AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #1 Del Skrevet 16. august 2024 For min del er det endel år siden jeg var innom der, 11-12 år siden, og jeg var kjapt ute derfra igjen da det ikke føltes riktig ut for min del. Jeg snakket litt med et par stykker, men traff bare en, og det var fordi vi kjente hverandre fra ungdomsskolen😅 Men jeg har to historier som jeg husker godt, den ene var om en mann jeg chattet med en stund, han bodde i en annen by, men var i min by ofte pga jobb. Så vi avtalte at vi skulle treffes neste gang han kom. Frem til da hadde vi snakket om alt mulig og jeg følte virkelig at han var en ok fyr. Det eneste vi egentlig ikke hadde snakket noe særlig om var sex, noe jeg var glad for, for jeg var ikke ute etter bare sex. Så kom kvelden før han kom til byn, og da fikk jeg et bilde av pikken hans, i full reisning, med teksten at han gledet seg til å treffe meg og bruke pilten sin på meg😱🙈😂 Jeg ble så satt ut, jeg ante ikke hva jeg skulle svare, så jeg bare slettet og blokket hele fyren🤷♀️ Herregud så forvirret jeg ble🙈😂 En annen jeg chattet litt med var en som jeg kjapt fikk følelsen av at han ikke var noe for meg, så samtalen gled raskt ut i sanden. Vi traff hverandre altså aldri irl. Helt til en fredagskveld, da fikk jeg en melding av han der han spør om jeg gidder å kjøre han og noen kompiser til byn da de skulle ut🤷♀️🙈😂 Jeg svarte bare nei, og ikke lenge etterpå så hadde han blokket meg😅 Andre som har historier dere vil dele?😊 Anonymkode: d553f...f95 7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 16. august 2024 #2 Del Skrevet 16. august 2024 (endret) Ei venninne av søsteren min var på tinderdate. De endte opp på restaurant og hadde både mat, dessert og vin. Da det var på tide å gjøre opp og legge planer for veien videre, stakk daten av gårde fra regningen og han lot henne stå alene med hele restaurantregningen Endret 16. august 2024 av Laraa 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 16. august 2024 #3 Del Skrevet 16. august 2024 Jeg både chattet og snakket i tlf med en fyr i en eller to uker, han sendte også flere bilder av seg selv og jeg synes jo han var kjekk på bildene. Etterhvert avtalte vi date, vi bodde halv time unna hverandre. Han kjørte til den byen jeg bor i, og der sto han å ventet på meg med stor øl mage og grått hår. Viste seg at han hadde sendt 10 år gamle bilder.. han sa at han var 5 år eldre enn meg, men det tviler jeg på. Måtte ha vært mer… Det ble en rimelig kort date, jeg fant på en unnskyldning og sa jeg måtte dra. Blokkerte og slettet han overalt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4 Del Skrevet 16. august 2024 En maste seg til å møtes. Sa ja og han brukte lovlig lang tid på å dukke opp. Spurte hvor han ble av. Svaret var at han straks var på vei, han var ikke så langt unn, hadde bare stoppet å møtt en annen tinderdate på vegen. Han var ærlig i hvertfall, jeg låste alle dører og gikk å la meg. Anonymkode: 1b87c...f31 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #5 Del Skrevet 16. august 2024 Superlike fra en som er 15 år yngre enn meg. Åpningsreplikken var "Er ikke du litt for gammel for meg?" 😆 Merk at mine innstillinger er lagt på +/- 2 år. Anonymkode: abcb7...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #6 Del Skrevet 16. august 2024 Laraa skrev (2 timer siden): Ei venninne av søsteren min var på tinderdate. De endte opp på restaurant og hadde både mat, dessert og vin. Da det var på tide å gjøre opp og legge planer for veien videre, stakk daten av gårde fra regningen og han lot henne stå alene med hele restaurantregningen Dette skjedde noen jeg vet om også 😂 Enten har vi samme bekjent, eller så har denne typen funnet en måte å få gratis middag på 😂 Anonymkode: b10a9...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #7 Del Skrevet 16. august 2024 Det var en fyr som begynte samtalen med "plukker deg opp en halvtime. Hvor bor du"... Altså som første melding og det trodde han ville funke😂 blokkerte kjapt istedet! Anonymkode: 2fe12...77f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 17. august 2024 #8 Del Skrevet 17. august 2024 1) Jeg hadde en som jeg snakket med på Tinder som fremsto som veldig hyggelig, og la han til på snapchat. Etter hvert så begynte han å mase om bilder, for å si "jeg forteller deg hva du skal gjøre" og sendte bilde av bankkontoen hans fra 3 måneder siden. 2) Jeg hadde en som fortalte rett ut at han var ikke interessert i en dame med barn da vi la hverandre til på snapchat, for så begynne å snakke om når vi skulle ha sex og sende bilder av seg selv uten klær. Jeg ble så forfjamset at det tok meg noen minutter å blokkere han. 3) Jeg hadde en som var noen år yngre enn meg som, igjen var veldig hyggelig frem til vi la hverandre til på snapchat (alltid er de hyggelige til vi begynner på snapchat😆), hvor han da begynte å snakke om hvor spennende det var med meg som var 5 år eldre og begynte å sende bilder av seg selv uten klær. Han ble blokkert øyeblikkelig. 4) Jeg hadde en på happn som jeg hadde sveipet litt for fort på, og hadde ikke registrert at han ønsket seg barn. Han begynte å snakke til meg, og jeg sa beklager jeg la ikke merke til dette, veldig beklager men jeg ønsker ikke flere barn så dette fungerer veldig dårlig. Fikk et svar tilbake: "Ja, men jeg trenger jo ikke få barn med alle jeg ligger med" og hvor han begynte å mase om hva jeg likte i senga. Jeg sto og stirret på det.. og lurte på hva faen han hadde puttet i frokostblandingen sin på morgenen. Jeg svarte han ganske surt at jeg hadde prøvd å være hyggelig med dette, men at han var veldig ekkel og at det var respektløst. Han ga seg ikke og ble blokkert. 5) Tok kaffe med en fyr en gang, som var veldig hyggelig, men han forventet at vi skulle ha sex etterpå. Da endte jeg bare opp med å le og gå min vei 😆 6) Jeg hadde en som jeg hadde to stevnemøter med og fant ut at dette var ikke for meg så jeg avviste videre møter. Han begynte å spamme meg med at han var ikke interessert i meg, at jeg var ikke noe for han, livet hans var kaotisk og at han ville ikke ha dame nå, for så å vri det inn til at han elsket meg og at vi skulle gifte oss noen dager senere. BLOKK. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. august 2024 #9 Del Skrevet 17. august 2024 Blått skrev (1 time siden): 1) Jeg hadde en som jeg snakket med på Tinder som fremsto som veldig hyggelig, og la han til på snapchat. Etter hvert så begynte han å mase om bilder, for å si "jeg forteller deg hva du skal gjøre" og sendte bilde av bankkontoen hans fra 3 måneder siden. 2) Jeg hadde en som fortalte rett ut at han var ikke interessert i en dame med barn da vi la hverandre til på snapchat, for så begynne å snakke om når vi skulle ha sex og sende bilder av seg selv uten klær. Jeg ble så forfjamset at det tok meg noen minutter å blokkere han. 3) Jeg hadde en som var noen år yngre enn meg som, igjen var veldig hyggelig frem til vi la hverandre til på snapchat (alltid er de hyggelige til vi begynner på snapchat😆), hvor han da begynte å snakke om hvor spennende det var med meg som var 5 år eldre og begynte å sende bilder av seg selv uten klær. Han ble blokkert øyeblikkelig. 4) Jeg hadde en på happn som jeg hadde sveipet litt for fort på, og hadde ikke registrert at han ønsket seg barn. Han begynte å snakke til meg, og jeg sa beklager jeg la ikke merke til dette, veldig beklager men jeg ønsker ikke flere barn så dette fungerer veldig dårlig. Fikk et svar tilbake: "Ja, men jeg trenger jo ikke få barn med alle jeg ligger med" og hvor han begynte å mase om hva jeg likte i senga. Jeg sto og stirret på det.. og lurte på hva faen han hadde puttet i frokostblandingen sin på morgenen. Jeg svarte han ganske surt at jeg hadde prøvd å være hyggelig med dette, men at han var veldig ekkel og at det var respektløst. Han ga seg ikke og ble blokkert. 5) Tok kaffe med en fyr en gang, som var veldig hyggelig, men han forventet at vi skulle ha sex etterpå. Da endte jeg bare opp med å le og gå min vei 😆 6) Jeg hadde en som jeg hadde to stevnemøter med og fant ut at dette var ikke for meg så jeg avviste videre møter. Han begynte å spamme meg med at han var ikke interessert i meg, at jeg var ikke noe for han, livet hans var kaotisk og at han ville ikke ha dame nå, for så å vri det inn til at han elsket meg og at vi skulle gifte oss noen dager senere. BLOKK. Er søren meg ikke rart man blir skremt sier jeg bare.... 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #10 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg leser og hører så masse historier om menn spesielt (noen damer også) som oppfører seg som om de ikke eier sosiale antenner overhodet, hva i alle dager er det som foregår i hodet på disse folkene??? 🫤 Håper det er slik at det er skrekkhistoriene man hører om, og at de fleste der ute på dating appene er folk som kan oppføre seg normalt 🤔 Ellers tror jeg menneskeheten er fucked 😂 Har for øvrig ingen erfaring med dating apper selv (enda). Anonymkode: 5a8d8...278 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 17. august 2024 #11 Del Skrevet 17. august 2024 1 hour ago, Irak said: Er søren meg ikke rart man blir skremt sier jeg bare.... Det er så mye sært i Oslo. 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. august 2024 #12 Del Skrevet 17. august 2024 Blått skrev (Akkurat nå): Det er så mye sært i Oslo. 🤣 Jaha ja 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #13 Del Skrevet 17. august 2024 Noe av det rare jeg har møtt, 1) Matchet med en attraktiv mann her i området jeg bor. Aktiv lokal politiker og initiativtaker til flere spennende prosjekter. "Endelig noen å ha en innholdsrik og dype samtaler med" tenkte jeg og gledet meg masse! Men, hjelpes så selvsentrert og kverulant har jeg sjeldent møtt på. Fikk melding etter daten om å møtes igjen men jeg takket høflig nei. 2) Møtte en match og gikk en tur. Under turen ringte hans telefon. Da var det ett av barna. Han sukket og stønnet høyt og klaget på maset fra barnet. "Nei, denne telefonen gidder jeg ikke å svare på". Alt jeg tenkte var; kan han tenke slik om sitt barn og si det høyt til meg, en totalt fremmed, hvordan kan han da snakke om meg bak min rygg? Det ble en kort tur og ingen ny date. Anonymkode: 3d3d3...e92 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #14 Del Skrevet 17. august 2024 Jeg begynte å chatte med en match på Tinder. Så jeg ba henne ut på cafe. Så ble vi sittende i lang tid og snakke. Så datet vi masse og ble kjærester. 🙈 Anonymkode: 1d4e9...81d 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 17. august 2024 #15 Del Skrevet 17. august 2024 41 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg begynte å chatte med en match på Tinder. Så jeg ba henne ut på cafe. Så ble vi sittende i lang tid og snakke. Så datet vi masse og ble kjærester. 🙈 Anonymkode: 1d4e9...81d Herregud så koselig! Ååååååh! ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. august 2024 #16 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg leser og hører så masse historier om menn spesielt (noen damer også) som oppfører seg som om de ikke eier sosiale antenner overhodet, hva i alle dager er det som foregår i hodet på disse folkene??? 🫤 Håper det er slik at det er skrekkhistoriene man hører om, og at de fleste der ute på dating appene er folk som kan oppføre seg normalt 🤔 Ellers tror jeg menneskeheten er fucked 😂 Har for øvrig ingen erfaring med dating apper selv (enda). Anonymkode: 5a8d8...278 Jeg har aldri vært på disse appene og registrerer det samme som deg 😅 Lurer virkelig på om noen av disse nissene som nevnes blant annet i denne tråden noengang får det til 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 17. august 2024 #17 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg begynte å chatte med en match på Tinder. Så jeg ba henne ut på cafe. Så ble vi sittende i lang tid og snakke. Så datet vi masse og ble kjærester. 🙈 Anonymkode: 1d4e9...81d Sånn skal det gjøres mister. Boom 👊 Jeg håper virkelig jeg også får oppleve noe sånt, veldig snart ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #18 Del Skrevet 18. august 2024 Okei, are you ready? Da jeg var typ 25 år og nysingel, så lagde jeg meg en tinderprofil. Dette er altså 5 år siden. Jeg er av utenlandsk opprinnelse, så var egentlig mest interessert i utlandske menn også. Spesielt arabere, da jeg er en araber selv. Men så kom jeg over en ganske så kjekk etnisk norsk mann. 2 meter høy, litt sånn frekkas-kjekk, fin stil, 6 år eldre enn meg osv osv. Vi matchet, men han tok ikke kontakt, så jeg sendte den første meldingen, responsen hans var veldig dårlig og som regel svarte han også veldig sent. Noen ganger måtte jeg dobbeltekste for å i det hele tatt få ett svar. Så det var åpenbart at han tekstet med flere, og som mange sier "menn liker alt, du trenger ikke nødvendigvis å være en match for ham engang". Etter å ha forsøkt å holde "liv" i samtalen uten noe respons tilbake fra ham, så ga jeg opp og det endte egentlig mer eller mindre med at vi bare sluttet å snakke sammen, helt til to måneder senere, hvor jeg randomly ser ham på samme utested som meg. Han ser meg, jeg ser ham. Men han husket jo ikke at han hadde matchet med meg, noe jeg gjorde. Så jeg valgte å holde meg litt tilbake og ikke ta kontakt, men nå kom han fram og introduserte seg. Hele den kvelden skulle han passe på at jeg hadde nok drikke, bli med meg på do og holde vakt, følge meg over alt, gå og hente drinkene jeg hadde lyst på og til slutt skulle jo han på liv og dødd følge meg hjem også - fordi jeg aldri måtte finne på å gå hjem alene når man har på kort kjole og har drukket (sa han). Jeg gjorde det klart for ham at jeg ikke ønsket sex, og han bare lo og sa " Nei, jeg ønsker heller ikke sex, eller jo, jeg ønsker sex, men jeg vil ikke ligge med deg når du er full". Han fulgte meg hjem i en taxi, vi vekslet nr i bilen også dro han. Ingen kyss, ingenting annet. Dagene gikk, ingen kontakt, ingen melding. Plutselig så får jeg en melding etter to uker, klokken 4 på natta, hvor han sender meg et bilde av at han er i Dubai, og på vei hjem fra et utested. jeg tror han følte at han så veldig kjekk ut, siden han valgte å sende meg et slikt beruset bilde av seg. Jeg svarte tilbake på meldingen når jeg stod opp og var på jobb, med et bilde av meg på vei inn til kontoret. Han svarte litt senere med "Hahaha, du husker meg". Så begynte samtalen derfra. Tydeligvis så var han en etnisk norsk mann med mange utenlandske venner, og jeg tror han også var innblandet i noe greier han ikke burde ha vært innblandet i. Uansett, vi snakket mye sammen og snappet hverandre en del den perioden også. Han sa flere ganger "Kom til Dubai, jeg betaler billett, kom til Dubai" Men jeg hverken kjente dette menneske eller kunne reise til Dubai helt randomly. Han var der i nesten 6 uker før han kom hjem. Så tok han med meg på date, vi var å spiste på gamle Nodee på Bjørvika. Noe jeg reagerte på var at han betalte i cash (men det ga jo mening, når han virket så shady som han gjorde). Vi fortsatt å date, og etter å ha datet en god stund, så hadde vi sex for første gang. Etter det, forsvant han. Hørte ingenting fra ham, nr var blokkert, han var borte fra alt. Så etter 4 uker tok han kontaktet igjen, igjen i Dubai og ba meg komme ned. Etter en del krangling og "fiksing" så bestemte jeg meg for å dra ned til Dubai. Han betalte billetten, og intet mindre enn en First Class ble booket. Han plukket meg opp fra flyplassen i en G-wagon og vi dro på et veldig fancy og moderne hotell, jeg husker ikke navnet nå, men det var et veldig dyrt og fint sted med utsikt mot Burj. Jeg var i Dubai i 10 dager, og i løpet av disse 10 dagene spanderte han absolutt alt. Fine middager, drinker, shopping, hotell, absolutt alt. Han kjøpte til og med et smykke til meg for 50.000kr som er GANSKE mye penger, jeg har per dags dato aldri kjøpt noe så dyrt for meg selv engang, eller fått fra noen. Etter at jeg reiste hjem til Norge, så hørte jeg igjen ingenting fra ham og nå ga jeg litt opp. Fortalte om dette til venninnen min, da jeg åpenbart ikke var helt klar for å gi ham opp og ganske såret for den manglende kontakten. Og min bestevenninne er mester på FBI! Etter en god del leting, fant hun ut at han drev med dette gamet med flere jenter. Han var altså en playboy med litt for mye svarte penger, som bare koste seg og brukte det på flere jenter. Han datet blant annet en eldre svensk dame fra Sverige. Hun var skilt med tre barn, og reiste ofte ned til Dubai og besøkte ham. Hun fulgte ham på instagram, og hadde lagt ut noen bilder hvor armen hans var "tydelig synlig". Vi tok kontakt med henne og fortalte om alt, men det så ut som at hun egentlig ikke brydde seg så mye. Hun syntes sikkert det var kult med all luksusen han tilbød henne. I dag ser jeg at de fortsatt er i kontakt, han har til og med hjulpet henne med å åpne en hair extension salong i Stockholm. Haha, og hun reiser ofte ned til Dubai fortsatt og henger med ham. Nå bor han der fast. Får litt lyst til å bare sende en follow, just for good old days - men hva er det godt for? Anonymkode: 69459...996 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #19 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Okei, are you ready? Da jeg var typ 25 år og nysingel, så lagde jeg meg en tinderprofil. Dette er altså 5 år siden. Jeg er av utenlandsk opprinnelse, så var egentlig mest interessert i utlandske menn også. Spesielt arabere, da jeg er en araber selv. Men så kom jeg over en ganske så kjekk etnisk norsk mann. 2 meter høy, litt sånn frekkas-kjekk, fin stil, 6 år eldre enn meg osv osv. Vi matchet, men han tok ikke kontakt, så jeg sendte den første meldingen, responsen hans var veldig dårlig og som regel svarte han også veldig sent. Noen ganger måtte jeg dobbeltekste for å i det hele tatt få ett svar. Så det var åpenbart at han tekstet med flere, og som mange sier "menn liker alt, du trenger ikke nødvendigvis å være en match for ham engang". Etter å ha forsøkt å holde "liv" i samtalen uten noe respons tilbake fra ham, så ga jeg opp og det endte egentlig mer eller mindre med at vi bare sluttet å snakke sammen, helt til to måneder senere, hvor jeg randomly ser ham på samme utested som meg. Han ser meg, jeg ser ham. Men han husket jo ikke at han hadde matchet med meg, noe jeg gjorde. Så jeg valgte å holde meg litt tilbake og ikke ta kontakt, men nå kom han fram og introduserte seg. Hele den kvelden skulle han passe på at jeg hadde nok drikke, bli med meg på do og holde vakt, følge meg over alt, gå og hente drinkene jeg hadde lyst på og til slutt skulle jo han på liv og dødd følge meg hjem også - fordi jeg aldri måtte finne på å gå hjem alene når man har på kort kjole og har drukket (sa han). Jeg gjorde det klart for ham at jeg ikke ønsket sex, og han bare lo og sa " Nei, jeg ønsker heller ikke sex, eller jo, jeg ønsker sex, men jeg vil ikke ligge med deg når du er full". Han fulgte meg hjem i en taxi, vi vekslet nr i bilen også dro han. Ingen kyss, ingenting annet. Dagene gikk, ingen kontakt, ingen melding. Plutselig så får jeg en melding etter to uker, klokken 4 på natta, hvor han sender meg et bilde av at han er i Dubai, og på vei hjem fra et utested. jeg tror han følte at han så veldig kjekk ut, siden han valgte å sende meg et slikt beruset bilde av seg. Jeg svarte tilbake på meldingen når jeg stod opp og var på jobb, med et bilde av meg på vei inn til kontoret. Han svarte litt senere med "Hahaha, du husker meg". Så begynte samtalen derfra. Tydeligvis så var han en etnisk norsk mann med mange utenlandske venner, og jeg tror han også var innblandet i noe greier han ikke burde ha vært innblandet i. Uansett, vi snakket mye sammen og snappet hverandre en del den perioden også. Han sa flere ganger "Kom til Dubai, jeg betaler billett, kom til Dubai" Men jeg hverken kjente dette menneske eller kunne reise til Dubai helt randomly. Han var der i nesten 6 uker før han kom hjem. Så tok han med meg på date, vi var å spiste på gamle Nodee på Bjørvika. Noe jeg reagerte på var at han betalte i cash (men det ga jo mening, når han virket så shady som han gjorde). Vi fortsatt å date, og etter å ha datet en god stund, så hadde vi sex for første gang. Etter det, forsvant han. Hørte ingenting fra ham, nr var blokkert, han var borte fra alt. Så etter 4 uker tok han kontaktet igjen, igjen i Dubai og ba meg komme ned. Etter en del krangling og "fiksing" så bestemte jeg meg for å dra ned til Dubai. Han betalte billetten, og intet mindre enn en First Class ble booket. Han plukket meg opp fra flyplassen i en G-wagon og vi dro på et veldig fancy og moderne hotell, jeg husker ikke navnet nå, men det var et veldig dyrt og fint sted med utsikt mot Burj. Jeg var i Dubai i 10 dager, og i løpet av disse 10 dagene spanderte han absolutt alt. Fine middager, drinker, shopping, hotell, absolutt alt. Han kjøpte til og med et smykke til meg for 50.000kr som er GANSKE mye penger, jeg har per dags dato aldri kjøpt noe så dyrt for meg selv engang, eller fått fra noen. Etter at jeg reiste hjem til Norge, så hørte jeg igjen ingenting fra ham og nå ga jeg litt opp. Fortalte om dette til venninnen min, da jeg åpenbart ikke var helt klar for å gi ham opp og ganske såret for den manglende kontakten. Og min bestevenninne er mester på FBI! Etter en god del leting, fant hun ut at han drev med dette gamet med flere jenter. Han var altså en playboy med litt for mye svarte penger, som bare koste seg og brukte det på flere jenter. Han datet blant annet en eldre svensk dame fra Sverige. Hun var skilt med tre barn, og reiste ofte ned til Dubai og besøkte ham. Hun fulgte ham på instagram, og hadde lagt ut noen bilder hvor armen hans var "tydelig synlig". Vi tok kontakt med henne og fortalte om alt, men det så ut som at hun egentlig ikke brydde seg så mye. Hun syntes sikkert det var kult med all luksusen han tilbød henne. I dag ser jeg at de fortsatt er i kontakt, han har til og med hjulpet henne med å åpne en hair extension salong i Stockholm. Haha, og hun reiser ofte ned til Dubai fortsatt og henger med ham. Nå bor han der fast. Får litt lyst til å bare sende en follow, just for good old days - men hva er det godt for? Anonymkode: 69459...996 Wtf risky 😂 Vet du hva han tjener penger på? For om det er noe fullstendig ulovlig, er det kanskje lurt å holde seg unna? Anonymkode: 721de...231 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2024 #20 Del Skrevet 18. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Wtf risky 😂 Vet du hva han tjener penger på? For om det er noe fullstendig ulovlig, er det kanskje lurt å holde seg unna? Anonymkode: 721de...231 Tipper han selger noe. 😅 Anonymkode: 69459...996 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå