Gå til innhold

Overgangssko til

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor kjøper dere disse? Viking sine er veldig dyre. Og tips til gode sko for barn med bred fot?

Anonymkode: 0a500...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har stort sett alltid hatt Viking eller annet kjent merke(og dyrt) Men jeg har aldri kjøpt til full pris. Følger mye med i de aktuelle periodene og kjøper når det kommer et tilbud. Er ikke så redd for å handle på nett jeg da, gjort mye av det og aldri bommet på str. Tar også sjans på å handle og ha liggende til det passer eller er sesong. Handler mye på XXL, Boozt, Ellos, de har gjerne de beste tilbudene. Coop Obs hadde ofte  gode tilbud på Viking før, men syns det er lengre mellom disse tilbudene nå., men man kan komme over gode restetilbud i butikk. Skal man ha skikkelig vanntett og noenlunde slitestyrke må man velge litt dyrere. Og jeg syns viking er best på slitestyrke har prøvd både Ecco og Superfit, det er bra merker det også, men slites litt fortere, Superfit kan også være smale.

Mange velger Treksta som alternativ til Viking, de ser jo veldig like ut. Men jeg syns Treksta virker en del hardere og stivere enn Viking(som heller ikke er av de mykeste)

Anonymkode: 1f383...dec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor kjøper dere disse? Viking sine er veldig dyre. Og tips til gode sko for barn med bred fot?

Anonymkode: 0a500...e6b

Finnes en milelang tråd på temaet på barn og foreldre forumet. 

Anonymkode: 0a8ce...845

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...