AnonymBruker Skrevet 16. august #1 Del Skrevet 16. august Har en kollega jeg har flørtet med i ti års tid sånn helt uskyldig og uten noen innstilling om at det skulle bli mer. Nå er vi begge single samtidig og jeg har vel formidlet relativt tydelig at jeg ikke er ute etter forhold, men at jeg er interessert i sex med ham. han har vært veldig på noen uker og plutselig er det litt stille. Forsvant spenningen fordi jeg er for ærlig? Eller kan han beskytte seg selv fordi han egentlig hadde villet ha mer? Trodde ingen menn sa nei til "gratis" sex med en dame de har utrykt attraksjon for i mange år? Anonymkode: 487c1...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16. august #2 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har en kollega jeg har flørtet med i ti års tid sånn helt uskyldig og uten noen innstilling om at det skulle bli mer. Nå er vi begge single samtidig og jeg har vel formidlet relativt tydelig at jeg ikke er ute etter forhold, men at jeg er interessert i sex med ham. han har vært veldig på noen uker og plutselig er det litt stille. Forsvant spenningen fordi jeg er for ærlig? Eller kan han beskytte seg selv fordi han egentlig hadde villet ha mer? Trodde ingen menn sa nei til "gratis" sex med en dame de har utrykt attraksjon for i mange år? Anonymkode: 487c1...07b Tja. Menn er kanskje ikke så enkle som du tror? Kanskje spenningen er borte eller kanskje han beskytter seg selv: Kanskje tenker han at fallhøyden er for stor når du har sex med en kollega, for det behøver ikke være helt ukomplisert, uansett hvor godt utgangspunktet er. Hvis «gratis sex» likevel kommer med ei skyhøy regning etterpå, så hender det at selv menn greier å styre unna. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #3 Del Skrevet 16. august Hvorfor tror du at menn er mere interessert i lettvint sex enn seriøse forhold? Anonymkode: e71cf...d6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #4 Del Skrevet 16. august 56 minutter siden, AnonymBruker said: Har en kollega jeg har flørtet med i ti års tid sånn helt uskyldig og uten noen innstilling om at det skulle bli mer. Nå er vi begge single samtidig og jeg har vel formidlet relativt tydelig at jeg ikke er ute etter forhold, men at jeg er interessert i sex med ham. han har vært veldig på noen uker og plutselig er det litt stille. Forsvant spenningen fordi jeg er for ærlig? Eller kan han beskytte seg selv fordi han egentlig hadde villet ha mer? Trodde ingen menn sa nei til "gratis" sex med en dame de har utrykt attraksjon for i mange år? Anonymkode: 487c1...07b Vel, antageligvis synes han ikke du er så attraktiv egentlig. Og så lenge han har andre muligheter som er bedre enn deg så bruker han ikke tid på deg. Akkurat som normalt. Anonymkode: f1621...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 16. august #5 Del Skrevet 16. august Flørting og sex er to helt forskjellige ting. Og har han egentlig flørtet eller kan du ha misforstått. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #6 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvorfor tror du at menn er mere interessert i lettvint sex enn seriøse forhold? Anonymkode: e71cf...d6b Min erfaring er at de ikke er det, derimot er de veldig opptatte av at det skal bli forhold og blir fort lei seg om ikke det skal det. denne trodde jeg bare var mer stereotypien man hører om, da det er det han har gitt utrykk for. Og jo han har vært ganske eksplisitt i mld om at han gjerne vil ha sex. Faen hvorfor kan ikke jeg treffe noen av de mennene alle damer klager over? I stedet for bare bra menn, jeg vil ikke ha bra menn for jeg vil ikke ha forhold bare sex🤣 Anonymkode: 487c1...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #7 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Min erfaring er at de ikke er det, derimot er de veldig opptatte av at det skal bli forhold og blir fort lei seg om ikke det skal det. denne trodde jeg bare var mer stereotypien man hører om, da det er det han har gitt utrykk for. Og jo han har vært ganske eksplisitt i mld om at han gjerne vil ha sex. Faen hvorfor kan ikke jeg treffe noen av de mennene alle damer klager over? I stedet for bare bra menn, jeg vil ikke ha bra menn for jeg vil ikke ha forhold bare sex🤣 Anonymkode: 487c1...07b Kan du ikke ha sex med en bra mann? Anonymkode: 80369...612 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #8 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har en kollega jeg har flørtet med i ti års tid sånn helt uskyldig og uten noen innstilling om at det skulle bli mer. Nå er vi begge single samtidig og jeg har vel formidlet relativt tydelig at jeg ikke er ute etter forhold, men at jeg er interessert i sex med ham. han har vært veldig på noen uker og plutselig er det litt stille. Forsvant spenningen fordi jeg er for ærlig? Eller kan han beskytte seg selv fordi han egentlig hadde villet ha mer? Trodde ingen menn sa nei til "gratis" sex med en dame de har utrykt attraksjon for i mange år? Anonymkode: 487c1...07b Han har forstått at man blander ikke privatliv og arbeidsliv, og vil ikke ha problemer verken med arbeidsplassen, arbeidsgiver eller en kollega. At du ikke har forstått så pass, og må stille spørsmålet på nett, det er merkelig. Anonymkode: 181ee...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. august #9 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har en kollega jeg har flørtet med i ti års tid sånn helt uskyldig og uten noen innstilling om at det skulle bli mer. Nå er vi begge single samtidig og jeg har vel formidlet relativt tydelig at jeg ikke er ute etter forhold, men at jeg er interessert i sex med ham. han har vært veldig på noen uker og plutselig er det litt stille. Forsvant spenningen fordi jeg er for ærlig? Eller kan han beskytte seg selv fordi han egentlig hadde villet ha mer? Trodde ingen menn sa nei til "gratis" sex med en dame de har utrykt attraksjon for i mange år? Anonymkode: 487c1...07b Hvis du spør meg: så er han blitt en ungkar-ronker, og mest sannsynlig blitt livredd kvinner. Jeg sier aldri nei til ei god venninne, det er direkte slemt og uhøflig🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #10 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): han har vært veldig på noen uker og plutselig er det litt stille. Forsvant spenningen fordi jeg er for ærlig? Eller kan han beskytte seg selv fordi han egentlig hadde villet ha mer? Du er klar over at det finnes andre mennesker enn deg her i verden? Kanskje det sank inn at han savner hun han var sammen med. Kanskje han er interessert i en ny. Om du har holdt på i ti år, så er du kanskje ikke den yngste han har å velge mellom akkurat. Anonymkode: d90e7...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #11 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 17.50): Kan du ikke ha sex med en bra mann? Anonymkode: 80369...612 Nei, for å ha lyst på en mann må jeg like ham litt og da ønsker jeg jo ikke å såre dem med at det ikke blir noe mer, som skjer hvis man har sex med en bra mann Anonymkode: 487c1...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #12 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 1.42): Du er klar over at det finnes andre mennesker enn deg her i verden? Kanskje det sank inn at han savner hun han var sammen med. Kanskje han er interessert i en ny. Om du har holdt på i ti år, så er du kanskje ikke den yngste han har å velge mellom akkurat. Anonymkode: d90e7...667 Tenkte dette jeg og, men etter denne helgen så fant jeg ut at det var interessant når det var ja også og tror preferansene hans absolutt ikke er den yngste han kan få Han liker trente damer Anonymkode: 487c1...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august #13 Del Skrevet 18. august AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 18.19): Han har forstått at man blander ikke privatliv og arbeidsliv, og vil ikke ha problemer verken med arbeidsplassen, arbeidsgiver eller en kollega. At du ikke har forstått så pass, og må stille spørsmålet på nett, det er merkelig. Anonymkode: 181ee...ce5 Dette var bare useriøst og gledelig, uten forventninger eller ønsker om noe alvor så det lager ingen problemer da vi ikke jobber i samme avd eller kommer til å være dårligere venner på mandag Trenger ikke være så seriøst alt Anonymkode: 487c1...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 18. august #14 Del Skrevet 18. august On 8/16/2024 at 9:07 AM, AnonymBruker said: Trodde ingen menn sa nei til "gratis" sex med en dame de har utrykt attraksjon for i mange år? Anonymkode: 487c1...07b Kanskje du har hatt litt for lettvindte tanker om menn? Kan jo hende at de har flere tanker, følelser og tanker i hodet enn "fitte fitte fitte". Kanskje man ikke burde ta andre folk for gitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august #15 Del Skrevet 19. august Even Tuell skrev (13 timer siden): Kanskje du har hatt litt for lettvindte tanker om menn? Kan jo hende at de har flere tanker, følelser og tanker i hodet enn "fitte fitte fitte". Kanskje man ikke burde ta andre folk for gitt? Menn er absolutt ikke lettvinte, derfor jeg ikke vil ha en🤣men leter etter en av "drittsekkene" damer klager over hele tiden. "Drittsekk" ettersom det var akkurat hva jeg var ute etter og nå er det perfekt Det var spennende selv om vi hadde lov 😁 Anonymkode: 487c1...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå