Mardina Skrevet 15. august #21 Del Skrevet 15. august Jeg hadde blitt glad for å få sånne komplimenter jeg 😁 Kanskje fordi det så sjelden skjer meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #22 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Forstår ikke hvorfor de tenker at jeg skal bli glad eller hva de enn tenker. Fremstår bare overfladiske. Anonymkode: f46d2...da6 Skjønar deg på ein måte, ts. Det ER jo ein veldig rar ting å fortelje ein framand korleis ein opplever han/ho. Skulle eg gått bort til nokon å sagt: du er den raraste eg har sett i heile mitt liv så merkeleg frisyre du har så små føtter du har ? Anonymkode: fa74f...e28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #23 Del Skrevet 15. august En ting er «så fin skjorte» eller «har du klippet deg? Den frisyren kledde du godt» osv, men at noen bare kommenterer utseendet ditt ut av det blå er for meg veldig sært! Jeg hadde ikke blitt trist, men jeg hadde blitt ukomfortabel hvis jeg plutselig hadde fått «du er pen» uten noe mer. Anonymkode: 26ae6...6de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #24 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Forstår ikke hvorfor de tenker at jeg skal bli glad eller hva de enn tenker. Fremstår bare overfladiske. Anonymkode: f46d2...da6 Samme her. Ikke trist etc. Jeg bare skjønner ikke hva jeg skal med infoen. Å være pen etc betyr jo ingenting egentlig. Kjenner ingen glede. Har man gjort en insats på det. Kan det være fint å høre det fra de nermeste. Det er ko mer en psykisk støtte. I at du ikke har bommet helt i settingen. Anonymkode: ffbae...14f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #25 Del Skrevet 15. august Jeg er veldig stygg. Jobber på sykehjem. Her om dagen sa en pasient til meg "du er så pen". Jeg smilte resten av vakta. Får aldri høre at jeg er pen. Anonymkode: bdaeb...7ea 2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #26 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Forstår ikke hvorfor de tenker at jeg skal bli glad eller hva de enn tenker. Fremstår bare overfladiske. Anonymkode: f46d2...da6 Det er morsomt fordi det er bare menn med lite erfaring som sier sånt. De smarte vet at man må late som at man ser personen for å pule Anonymkode: 8d584...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #27 Del Skrevet 16. august Får det nesten daglig og er 42. Utseendet mitt har fascinert både menn og kvinner fra jeg var liten. Selv små barn har sammenlignet meg med Disney karakterer(ala Pocahontas)🤷🏻♀️ Jeg har aldri vært opptatt av utseendet mitt på den måten og for meg handler det indre om det som faktisk teller. Jeg har aldri vokst på komplimenter om utseendet. Men jeg blir ikke skuffet eller trist. Mer «Meh» Kan like greit være en jente/kvinne/eldre damer som forteller meg at de synes jeg er vakker👀 Menn har vel egentlig vært litt mer tilbakeholden face to face på den biten når jeg tenker meg om, men jeg har aldri manglet beilere, slitt med å få dates eller kjærester. Når vi først dater/blir kjærester derimot har jeg fått mye komplimenter om utseendet/kropp av dem. Nå er jeg veldig rett frem, fryktløs, lojal og ærlig type. Har gode venninner og har ingen overfladiske relasjoner. Jeg bryr meg om de ekte tingene. De små verdifulle øyeblikkene som omgir meg hver dag. En mann må klare å se forbi det ytre for å få meg interessert og heldigvis innser kjæresten min at jeg er mer enn noe fint å se på. Når han ser på meg og sier «Du er så sykt pen» så smelter jeg. Men det er fordi jeg vet han også mener hvem jeg er, hvordan jeg er mot han og det vi har sammen❤️ Anonymkode: 30e06...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #28 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): Forstår ikke hvorfor de tenker at jeg skal bli glad eller hva de enn tenker. Fremstår bare overfladiske. Anonymkode: f46d2...da6 jeg er oppdratt til å gi komplemanger, jeg ville aldri si "du er fin" men jeg kunne finne på å fortelle deg at jeg syns antrekket er fint eller at noe du gjør er bra - at du syns det er kleint og tar det som du gjør er din greie å takle tenker jeg, de fleste syns det er en fin ting.. Anonymkode: e5349...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sponger Skrevet 16. august #29 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 15.04): Forstår ikke hvorfor de tenker at jeg skal bli glad eller hva de enn tenker. Fremstår bare overfladiske. Anonymkode: f46d2...da6 Du ønsker vel å bli sett for den du er, i stedet? Jeg regner med at du har andre ting du er stolt av enn utseendet :-). Jeg vet ikke hva slags type klesstil du har, men du kan jo vurdere å ha en klesstil som forteller hvem du er også? Det fungerte veldig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #30 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 15.38): La være å kommentere kanskje? Jeg blir ikke trist av sånt, men blir veldig ubekvem. Hva skal man svare på sånt? Hva er hensikten med å si sånt til en fremmed? Anonymkode: 06906...8d9 Takk sier jeg da. Og legger ikke noe mer i det. Anonymkode: b630f...d9e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #31 Del Skrevet 16. august Den dagen en kvinne sier noe hyggelig om utseendet mitt tror jeg kommer til å falle på samme dato som jeg vinner førstepremien i Vikinglotto. Da skal jeg spandere på meg 6-7 shots med Jägermeister. Tror nok jeg må belage meg på å få komplimenter for personlighet eller humor også i framtida, og det er vel egentlig det hyggeligste. Likevel, ethvert kompliment er et godt et i min bok. Det skjer jo så sjelden. Anonymkode: d0a02...f61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #32 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 15.42): Jeg likte det heller aldri som ung, og liker enda ikke det utseendefikseringen til enkelte. Nå har jeg levd et halvt liv og man får ikke en dritt igjen for at menn liker det de ser. Menn som er vant til å omgås attraktive damer og som er trygge på seg selv, er mindre fikserte og bygger ikke sitt eget ego i så stor grad på kvinners utseende. Anonymkode: d1c24...812 Du skulle bare visst, de som ser pene ut får så mange fordeler. De får lavere straffer om de dømmes for noe ulovelig, de får enklere jobber/ forfremmelse og slipper lettere unna med ting. I tillegg til at dateing er mye lettere. Anonymkode: 0c8e4...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #33 Del Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 22.33): .hvorfor vil de at jeg skal vite at de syntes at jeg er pen? Tror de at jeg vil like dem bedre da? Anonymkode: f46d2...da6 Ja. Det tror de. Fordi de ville selv likt å høre dette. Anonymkode: deb6d...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august #34 Del Skrevet 17. august Sponger skrev (11 timer siden): Du ønsker vel å bli sett for den du er, i stedet? Jeg regner med at du har andre ting du er stolt av enn utseendet :-). Jeg vet ikke hva slags type klesstil du har, men du kan jo vurdere å ha en klesstil som forteller hvem du er også? Det fungerte veldig for meg. Hva slags klesstil forteller hvem man er? De fleste går vel kledd i sånn ca det som er moderere (eller var moderne før). Anonymkode: deb6d...88e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 17. august #35 Del Skrevet 17. august On 8/15/2024 at 3:04 PM, AnonymBruker said: Forstår ikke hvorfor de tenker at jeg skal bli glad eller hva de enn tenker. Fremstår bare overfladiske. Anonymkode: f46d2...da6 Jeg skal innrømme at jeg er litt lei det og, men det handler nok om at hver gang jeg opplever å få et sånt kompliment så føles det ikke ekte, men at de vil ha sex, gjerne en type av tøm og røm, slippe noe stress for morgendagen og tror at det er sånt som jeg skal bli smigret av 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sponger Skrevet 22. august #36 Del Skrevet 22. august Blått skrev (På 17.8.2024 den 14.11): Jeg skal innrømme at jeg er litt lei det og, men det handler nok om at hver gang jeg opplever å få et sånt kompliment så føles det ikke ekte, men at de vil ha sex, gjerne en type av tøm og røm, slippe noe stress for morgendagen og tror at det er sånt som jeg skal bli smigret av 😅 Det er ulempen ved å være attraktiv. Man kan alltids gjøre noe med det da. Gå rundt ustelt med buser som tyter ut av nesen, samtidig som man oppfører seg som en "Karen". Da tipper jeg de holder seg unna 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sponger Skrevet 22. august #37 Del Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (På 17.8.2024 den 3.18): Hva slags klesstil forteller hvem man er? De fleste går vel kledd i sånn ca det som er moderere (eller var moderne før). Anonymkode: deb6d...88e Sorry tregt svar. Jeg skapte mitt eget opplegg der, da jeg var singel. Bestilte T-skjorter med trykk, da ofte med sitater på ting som reflekterte mine verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august #38 Del Skrevet 22. august Sponger skrev (10 minutter siden): Sorry tregt svar. Jeg skapte mitt eget opplegg der, da jeg var singel. Bestilte T-skjorter med trykk, da ofte med sitater på ting som reflekterte mine verdier. Hehe. Jeg har gått mye med t-skjorter. Det eneste menn kommer til å oppfatte av det, er hvordan statementet eller sirkelen med sitatet er estetisk dandert oppå puppene Anonymkode: deb6d...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sponger Skrevet 22. august #39 Del Skrevet 22. august (endret) AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hehe. Jeg har gått mye med t-skjorter. Det eneste menn kommer til å oppfatte av det, er hvordan statementet eller sirkelen med sitatet er estetisk dandert oppå puppene Anonymkode: deb6d...88e Du vil dessverre alltid ha de der, som sikler over kroppen din. Det vanskelige med å være attraktiv er å filtrere ut de useriøse. Men kanskje er du heldig og finner en som sikler over verdiene dine (før han sikler over kroppen din :-P)? Endret 22. august av Sponger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 22. august #40 Del Skrevet 22. august Jeg komplimenterer mennesker rundt meg stadig vekk. Det er alt fra kledelige farger, fin frisyre til vakre øyne. Har aldri i livet tenkt at den jeg komplimenterer opplever det negativt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå