Gå til innhold

Fest hos naboen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom hjem klokken 02.30 fra jobb og for vært minutt som går blir det mer og mer spetakkel fra naboen. Høres ut som det er en del folk der, skrik og skrål og mye rare lyder. Synes det er meget spesielt å ha fest midt på natten i en bolig blokk natt til fredag. Dette er ikke studenter men godt voksne folk.

Denne naboen er ny og lager en del mer bråk enn hva jeg er vant til. Pleide aldri å høre en lyd fra naboene før, denne blokken er godt isolert. De må jo ha et voldsomt leven hos seg for at jeg skal høre noe. Flere som opplevet naboer som har fester til langt på natt på hverdager?

Anonymkode: 69579...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd det, men da har jeg gått på døren og klaget, eller ring politiet.

Det skal være stille 2:30 i et borettslag

Endret av Tough cookie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politi!

Det skal være stille etter 23.00. Du vil selvsagt sove etter timer på jobb.  Jeg hadde ikke engang tatt meg bryet med å kontakte naboen. Fordi naboen er fullt klar over reglene i en blokk.

Politi! Ikke nødnummer 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalimeera skrev (7 timer siden):

Politi!

Det skal være stille etter 23.00. Du vil selvsagt sove etter timer på jobb.  Jeg hadde ikke engang tatt meg bryet med å kontakte naboen. Fordi naboen er fullt klar over reglene i en blokk.

Politi! Ikke nødnummer 😉

Anmeld. Alltid løsningen på KG.

Anonymkode: c600b...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det EN gang så la det gå. Kanskje en improvisert feiring. Kanskje barna som er alene hjemme og har fest. Kanskje vunnet i lotto. 

Men skjer det igjen. DA sier man fra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta lydopptak og ring politiet. Lydopptak kan du sende både til styret, eier av en leilighet og politiet. Klag, klag og klag. Ikke gi deg. Dette er helt uakseptabelt å akseptere og de som støyer slik må enten innfinne seg etter norsk lov og reglene eller flytte.

Anonymkode: 5ca5f...178

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...