Gå til innhold

Dere menn - mister dere litt av interessen for dama etter sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da sier jeg du kan finne en annen plass å sove. Jeg er ikke interessert i forhold. 😂

Anonymkode: d0c15...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke etter bare én gang med mindre hun ikke var noe attraktiv i utgangspunktet. Men etter flere måneder eller år så blir man litt lei ja.

Anonymkode: b3d30...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit å ikke ha sex på første date, det er supert å overnatte uten å ha sex, men hvor i all verden har du fått det fra at man mister interessen for dama etter sex? Det er jo heller omvendt?

Med den logikken så vil i så fall sex første gang være samlivets høydepunkt og deretter går det bare nedover. Slik er det selvsagt ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister ikke interessen etter sex, og helt fair å bli med hjem for kyss og kos. Jeg liker kyssing og kosing.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Og de er klar over at du kun ønsker seksuelle relasjoner? Hvor gammel er du? 

Anonymkode: 670d7...ea1

Hvis det blir et tema, så er jeg ærlig på det ja. Fleste kvinner på Tinder, er også klar for seksuelle relasjoner frem til se finner noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men hu jobbet garantert ikke på hurtigruta .....   Hehe    😉    Der var det mer rett på... " Åååhh... Dæven... d så læng sia... åååhh"

G 2

Anonymkode: bba65...128

Hehe.. nei ho på hurtigruta var jo ei gift Gilf😇

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Resignert skrev (På 17.8.2024 den 10.06):

Det kommer jo helt an på hvordan sexen er, og hvordan hun fungerer seksuelt. Det kan altså gå begge veier, mindre interesse om hun er et kjedelig ligg, mer interesse om hun er en skikkelig sexdronning.

Kan du beskrive en sexdronning?

Anonymkode: a6722...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 23.13):

Og hva synes dere om damer som blir med å overnatter, men som sier at det vil ikke bli noe sex i natt fordi jeg ønsker å bli bedre kjent gjennom kyss og kos først

En kompis havnet i en lignende situasjon, og svarte "Dette e jo ikke nåkka Bed and beakfast". Syntes den var litt gøy - men også beskrivende. Har jeg med en dame hjem, så er det ikke for å sove. Om hun sier det på forhånd, så vil det nok føles mer greit, men man vil jo håpe at hun plutselig ombestemmer seg uansett. 

Og nei, det har ingenting å si for et eventuelt forhold eller ikke om man har sex første gangen. Eller - er det skikkelig dårlig, og dama er skikkelig "prude" i senga, så kan man jo tenke at dette er kanskje ikke noe man ønsker å ha et forhold med. Men på den andre siden, er sexen skikkelig god, og dama skikkelig vill i senga - så kan interessen øke markant. 

Anonymkode: 67b78...ca6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva synes dere om damer som blir med å overnatter, men som sier at det vil ikke bli noe sex i natt fordi jeg ønsker å bli bedre kjent gjennom kyss og kos først

Bare hvis de kun var ute etter sex til å begynne med

Anonymkode: c2d4d...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bare det er ekstra pirrende og øker spenningen mot neste møte. Har skjedd en gang at dama jeg datet ga meg orgasme flere ganger, men ville ikke selv for hun syns det var for tidlig, men ville tilfredsstille meg for hun så hvor kåt jeg var.

Anonymkode: a2a99...009

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uinteressant å ha med en dame hjem for å overnatte om ikke vi har datet en stund. Da er interessen min tilstede uavhenging av om vi har sex eller ikke.

Jeg ligger ikke med damer på første date og ONS er helt uinteressant. 

Anonymkode: ed431...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan reise hjem og legge seg, så kan vi snakkes dagen etter for å bli bedre kjent.

Får ikke blitt bedre fysisk kjent, enn å være nakne tett inntil hverandre, og aller helst inni hverandre.

Anonymkode: 0248d...156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...