Gå til innhold

Sex med tampong

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen her sex med tampong under mensen? Funker det?

Anonymkode: fcf67...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan tenker du at det skal fungere? Tampongen er jo inne samme sted som en penis skal inn. 

Du kan ha oralsex, men det er ikke plass til en penis også når du har tampong i.

Anonymkode: 42161...b8c

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo ikke. Hadde sex på fylla en gang, var dritings men husker det godt. Han fikk ikke inn pikken. "Oi faen, vent litt" sa jeg, treiv den ut og kasta den i veggen. 

HELDIGVIS husket jeg det når jeg våknet, vi sovna etterpå. Våknet før han. Tror ikke han fikk med seg en dritt, for vi pulte uten issues. Tror ikke akkurat det var turn-on. :P 

Anonymkode: f4da9...818

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det går jo ikke. Hadde sex på fylla en gang, var dritings men husker det godt. Han fikk ikke inn pikken. "Oi faen, vent litt" sa jeg, treiv den ut og kasta den i veggen. 

HELDIGVIS husket jeg det når jeg våknet, vi sovna etterpå. Våknet før han. Tror ikke han fikk med seg en dritt, for vi pulte uten issues. Tror ikke akkurat det var turn-on. :P 

Har dratt den ut av dama noen ganger for å komme til, med tørt og turnoff som resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt skrekk historie om noen som gjorde det, tampongen ble klemt opp der og også glemt, og det førte til Toxic Shock, så 😅 hadde nok aldri prøvd å kjøre på med begge deler 😅

Såklart sex trenger jo ikke å bety penetrering, og da kan man selvsagt ha tampong i. Men tråden kan kanskje være litt i veien.

Anonymkode: 0b495...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surpomp skrev (6 minutter siden):

Har dratt den ut av dama noen ganger for å komme til, med tørt og turnoff som resultat

Tampongen tiltrekker seg ikke det våte der nede når man er kåt (har forsket på dette, hehe), så er nok andre grunner til at det var tørt der. :P 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke best å vente med seksuell aktivitet til mensen er over? 

Anonymkode: 668a5...174

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har hørt skrekk historie om noen som gjorde det, tampongen ble klemt opp der og også glemt, og det førte til Toxic Shock, så 😅 hadde nok aldri prøvd å kjøre på med begge deler 😅

Såklart sex trenger jo ikke å bety penetrering, og da kan man selvsagt ha tampong i. Men tråden kan kanskje være litt i veien.

Anonymkode: 0b495...60b

Haha, her skal jeg virkelig trykke på anonymknappen, men jeg presterte å glemme igjen en tampong en gang. Antagelig dyttet jeg den inn med tampong nummer to, og så ble den igjen da mensen var ferdig.  Jeg hadde sex flere ganger før jeg «oppdaget» det etter en måneds tid. Tampongen lå på tvers inneklemt ved livmorhalsen. Jeg klarte heldigvis å få den ut selv, uten å måtte krype til korset og gå til legen. Heldigvis fikk jeg heller ikke toxic shock syndrome. Mannen klaget over «sår tiss» etterpå. Kan på ingen måte anbefales. På noen som helst slags måte. Hvis du prøver å ha sex med tampong, vil det for det første sannsynligvis være skikkelig ubehagelig for mannen (han må jo dytte den lengre inn også), og i tillegg risikerer du at du ikke får tampongen ut igjen etterpå - at den blir liggende på tvers inni der, med tråden langt inne slik at du ikke får tak i den. 

Anonymkode: b8901...ded

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Tampongen tiltrekker seg ikke det våte der nede når man er kåt (har forsket på dette, hehe), så er nok andre grunner til at det var tørt der. :P 

Hvordan mener du at en tampong skal klare å skille mellom blod og sekret?

Anonymkode: c576f...e18

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det som kommer ut når man er kåt har en annen konsistens. 

Anonymkode: 7eafa...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har noen her sex med tampong under mensen? Funker det?

Anonymkode: fcf67...3ed

Det anbefales absolutt ikke. Kan føre til infeksjoner dersom tamponger setter seg fast oppi der og man ikke får den ut igjen etc.. 

Anonymkode: ea207...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tror du at blod og sekret har samme konsistens? Hva med sæd for eksempel? Har det samme konsistens som vann? Nei? Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Haha, her skal jeg virkelig trykke på anonymknappen, men jeg presterte å glemme igjen en tampong en gang.

Og jeg lar være.... 🙂 Men det var ikke med meg det der. Jeg fikk vite det samme dag. Men er jenta kåt nok, så er det ingen hindring. Ikke en uoverstigelig en i alle fall. Hun var kåt, jeg var kåt. Ingen av oss var fulle. Men huset var fullt, bortsett fra på loftet. Etterpå var det en som hadde hørt spøkelser der oppe..... 🙂

Jeg er vant til å "bunne". Her ble det litt mye bunning den første gangen. Men det var deilig. Og hun er vel den av mine tidlige "erfaringer" som har hatt flest orgasmer per økt. Skikkelig deilig jente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tror du at blod og sekret har samme konsistens? Hva med sæd for eksempel? Har det samme konsistens som vann? Nei? Nei.

Nei det har ikke det, men gjennom en mens har også blodet forskjellig konsistens og tampongen suger jo opp det og, du mener da at hvis du putte en tampong i vann så vil den ikke vie seg ut?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cor Cubiculum skrev (2 timer siden):

Og jeg lar være.... 🙂 Men det var ikke med meg det der. Jeg fikk vite det samme dag. Men er jenta kåt nok, så er det ingen hindring. Ikke en uoverstigelig en i alle fall. Hun var kåt, jeg var kåt. Ingen av oss var fulle. Men huset var fullt, bortsett fra på loftet. Etterpå var det en som hadde hørt spøkelser der oppe..... 🙂

Jeg er vant til å "bunne". Her ble det litt mye bunning den første gangen. Men det var deilig. Og hun er vel den av mine tidlige "erfaringer" som har hatt flest orgasmer per økt. Skikkelig deilig jente. 

Eh nei… det var ikke med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tamponger er lengre inn. Kjertlene som produserer fuktighet når man er kåt sitter mye lengre ned. Så tampongen trekker ikke til seg fuktighet ved kåthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må trekke ut tamponger før du kjøre brannbil.

Anonymkode: bfcba...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤔🤔

Anonymkode: ce70b...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...