AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #1 Del Skrevet 16. august 2024 Bør man ha blank eller duse farger på neglene når man skal være gjest i et bryllup? Eller er en sterk, litt mørk rosafarge ok? Hadde brukt den sterke rosafargen i andre anledninger til den kjolen. Hva tenker dere? Anonymkode: 4333c...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #2 Del Skrevet 16. august 2024 Hva jeg tenker? At absolutt enhver sjattering du kan tenke deg kan brukes. Hvordan skal neglelakkfargen til en tilfeldig gjest ha noe som helst å si? Verden er gal. Anonymkode: 781b1...103 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #3 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva jeg tenker? At absolutt enhver sjattering du kan tenke deg kan brukes. Hvordan skal neglelakkfargen til en tilfeldig gjest ha noe som helst å si? Verden er gal. Anonymkode: 781b1...103 Lurte bare på om det var en uskreven «regel» om å ikke ha knallsterke farger på neglene i et bryllup. Det må være lov å spørre. Flere som har noen tanker? Anonymkode: 4333c...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #4 Del Skrevet 16. august 2024 Nei, jeg tenker litt det samme som den over: Kan man reagere på neglelakkfarge? Ikke i min krets. Anonymkode: b33fe...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #5 Del Skrevet 16. august 2024 Helt ok! Hilsen bryllupsfotograf som har sett det meste Anonymkode: 2a726...9ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #6 Del Skrevet 16. august 2024 Mange fikser neglene for 3 til 4 uker i slengen så den fargen mann har den har mann lenge. Har aldri hørt om noen uskrevne regler rundt negler og bryllup, men brude negler er en egen greie. Anonymkode: bec6a...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #7 Del Skrevet 16. august 2024 Det går helt fint 😊 Anonymkode: 9d4c6...ec4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #8 Del Skrevet 16. august 2024 For meg kan folk gå med hva de vil i bryllup. Personlig hadde jeg verken kledd eller malt meg inn i noe veldig iøynefallende Anonymkode: bcb25...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #9 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Lurte bare på om det var en uskreven «regel» om å ikke ha knallsterke farger på neglene i et bryllup. Det må være lov å spørre. Flere som har noen tanker? Anonymkode: 4333c...ecc Mulig at du blander det sammen med bunadsetikette på 17.mai, da skal man ha nøytrale negler Anonymkode: 9df1b...439 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 16. august 2024 #10 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva jeg tenker? At absolutt enhver sjattering du kan tenke deg kan brukes. Hvordan skal neglelakkfargen til en tilfeldig gjest ha noe som helst å si? Verden er gal. Anonymkode: 781b1...103 Er tilbøyeleg til å meina det same. Ta noko som passar deg/antrekk/stil. Alt er lov no til dags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #11 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mulig at du blander det sammen med bunadsetikette på 17.mai, da skal man ha nøytrale negler Anonymkode: 9df1b...439 Skal ha? Du mener at man skal ha. Anonymkode: 4f1eb...f61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2024 #12 Del Skrevet 17. august 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: Bør man ha blank eller duse farger på neglene når man skal være gjest i et bryllup? Eller er en sterk, litt mørk rosafarge ok? Hadde brukt den sterke rosafargen i andre anledninger til den kjolen. Hva tenker dere? Anonymkode: 4333c...ecc Så lenge du ikke skal være kledd i bunad i bryllupet, så kan neglene dine ha alle regnbuens farger. Men velger du bunad og knæsj rosa negler, kan jeg nesten garantere at minst én gammel tante i dette bryllupet kommer til å se stygt på deg. Som du fint kan heve seg over likevel. Jeg personlig hadde valgt et relativt enkelt negledesign da, ensfargede eller "franske negler", og ikke Ole Brumm på en negl og Nasse Nøff på den neste, om du skjønner. Anonymkode: 096d7...228 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mereo Skrevet 17. august 2024 #13 Del Skrevet 17. august 2024 Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 17. august 2024 #14 Del Skrevet 17. august 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Skal ha? Du mener at man skal ha. Anonymkode: 4f1eb...f61 Og jeg mener man skal ha nøytrale negler til bunad. Til bryllup kan man som gjest ha akkurat hva man vil som passer til humør og antrekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå