august Jeg liker ikke ordet "pule". Er 40+. Syns det er harry, litt white trash. Anonymkode: a5157...fa3 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #6 Del Skrevet 17. august TS her. Da er det gjerne en generasjonsgreie, siden vi "godt voksne" ikke bruker det ordet. Anonymkode: 41631...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #7 Del Skrevet 17. august Både knulle og pule blir for vulgære for min del. En fyr jeg var sammen med for noen år siden skulle alltid "kjenne på varene" når vi møttes; altså ta på puppene mine og gjerne riste på dem. Trenger vel ikke å se at han ikke ble kjæreste så veldig lenge. Anonymkode: 1852c...2e5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #8 Del Skrevet 17. august Det er tacky og jeg hører sjelden voksne bruke det. Er på linje med å bruke ordet fitte om sitt eget underliv. Lavmål. Anonymkode: 4416d...c70 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 17. august #9 Del Skrevet 17. august Kjært barn har mange navn .. Det som er uvanlig/stygt/tacky/whatever for noen er helt vanlig for andre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #10 Del Skrevet 17. august Vil tro det er en generasjonsgreie, ja! Er 24 og har ikke noe problem med å si pule, knulle, ligge med osv - alt ettersom Anonymkode: ee57a...d0f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #11 Del Skrevet 17. august Jeg sier ikke pule. Hvis jeg vil være litt frittalende/vulgær sier jeg knulle. Men ser an mitt publikum der også, gitt. Hilsen kvinne 40 år. Anonymkode: b6161...cbe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #12 Del Skrevet 17. august Er 39. "Skal vi pule/knulle" er noe jeg og mannen kan si til hverandre, litt sånn internt. Har hørt venninner bruke det ordet i festlige lag også ja. Synes igrunn ikke det er harry, alltid brukt det ordet Anonymkode: bcfae...7bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. august #13 Del Skrevet 17. august (endret) Jeg foretrekker å bruke ordet sex. Pule er litt for barnslig, synes jeg. Jeg er 45. Endret 17. august av Mardina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #14 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nå skal jeg prøve å ordlegge meg riktig her, så jeg ikke får kjeft. Jeg er over 50 år, ganske ny her på KG, og har lagt merke til at mange bruker ordet pule. Da jeg var yngre, var pule bare et ord barn brukte. Ungdommer og voksne brukte stort sett "ligge med". Så det jeg nå lurer på, er det blitt vanlig at ungdom og voksne også sier pule? Jeg mener ikke at det er noe galt, bare lurer. Anonymkode: 41631...19c Den typen ord bruker personer fra mindre eller umøblerte hjem. Vil du heve deg opp en klasse så finner du synonymer. Anonymkode: c3b59...295 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #15 Del Skrevet 17. august Jeg liker ikke og bruker ikke det ordet. K37 Anonymkode: c9661...80e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #16 Del Skrevet 17. august Ti år yngre enn deg, og bruker aldri det ordet. Sier "ha sex med", "ligge med". Opplever ikke "pule" som generasjonelt, har hørt det fra eldre også. Men det gir assosiasjoner til....noe veldig harry, vulgært. En viss type mennesker. Anonymkode: a2609...f99 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #17 Del Skrevet 18. august Jeg sier ha sex eller ligge med i mer seriøse sammenhenger, men kan finne på å si pule mer på tull. Knulle sier jeg derimot aldri, det synes jeg er heslig. Kvinne 38 Anonymkode: e1be8...389 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #18 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er tacky og jeg hører sjelden voksne bruke det. Er på linje med å bruke ordet fitte om sitt eget underliv. Lavmål. Anonymkode: 4416d...c70 Nei de ordentlige bruker vel bare "blomsten".. Anonymkode: bada9...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 18. august #19 Del Skrevet 18. august Er nærmere 50 og spør mannen om vi skal pule. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #20 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det er tacky og jeg hører sjelden voksne bruke det. Er på linje med å bruke ordet fitte om sitt eget underliv. Lavmål. Anonymkode: 4416d...c70 Så trist at du ikke har rette settinger til å kunne bruke hild uttrykk du vil uten å ilegge deg selv negative egenskaper ❤️ Anonymkode: 99755...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå