AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Del Skrevet 16. august Kjæresten min har ønsket mer initiativ fra meg når det kommer til sex. Men de få gangene jeg faktisk våger å ta initiativ, så blir jeg avvist. Vondt i magen, ikke mentalt klar, andre kroppslige plager. Vi har endelig fått tilbake et tilnærmet normalt sexliv, etter flere måneder uten noen sex i det hele tatt. Når han selv tar initiativ har vi gjerne sex 2-4 ganger i uken. Det er vanskelig for meg og ikke ta dette personlig, og jeg kjenner at lysten til å ta initiativ dabber av etter hver avvisning. Hvordan kan jeg best takle at han avviser meg? Og hvordan kan jeg fortsette å ta initiativ, når forrige avvisning fremdeles er ferskt i minne? Anonymkode: 49362...331 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 16. august #2 Del Skrevet 16. august Så det blir sex kun hvis han selv vil da eller? Hva med dine behov? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Del Skrevet 16. august miSs. skrev (22 minutter siden): Så det blir sex kun hvis han selv vil da eller? Hva med dine behov? Enn så lenge, ja. Og selvsagt skal man ikke ha pliktsex, eller ut i fra samvittighet, men akkurat nå så føles det som at vårt sexliv alltid er på hans premisser. Anonymkode: 49362...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 16. august #4 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enn så lenge, ja. Og selvsagt skal man ikke ha pliktsex, eller ut i fra samvittighet, men akkurat nå så føles det som at vårt sexliv alltid er på hans premisser. Anonymkode: 49362...331 Har selv vært i et sånt forhold, jeg sluttet å ta initiativ fordi jeg ofte ble avvist. Alt, ikke bare sex skjedde på hans premisser som regel. Etterhvert begynte jeg også bli avvisende. Endte opp med at vi skilte lag, fordi vi mistet gnisten i forholdet og følelsene var borte vekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. august #5 Del Skrevet 16. august Ulik sexlyst og manglende kommunikasjon og samarbeid, blir det bare krøll av.. Værre er det når en partner mangler seksuell forståelse, og er egoist i sexen. Men det er sannelig ikke like lett å prate ut om ting IRL, men superlett å skrive hva du bør gjøre på et forum. For den som tar ansvar og åpner samtalen kan bli uglesett.. eller kankje være taus og uviss redd for hvordan han vil reagere? Men.. "Skal endringer skje, må det endringer til" er et kjent ordtak. Jeg har samme erfaring som @miSs. Jeg er langt ifra egoistisk i sexen.. men jeg er meget egoist, når jeg tenker på mine egne nytelse med dårlige fremtidsutsikter. Så TS.. han forstår ikke hva som er positivt og negativt i seksualiteten, for han knekker kjærligheten, gleden og sexlysten din, for hver dag som går. Hvis det ikke nytter å prate om seksualitet til han, så har du en vanskelig tid i møte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Del Skrevet 16. august Når den eine part slutter å ta initiativet til sex, og ofte finner unskyldningen ein ofte føler seg avvist er det kanskje ikkje sexen det er noe galt med,men andre underliggende årsaker. Anonymkode: d8f1c...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #7 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når den eine part slutter å ta initiativet til sex, og ofte finner unskyldningen ein ofte føler seg avvist er det kanskje ikkje sexen det er noe galt med,men andre underliggende årsaker. Anonymkode: d8f1c...594 Han tar fremdeles initiativ til sex, men avviser meg de gangene jeg prøver. Kanskje han egentlig trives best med å kontrollere alle aspekter, og ikke savner initiativ like mye som han tidligere har gitt uttrykk for. Anonymkode: 49362...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #8 Del Skrevet 16. august Hos oss hadde ikke dette mønsteret funket. Jeg hadde følt meg liten og lite begjært etterhvert. Sikkert etter kort tid egentlig. Årsaken er nok at jeg selv ikke avviser,jeg har alltidlyst. Har jeg ikke lyst er det et sikkert tegn på at ting ikke er som de skal være. Da tolkee jeg nok hans avvisning i lignende baner. Han har avvist meg 3 ganger på 17 mnd. Ene gangen sa han bare "nei, jeg skal trykkepå mobilen",uten å se på meg engang. Jeg er ikke typen til å lage noe greier ut av enkelthendelser, men om det gjentar seg og blir et mønstee så tar jeg selvfølgelig initiativ til en prat. Hvorfor vil han du skal ta odtere initiativ? Anonymkode: 849b7...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #9 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hos oss hadde ikke dette mønsteret funket. Jeg hadde følt meg liten og lite begjært etterhvert. Sikkert etter kort tid egentlig. Årsaken er nok at jeg selv ikke avviser,jeg har alltidlyst. Har jeg ikke lyst er det et sikkert tegn på at ting ikke er som de skal være. Da tolkee jeg nok hans avvisning i lignende baner. Han har avvist meg 3 ganger på 17 mnd. Ene gangen sa han bare "nei, jeg skal trykkepå mobilen",uten å se på meg engang. Jeg er ikke typen til å lage noe greier ut av enkelthendelser, men om det gjentar seg og blir et mønstee så tar jeg selvfølgelig initiativ til en prat. Hvorfor vil han du skal ta odtere initiativ? Anonymkode: 849b7...659 Er vel litt pga det du er inne på, at mitt initiativ vil få han til å føle seg begjært. Og det forstår jeg. Er bare litt kjipt at 4 av 5 forsøk på initiativ, har endt opp med avvisning. Er ikke engang et forsøk på å komme i stemning. Anonymkode: 49362...331 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå