AnonymBruker Skrevet 16. august #21 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slutt å bruk merkelapper. Anonymkode: df25b...8e9 Hva er så galt med det? Skal jeg bli fornærmet om noen påpeker jeg er hetero? Litt rart om jeg skulle blitt støtt av det Anonymkode: b76d9...07a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #22 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Slutt å bruk merkelapper. Anonymkode: df25b...8e9 Er det ikke praktisk med et ord som beskriver det du ønsker? Jeg og mannen har funnet par på spycy match og lyst-club, og veldig mange av damene er bi. Når par treffer par er alle klar over at det ikke er snakk om følelser Anonymkode: e96ee...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #23 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Finn deg ei via nettet Utrolig fin opplevelse...hun siste jeg hadde var i slutten av 20åra, jeg er 38år. Hun slikket meg til orgasme på noen min bare... 😍 Anonymkode: df25b...8e9 Hvor på nettet finner man dette? Og hvordan formidler du at det kun dreier seg om sex og nysgjerrighet/utforskning? Anonymkode: ed276...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #24 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det ikke praktisk med et ord som beskriver det du ønsker? Jeg og mannen har funnet par på spycy match og lyst-club, og veldig mange av damene er bi. Når par treffer par er alle klar over at det ikke er snakk om følelser Anonymkode: e96ee...05f Beskrivelsen er jo enkel: lyst å prøve sex med samme kjønn. Trenger ikke være bisex for det, etter noen runder med samme kjønn kan den lysten være helt over. Så, drit i merkelapper. Lev hver dag som du føler for. AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hva er så galt med det? Skal jeg bli fornærmet om noen påpeker jeg er hetero? Litt rart om jeg skulle blitt støtt av det Anonymkode: b76d9...07a Handler om usikkerhet å måtte definere noe, hvorfor kan du ikke bare leve etter lyst og behov? Eller så må du leve etter det som definerer merkelappen, hva er poenget med det. Anonymkode: df25b...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå