Gå til innhold

Er jeg sær fordi jeg blir skuffet/trist når fremmede kommer bort til meg og sier at jeg er pen/fin ol.?😔

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.8.2024 den 15.55):

Den dagen en kvinne sier noe hyggelig om utseendet mitt tror jeg kommer til å falle på samme dato som jeg vinner førstepremien i Vikinglotto. Da skal jeg spandere på meg 6-7 shots med Jägermeister.

Tror nok jeg må belage meg på å få komplimenter for personlighet eller humor også i framtida, og det er vel egentlig det hyggeligste. Likevel, ethvert kompliment er et godt et i min bok. Det skjer jo så sjelden.

Anonymkode: d0a02...f61

Husk at damer liker menn med humor mer enn hvordan de ser ut da, så du har en fordel der 🙂

Anonymkode: 2cacb...e9e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tipper det er mer fordi det er "feil menn" som gir deg komplimenter. Aldri hørt en dame bli trist av at noen sier noe positivt til dem 🤔

Jeg forstår hvorfor menn ikke gidder lenger.

Anonymkode: 6c1ef...795

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når det er ment som et fremstøt og flørt, syns jeg det gir et snev av manglende sosiale antenner. Åh du er pen, sikle. Mangler oppbygningen som kreves for at et komplement skal bety noe av en som prøver seg, å da har de allerede satt seg som en fan ikke en potensiell match. Vet ikke om det gir mening, men de setter seg underst som en loggrende, siklende hund. 

Noe ensomt over det.

Anonymkode: 0f6e0...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/22/2024 at 9:43 AM, AnonymBruker said:

Husk at damer liker menn med humor mer enn hvordan de ser ut da, så du har en fordel der 🙂

Utseendet forfaller, men en god, jordnær, kjærlig mann - han er for evig. ❤️ 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.8.2024 den 9.43):

fy faen jeg har lyst til å gi deg en klem

Anonymkode: 8d584...23a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De verste er de som skal ha noe i gjengjeld for gaven/ komplimentet de har gitt. De krever smil, takk, samtale, skåling, drikke sammen etc. De gir ikke gratis komplimenter. Når de er så rause krever de noe tilbake. Hvis dama ikke gir noe tilbake er hun " frekk, innbilsk eller ikke så jævla fin som hun tror, jævla hore".

Anonymkode: 1f793...49d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 15.04):

Forstår ikke hvorfor de tenker at jeg skal bli glad eller hva de enn tenker. 
Fremstår bare overfladiske.

Anonymkode: f46d2...da6

Ja og du vet jo allerede at du er fin også… hehe. Håper du sa ‘jeg vet det’ da han sa det. 🤭👌😜

Anonymkode: 25fa4...34f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest watt

Når du blir gammel og uattraktiv kommer du nok til å savne det.

Forsåvidt er jeg enig i at det kan være slitsomt til tider at folk føler de må kommentere utseende. Men,å bli trist og lei seg,det forstår jeg ikke. I dagens samfunn hvor vi er så fokusert på det ytre,skal det godt gjøres å verne seg mot det.

Du får prøve å snu det til noe positivt,det finnes de som får stygge kommentarer for utseende,kropp og legning,de har grunn til å bli triste og lei seg.

Endret av watt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
watt skrev (1 time siden):

Når du blir gammel og uattraktiv kommer du nok til å savne det.

Forsåvidt er jeg enig i at det kan være slitsomt til tider at folk føler de må kommentere utseende. Men,å bli trist og lei seg,det forstår jeg ikke. I dagens samfunn hvor vi er så fokusert på det ytre,skal det godt gjøres å verne seg mot det.

Du får prøve å snu det til noe positivt,det finnes de som får stygge kommentarer for utseende,kropp og legning,de har grunn til å bli triste og lei seg.

Jeg blir ikke oppsøkt og savner det ikke. Er redd for at det skal skje og går unna om noen ser ut som de skal oppsøke meg.

Skal det virkelig godt gjøres? Hører nærmest aldri noen oppleve dette og har serriøst ikke en eneste gang blitt fortalt av en fremmed mann at jeg er fin. Ingen har noen sinne prøvd seg på meg, foruten noen få meldinger da jeg var mellom 14- 22.

Må være unge, spesielt attraktive, de som frekventerer fylle miljøet, bor i en stor by, har en jobb hvor de møter mange nye mennesker, har en veldig synlig og aktiv sosiale media, er i et miljø med utagerende menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg blir ikke oppsøkt og savner det ikke. Er redd for at det skal skje og går unna om noen ser ut som de skal oppsøke meg.

Skal det virkelig godt gjøres? Hører nærmest aldri noen oppleve dette og har serriøst ikke en eneste gang blitt fortalt av en fremmed mann at jeg er fin. Ingen har noen sinne prøvd seg på meg, foruten noen få meldinger da jeg var mellom 14- 22.

Må være unge, spesielt attraktive, de som frekventerer fylle miljøet, bor i en stor by, har en jobb hvor de møter mange nye mennesker, har en veldig synlig og aktiv sosiale media, er i et miljø med utagerende menn.

Er ikke jomfru, har hatt kjærester, men folk er normale mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 8/15/2024 at 3:04 PM, AnonymBruker said:

Forstår ikke hvorfor de tenker at jeg skal bli glad eller hva de enn tenker. 
Fremstår bare overfladiske.

Anonymkode: f46d2...da6

Du blir skuffa fordi de virker FOR interesserte tror jeg. Pene damer vet allerede at de er pene, så det er unødvendig å si det, jeg pleier ikke å si at man er pen for det er sagt 100000 ganger før 

Anonymkode: 578f7...6d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

M21

Har ikke fått et kompliment fra en dame på 2 år. Vil anta at du hadde vært mer skuffet i den situasjonen.

Anonymkode: 842c3...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

M21

Har ikke fått et kompliment fra en dame på 2 år. Vil anta at du hadde vært mer skuffet i den situasjonen.

Anonymkode: 842c3...c91

Er 2 år dårlig? 😢 (jeg har aldri fått et kompliment)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Må være bedre å få høre det enn «Singel?»

Sier man nei, gidder de ikke snakke med deg og sier du ja, er det eneste grunnen til at de gidd snakke med deg….

Anonymkode: a3e5d...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Må være bedre å få høre det enn «Singel?»

Sier man nei, gidder de ikke snakke med deg og sier du ja, er det eneste grunnen til at de gidd snakke med deg….

Anonymkode: a3e5d...e62

Hvorfor er det dumt? De er sikkert sosiale for å finne seg kjæreste, da kan de ikke bruke all tid i verden på å snakke med alle som er opptatt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er det dumt? De er sikkert sosiale for å finne seg kjæreste, da kan de ikke bruke all tid i verden på å snakke med alle som er opptatt? 

Da kan de også for eksempel spørre: Har du lyst til å ligge eller evt vurdere et forhold med meg? Og jenta kan gi han et raskt blikk og avgjøre om han er kjekk nok eller ikke, om det er det han lurer på. Jeg mener ikke det. Jeg synes ikke det er bortkastet tid å være sosial og hyggelig mot andre mennesker av det motsatte kjønn uten at det må være sex/forhold. Jeg tror det at noen menn kun er hyggelige mot kvinner de ønsker å ligge med, gjør at mange kvinner synes at komplimenter fra fremmede menn er ubehagelige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Helene1982 skrev (2 timer siden):

Da kan de også for eksempel spørre: Har du lyst til å ligge eller evt vurdere et forhold med meg? Og jenta kan gi han et raskt blikk og avgjøre om han er kjekk nok eller ikke, om det er det han lurer på. Jeg mener ikke det. Jeg synes ikke det er bortkastet tid å være sosial og hyggelig mot andre mennesker av det motsatte kjønn uten at det må være sex/forhold. Jeg tror det at noen menn kun er hyggelige mot kvinner de ønsker å ligge med, gjør at mange kvinner synes at komplimenter fra fremmede menn er ubehagelige. 

Jeg skjønner hva du mener, men alle er ikke super sosiale hvor de blir kjennt med fremmede hele tiden. Når de først tar initiativ er det for en grunn. 

Jeg har ikke lystr til å sitte fanget med en mann på et bort på en bar, hvor jeg vet han er der for å flørte med damer men sitter å snakker med meg som er uinterisert for å være snill. Da vil jeg jo han skal gå å gjøre det han kom hit for, så slipper jeg å kjenne på den kleinheten også. Om det ikek er SÅ viktig for han, kan vi godt prate, men det er ikek bestandig så viktig for noen parter å bli kjennt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn gir komplimanger fordi de vil knulle deg.

Så at du reagerer negativt mot en som regelrett sier "du er fin jeg vil knulle" er ikke så uforståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.8.2024 den 15.38):

La være å kommentere kanskje? 

Jeg blir ikke trist av sånt, men blir veldig ubekvem. Hva skal man svare på sånt? Hva er hensikten med å si sånt til en fremmed?

Anonymkode: 06906...8d9

Hensikten er åpenbar. Det er en icebreaker og personen har mest sannsynlig lyst til å bli kjent med deg eller ligge med deg. Eller begge deler. Noen sier slikt bare for å være høflig også. Jeg er enig i at det er ekstremt rart å si slikt til fremmede. Jeg gjør det aldri selv,men jeg klarer å tenke meg frem til hvorfor de gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...