Gå til innhold

Tinderhistorier? Gode, dårlige, rare?😄

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke tinder lenge for å si det sånn...

Fant ut at jeg ikke kunne legge dem til på snapchat ganske kjapt, fikk bare en haug av dickpics, og mas på å sende nudes. De virker alltid normale i dagene før, men så fort de kommer på snap så tar alt en tvist.

Hadde et bilde av meg med hesten min, og fy faen altså. Det var flere menn som seksualiserte dette, og spurte om jeg hadde prøvd å kose meg med hesten. Disse ble rapportert og blokkert med en gang. Men hadde ikke noe i mot den klassiske "Du er sikkert god til å ri, hehe 😏", for den kom nesten hver gang. 

De få jeg møtte var ganske kleine. Mange som brukte gamle bilder, og oppførte seg veldig annerledes i virkeligheten. Møtte kun en jeg faktisk likte, vi gikk på en Pokemon Go date 👌

Anonymkode: 18db2...069

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var på date med en befal (han nevnte posisjonen sin i annenhver setning mellom alt det andre selvskrytet)   som kalte meg feit da jeg kjøpte kanelsnurr til kaffedaten, og sa at «denne må du jobbe hardt for etterpå» (jeg veide 56kg) og snakka masse dritt om eksdama si som var utro og han ble sur og fornærmet på telefonen noen dager etter daten da jeg ikke var interessert i å komme hjem til han et par dager etter daten så han «fikk prøvekjøre deg» som han «så fint» sa det… 🙄 

Var også på date med en som snakka så hyggelig, men startet møtet med å si «har du pynta deg du da..» (jeg hadde på en design merke-kåpe (ingen logo) og normalt pene klær. På slutten av daten begynte han plutselig å snakke nedsettende om røykere  og diverse typer mennesker da noen på nabobordet stinka røyk, og da servitøren kom med regningen, nærmest ropte han at regninga skal splittes (jeg kunne jo bare ha vippset han istedet for å lage et nummer ut av det foran alle) etter det tok han ikke noe spesielt kontakt så jeg blokkerte overalt og selvtilliten er nå så på bunn etter de to datene at jeg gav opp tinder og denslags. Nå har jeg tinder bare for å se på profilene iblant men date skal jeg aldri mer på. (Er et par år siden men ting de sa, har satt seg)

Anonymkode: dec85...ff0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var på date med en befal (han nevnte posisjonen sin i annenhver setning mellom alt det andre selvskrytet)   som kalte meg feit da jeg kjøpte kanelsnurr til kaffedaten, og sa at «denne må du jobbe hardt for etterpå» (jeg veide 56kg) og snakka masse dritt om eksdama si som var utro og han ble sur og fornærmet på telefonen noen dager etter daten da jeg ikke var interessert i å komme hjem til han et par dager etter daten så han «fikk prøvekjøre deg» som han «så fint» sa det… 🙄 

Var også på date med en som snakka så hyggelig, men startet møtet med å si «har du pynta deg du da..» (jeg hadde på en design merke-kåpe (ingen logo) og normalt pene klær. På slutten av daten begynte han plutselig å snakke nedsettende om røykere  og diverse typer mennesker da noen på nabobordet stinka røyk, og da servitøren kom med regningen, nærmest ropte han at regninga skal splittes (jeg kunne jo bare ha vippset han istedet for å lage et nummer ut av det foran alle) etter det tok han ikke noe spesielt kontakt så jeg blokkerte overalt og selvtilliten er nå så på bunn etter de to datene at jeg gav opp tinder og denslags. Nå har jeg tinder bare for å se på profilene iblant men date skal jeg aldri mer på. (Er et par år siden men ting de sa, har satt seg)

Anonymkode: dec85...ff0

Man må nesten bare le. Fatter ikke, hvordan det kan være så fatalt mange tapere (stygt å si men..) av menn der ute!? Hadde jeg blitt singel nå, no way, om jeg hadde datet igjen! I hvertfall ikke via Tinder. Det blir jo noen morsomme historier, men føler jeg er for gammel til det nå. 

Bare for å understreke: helt sikker på at menn møter like mange gærne damer på tinderdate også 🥲

Anonymkode: 1b87c...f31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som snakket med en dame som hadde 4 barn. De skulle gå tur på første møte, hun møtte opp med alle barna. 
Han takket pent for seg og gikk. 

Anonymkode: 08aaa...170

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Har en kompis som snakket med en dame som hadde 4 barn. De skulle gå tur på første møte, hun møtte opp med alle barna. 
Han takket pent for seg og gikk. 

Pøh, for en dust. jeg hadde lett gått tur med dama og alle barna. Det handler litt om dersom man liker noen, så liker man noen - da får man barna på kjøpet 🧡

Anonymkode: 0147d...09c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en Tindermatch jeg klikka veldig bra med, som jeg la til på Snapchat.  Vi begynte etterhvert og FaceTime, og hadde timeslange samtaler der. Eneste ulempe var at han bodde drøye 40 mil unna. 

Bestemte meg for å gi det et forsøk og reiste til en venninne som bodde i samme by som han. Møttes en kveld og hadde det veldig hyggelig, før jeg reiste hjem.

Fortsatte med FaceTime og snap når jeg kom hjem, og jeg reiste enda en tur nedover en måneds tid seinere. 
Han kom også for å besøke meg etterhvert (jeg bor i Distrikts-Norge, så var mer naturlig å møtes der han bodde), og nå har vi vært kjærester i et års tid.

Til våren skal jeg fortsette studiene i hjembyen hans, og vi snakker om å kjøpe leilighet sammen der.

Med andre ord så skjønner jeg at jeg har vært utrolig heldig med min tinderhistorie😅

Anonymkode: d039f...06d

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hadde en Tindermatch jeg klikka veldig bra med, som jeg la til på Snapchat.  Vi begynte etterhvert og FaceTime, og hadde timeslange samtaler der. Eneste ulempe var at han bodde drøye 40 mil unna. 

Bestemte meg for å gi det et forsøk og reiste til en venninne som bodde i samme by som han. Møttes en kveld og hadde det veldig hyggelig, før jeg reiste hjem.

Fortsatte med FaceTime og snap når jeg kom hjem, og jeg reiste enda en tur nedover en måneds tid seinere. 
Han kom også for å besøke meg etterhvert (jeg bor i Distrikts-Norge, så var mer naturlig å møtes der han bodde), og nå har vi vært kjærester i et års tid.

Til våren skal jeg fortsette studiene i hjembyen hans, og vi snakker om å kjøpe leilighet sammen der.

Med andre ord så skjønner jeg at jeg har vært utrolig heldig med min tinderhistorie😅

Hører også til historien at jeg bare hadde hatt Tinder et par måneder, og at dette var den første matchen jeg la til på Snapchat, den første matchen jeg møtte og at han er mitt livs første seriøse forhold😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Pøh, for en dust. jeg hadde lett gått tur med dama og alle barna. Det handler litt om dersom man liker noen, så liker man noen - da får man barna på kjøpet 🧡

Nei, han er ingen dust. Han visst om barna og skjønte at det var en del av pakken hvis de fant tonen. 
Men å ta med seg barn på første date er rødt flagg. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 0.19):

Superlike fra en som er 15 år yngre enn meg. Åpningsreplikken var "Er ikke du litt for gammel for meg?" 😆

Merk at mine innstillinger er lagt på +/- 2 år.

Anonymkode: abcb7...58e

Hmm, jeg trodde ikke man engang fikk se de profilene som er utenfor aldersinnstillingene? 

Og +/- 2 år var veldig strengt synes jeg ;) Er ikke på Tinder selv, men om jeg skulle opprettet profil hadde det nok blitt noe sånt som +/- 10 år (er M52 selv). 

Anonymkode: 93d0f...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært på tinder, samt vært på date med noen derfra. Men ville jo, ut fra historiene som er listet fram her med 'kremeksemplarer' av menn, anbefale å vente med å møtes. Om du ikke liker chat, ta det over til et medium hvor dere kan facetime over lengre tid. Jeg mener ikke da månedsvis, men tviler på at noen gidder å facetime og ha lange samtaler hvis alt de vil ha er ett ligg. 

Om ikke annet klarer dere kanskje å luke ut mesteparten av ugresset før dere blir superskuffa i virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vokste opp med bare mamma, og hun introduserte meg for en drøss med dater. Jeg hatet det. Hadde hun brydd seg om meg, som var barnet hennes, hadde hun ventet til det ble seriøst, deretter introdusert meg for vedkommende. Så, nei. Denne mannen var overhodet ikke en dust. Moren som tok med seg fire barn på første date, derimot..

Anonymkode: 8de4f...81d

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke tinder lenge for å si det sånn...

Fant ut at jeg ikke kunne legge dem til på snapchat ganske kjapt, fikk bare en haug av dickpics, og mas på å sende nudes. De virker alltid normale i dagene før, men så fort de kommer på snap så tar alt en tvist.

Hadde et bilde av meg med hesten min, og fy faen altså. Det var flere menn som seksualiserte dette, og spurte om jeg hadde prøvd å kose meg med hesten. Disse ble rapportert og blokkert med en gang. Men hadde ikke noe i mot den klassiske "Du er sikkert god til å ri, hehe 😏", for den kom nesten hver gang. 

De få jeg møtte var ganske kleine. Mange som brukte gamle bilder, og oppførte seg veldig annerledes i virkeligheten. Møtte kun en jeg faktisk likte, vi gikk på en Pokemon Go date 👌

Anonymkode: 18db2...069

Jeg hadde glemt dette, men ja ble nå påminnet det når jeg leste dette, dette er en del år siden. Jeg lurer på om det er ti år siden? Var et par stykker som fortalte meg at de hadde jo hund, og hunden var flink til å..   meg =:spy:  Hva faen er galt med folk egentlig? De er så motbydelig. 

Endret av Blått
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Man vet ikke om man liker noen når det er første date. Det handler jo om at man skal prate litt og bli litt kjent. Å ta med seg barna, uten å informere først, er rett og slett uhøflig og respektløst. Jeg har hørt flere menn som nevner at de har opplevd dette og ikke liker det. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jada, bare å ta med ungene og egne foreldre og søsken på første date, og eksen(e), ikke minst. Alle som man får med på kjøpet.

Anonymkode: b5e93...0e9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...