AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #1 Del Skrevet 15. august 2024 Kjenner ei som legger ut anonyme innlegg på sosiale medier. Hun skriver at ingen liker henne og den lille byen vi bor i har dømt henne og baksnakker henne. Hun skriver at hun adri har gjort noe feil og skjønner ikke hvorfor folk er så dømmende. Dette er ei dame som flytter mye da hun blir kastet ut og ikke betaler for husleia. Barnevern er inne grunnet barna og har vel vært det hele veien. Hun lyver om det meste og lager mye drama rundt seg. Klager over at ingen vil ansette henne og at hun er godt kvalifisert til jobbene hun søker på. Men hun har ikke skolegang ei heller vitnemål fra grunnskolen. Det er så trist når folk ikke ser sine egne mangler og skylder på at ingen liker de. Jeg selv i likhet med mange andre trekkes til folk jeg har noe til felles med. Det er ikke det at jeg misliker henne, men har ingenting til felles. Man skaper selv et dårlig inntrykk når man går ut i media og klager på at man ikke har penger til mat til barna, mens man røyker som en skorstein og drikker brus. Anonymkode: 06bdb...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Del Skrevet 15. august 2024 Er du overrasket over at hun prøver å legge skylda over på alle andre? Som oftest er det de som hevder at det er feil med alle andre eller samfunnet som helhet som selv er årsaken. Anonymkode: 003bc...bfe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #3 Del Skrevet 15. august 2024 Kjenner til et liknende tilfelle her, men jeg synes bare det er trist på hennes vegne - det må jo skorte på noe et sted for å si det slik? Jeg kjenner henne ikke personlig, men kjenner noen som har prøvd å bli venner med henne pga felles fritidsinteresser. Da var det så veldig gjevt i begynnelsen, men plutselig ble de nesten lagt for hat pga bagateller. Samme styr, flytter stadig hus, men skjønner ikke hvorfor hun sliter med å få leie noen sted… Syns det er litt rart at ikke NAV går inn med noen slags garanti slik at barna får bo litt stabilt? Anonymkode: 9db44...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #4 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjenner til et liknende tilfelle her, men jeg synes bare det er trist på hennes vegne - det må jo skorte på noe et sted for å si det slik? Jeg kjenner henne ikke personlig, men kjenner noen som har prøvd å bli venner med henne pga felles fritidsinteresser. Da var det så veldig gjevt i begynnelsen, men plutselig ble de nesten lagt for hat pga bagateller. Samme styr, flytter stadig hus, men skjønner ikke hvorfor hun sliter med å få leie noen sted… Syns det er litt rart at ikke NAV går inn med noen slags garanti slik at barna får bo litt stabilt? Anonymkode: 9db44...77c I det tilfellet jeg snakker om her har nav vært inne og hun har vel fått mer hjelp enn de fleste. Har også verge til å sørge for at regninger blir betalt osv. Tenker det er normalt at oppegående folk styrer unna slike. Anonymkode: 06bdb...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #5 Del Skrevet 15. august 2024 Mest sannsynlig en psykisk sykdom, kanskje narsisst i tillegg til rus. Hvis hun har barn burde barna heller bo hos noen andre. Slike mennesker vil aldri innrømme at de selv er problemet. Anonymkode: 63980...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #6 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mest sannsynlig en psykisk sykdom, kanskje narsisst i tillegg til rus. Hvis hun har barn burde barna heller bo hos noen andre. Slike mennesker vil aldri innrømme at de selv er problemet. Anonymkode: 63980...d50 Det er ikke rus i bildet. Men ei som har hatt en vanskelig barndom, og som har vært offer hele livet. Hun har aldri tatt ansvar for noe. forstår ikke de sosiale normene i samfunnet. Får barnevakt for babyen og lover det blir maks 15 min på butikken, skrur av tlf og blir borte i timesvis. Då skjønner hun ikke at folk reagerer på henne. Anonymkode: 06bdb...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #7 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke rus i bildet. Men ei som har hatt en vanskelig barndom, og som har vært offer hele livet. Hun har aldri tatt ansvar for noe. forstår ikke de sosiale normene i samfunnet. Får barnevakt for babyen og lover det blir maks 15 min på butikken, skrur av tlf og blir borte i timesvis. Då skjønner hun ikke at folk reagerer på henne. Anonymkode: 06bdb...418 Ja da er det rus. Anonymkode: 63980...d50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #8 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mest sannsynlig en psykisk sykdom, kanskje narsisst i tillegg til rus. Hvis hun har barn burde barna heller bo hos noen andre. Slike mennesker vil aldri innrømme at de selv er problemet. Anonymkode: 63980...d50 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja da er det rus. Anonymkode: 63980...d50 Nei, folk kan holde på slik uten at det er rus i bildet, også uten å være narsissist, ja, helt uten diagnoser. En vanskelig oppvekst, som i dette tilfellet, kan ødelegge mye, og om man skal spekulere slik som du gjør, så vil jeg heller tippe at mor til denne kvinnen drev med alkohol/rus ol, også i graviditeten. Vedkommende virker jo å mangle vesentlige egenskaper for å klare seg i hverdagen, men det må ikke bety rus. Anonymkode: 5e869...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #9 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja da er det rus. Anonymkode: 63980...d50 Nei, hun tør ikke drikke alkohol engang. hun kjører rundt med venninner i bilen Anonymkode: 06bdb...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #10 Del Skrevet 16. august 2024 Har også en slik i bekjentskapskretsen. I følge henne selv er hun bare snill og god, så åpen og empatisk og bryr seg om alle i hele verden. Hun har ikke barn, men hest og hund. Og hele verden er i mot henne, hun må stadig flytte hesten til en ny stall, for den blir behandlet så dårlig der den står, folk hun møter rakker ned på henne fordi hun har hund, hun flytter stadig fordi naboene er så slemme og bråkete. Ingen stiller opp for henne eller hjelper henne med noe stakkars, hun er så hjelpsom mot alle, men får ikke noe tilbake. Og poster stadig hjerteskjærende om hvor vanskelig alt er, og kan ikke bare alle være snille og gode mot hverandre, og greie mot dyr, og ha litt toleranse. Hun får også støttende tilbakemeldinger på disse postene, så hun får sikkert understøttet sitt syn på ting på den måten. Sannheten er at hun ofte unnlater å betale regninger, både husleie, stalleie og hovslager, og til slutt ikke er velkommen lenger og dermed må flytte. Hun lar hunden løpe løs rundt i båndtvangstida, og får selvsagt kritikk for det. Flere og flere slutter å hjelpe henne med ting hun trenger hjelp med, for om man gir en lillefinger så tar hun hele hånda, og man får ingen ting tilbake. Noen folk lever i sin egen boble og eier bare ikke innsikt. Jeg tenker at de sikkert trenger hjelp, men da må de jo først innse det selv, og det kommer vel ikke til å skje... Anonymkode: 42d9c...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2024 #11 Del Skrevet 16. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har også en slik i bekjentskapskretsen. I følge henne selv er hun bare snill og god, så åpen og empatisk og bryr seg om alle i hele verden. Hun har ikke barn, men hest og hund. Og hele verden er i mot henne, hun må stadig flytte hesten til en ny stall, for den blir behandlet så dårlig der den står, folk hun møter rakker ned på henne fordi hun har hund, hun flytter stadig fordi naboene er så slemme og bråkete. Ingen stiller opp for henne eller hjelper henne med noe stakkars, hun er så hjelpsom mot alle, men får ikke noe tilbake. Og poster stadig hjerteskjærende om hvor vanskelig alt er, og kan ikke bare alle være snille og gode mot hverandre, og greie mot dyr, og ha litt toleranse. Hun får også støttende tilbakemeldinger på disse postene, så hun får sikkert understøttet sitt syn på ting på den måten. Sannheten er at hun ofte unnlater å betale regninger, både husleie, stalleie og hovslager, og til slutt ikke er velkommen lenger og dermed må flytte. Hun lar hunden løpe løs rundt i båndtvangstida, og får selvsagt kritikk for det. Flere og flere slutter å hjelpe henne med ting hun trenger hjelp med, for om man gir en lillefinger så tar hun hele hånda, og man får ingen ting tilbake. Noen folk lever i sin egen boble og eier bare ikke innsikt. Jeg tenker at de sikkert trenger hjelp, men da må de jo først innse det selv, og det kommer vel ikke til å skje... Anonymkode: 42d9c...eec Dette er så klassisk. Vet ikke om de forstår selv at de blir mislikt når de ikke betaler for leia? Eller om de tror oppriktig at folk bare ikke liker de og at de ikke har gjort noe galt. Hun jeg kjenner har også hunder. Disse settes valper på og det er mye greier, men råd til smør på skiva har hun ikke. Hun er også så empatisk og legger ut quote om det er i motgang en ser hvem som er ekte venner osv. Stadig forespørseler om noen kan måke snø for henne, låne bort bilen eller kan hjelpe henne. Selv løfter hun ikke en finger for andre. Kun på tastaturet Anonymkode: 06bdb...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå