AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #1 Del Skrevet 15. august 2024 Forstår ikke hvorfor de tenker at jeg skal bli glad eller hva de enn tenker. Fremstår bare overfladiske. Anonymkode: f46d2...da6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #2 Del Skrevet 15. august 2024 Hvorfor blir du trist av det? En ting er å ikke like det, men å bli trist og skuffet høres litt rart ut ja Anonymkode: d7ac9...5c4 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #3 Del Skrevet 15. august 2024 For meg hadde det vært et minne for livet Anonymkode: e6d18...993 11 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 15. august 2024 #4 Del Skrevet 15. august 2024 Hva forventer du at en fremmed skal si? De vet ingenting om deg. 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #5 Del Skrevet 15. august 2024 Her er kontekst ganske viktig. Jeg blir ikke så glad når det dukker opp en fyr som er høy på seg selv og forsøker å sjekke meg opp. Man merker det også når det er genuint og når det er noen som forsøker å oppnå noe. Det fineste komplimentet jeg har fått er fra et barn som spontant sa at jeg var pen. 🫠🫠🫠 Anonymkode: a2319...5c8 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #6 Del Skrevet 15. august 2024 De ser jo ikke personligheten din utenpå, så ja det er overfladisk siden det ytre er det, men like fullt er det et kompliment. Prøv å tenk at du er mer enn utseendet og at de som kjenner deg og de du vil bli kjent med, ser og vet det. Så håper jeg at venner og familie trekker mer fram ting av egenskaper og komplimenterer deg for det. Anonymkode: 2cacb...e9e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 15. august 2024 #7 Del Skrevet 15. august 2024 Så du vil gå livet ut der ingen gir deg positive tilbakemeldinger? Vil du heller at de skal si at du ser stygg ut? Ja litt rart...jeg hadde blitt glad om noen sa at jeg var pent kledd etc Hvordan er du kledd da? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #8 Del Skrevet 15. august 2024 Da jeg var yngre, frem til ca 30 års alder skjedde der meg ofte. Utelukkende menn, selvfølgelig. Jeg ble skamfull, flau og sint. Følte meg tråkket på, på en måte. Som om jeg var fritt villt. De utenlandske mennene ble ofte sinte uansett hvordan jeg avviste de. Det var skummelt, og jeg ble redd og trist fordi vi lever i en verden der menn oppfører seg slik. I dag er jeg 40 år og opplever kommentarer om utseendet mitt forholdsvis ofte fremdeles. Nå er det både kviner og menn. I dag oppleve jeg tilbakemeldingene uten en seksuell undertone og som et koselig kompliment. Det betyr mest når kvinner sier at jeg ser pen ut. Fordi jeg opplever det som positivt, så passer jeg også på å være raus, men oppriktig, med andre. Jeg kommenterer ofte til andre at de ser pene/vakre/sunne/friske/freshe ut, at de kler den genseren/fargen, osv. jeg opplever alltod at det blir tatt godt i mot. Anonymkode: 3afdb...eed 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15. august 2024 #9 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Forstår ikke hvorfor de tenker at jeg skal bli glad eller hva de enn tenker. Fremstår bare overfladiske. Anonymkode: f46d2...da6 Jeg forstår deg veldig godt, for det fremstår ikke som genuint og ekte. Jeg blir ikke lei meg, men jeg liker det ikke. Så skjuler jeg det stort sett, for jeg har lært at man skal takke når noen sier noe fint til deg. For min del handler det mest om at jeg tror rett og slett ikke på det. Det kan bli litt overveldende, men det er jo forskjell på situasjoner og hvordan det blir sagt. Når jeg liker noe veldig godt så uttrykker jeg jo det. Så det kommer litt an på for min del. Så lenge jeg opplever at personen mener det de sier, så kan de si det aller meste. Er det som er viktig for meg. Hvordan er det for deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #10 Del Skrevet 15. august 2024 svartkatt skrev (6 minutter siden): Hva forventer du at en fremmed skal si? De vet ingenting om deg. La være å kommentere kanskje? Jeg blir ikke trist av sånt, men blir veldig ubekvem. Hva skal man svare på sånt? Hva er hensikten med å si sånt til en fremmed? Anonymkode: 06906...8d9 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #11 Del Skrevet 15. august 2024 Jeg likte det heller aldri som ung, og liker enda ikke det utseendefikseringen til enkelte. Nå har jeg levd et halvt liv og man får ikke en dritt igjen for at menn liker det de ser. Menn som er vant til å omgås attraktive damer og som er trygge på seg selv, er mindre fikserte og bygger ikke sitt eget ego i så stor grad på kvinners utseende. Anonymkode: d1c24...812 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 15. august 2024 #12 Del Skrevet 15. august 2024 Du må forvente dette, og heller få en strategi på hvordan du tar imot komplimenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #13 Del Skrevet 15. august 2024 Hvorfor er det skuffende å få høre at man er pen? Anonymkode: f83a0...05d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #14 Del Skrevet 15. august 2024 30 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg likte det heller aldri som ung, og liker enda ikke det utseendefikseringen til enkelte. Nå har jeg levd et halvt liv og man får ikke en dritt igjen for at menn liker det de ser. Menn som er vant til å omgås attraktive damer og som er trygge på seg selv, er mindre fikserte og bygger ikke sitt eget ego i så stor grad på kvinners utseende. Anonymkode: d1c24...812 Det tror du kun fordi du selv er pen. Hadde du vært en menn ikke likte utseendet på så hadde du nok sett at man får mye igjen for å være pen. Anonymkode: 4125e...c79 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #15 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det tror du kun fordi du selv er pen. Hadde du vært en menn ikke likte utseendet på så hadde du nok sett at man får mye igjen for å være pen. Anonymkode: 4125e...c79 Det kan likevel være plagsomt at mange oppsøker en. Anonymkode: deb6d...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #16 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg hadde det vært et minne for livet Anonymkode: e6d18...993 For meg også… Eneste kommentaren jeg har fått på utseende mitt, er en jente som delte ut godteri til oss gutta. Da hun kom til meg sa hun høyt «du får ikke, for du er så stygg». Tenk om noen en gang skulle si jeg var pen. Anonymkode: f7b2a...773 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #17 Del Skrevet 15. august 2024 Ja, du er sær. Anonymkode: ccb43...703 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 15. august 2024 #18 Del Skrevet 15. august 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja, du er sær. Anonymkode: ccb43...703 Yepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 15. august 2024 #19 Del Skrevet 15. august 2024 (endret) Tror aldri jeg har blitt skuffet/trist av at noen har sagt jeg er pen. Har blitt irritert i visse settinger, der menn har vært innpåslitne, men trist? Aldri. Hva er det som gjør deg trist eller skuffet? Alle kompliment er vel i og for seg overfladiske, hvis du skal tenke sånn på det. Men det hadde jo vært trist om man aldri ga hverandre kompliment. Endret 15. august 2024 av PusheenPusheen Grammatikkfeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #20 Del Skrevet 15. august 2024 Jeg blir trist fordi inntrykket jeg da får er at jeg «bare» er et pent ansikt. Hadde noen sagt «flott kjole» eller noe slikt hadde det vært positivt, men det er det kvinner som sier. Blir trist fordi jeg håper at de ser noe mer enn et pent ansikt, og at ikke bare det er grunnen til at de tar kontakt med meg. Om de hadde sagt «fint smil», «flott utstråling», «ser ut som om du har det gøy» eller ett eller annet annet hadde det vært bedre. Og, hvorfor vil de at jeg skal vite at de syntes at jeg er pen? Tror de at jeg vil like dem bedre da? Komplimenter for hvordan jeg ER osv får jeg av kjente, og jeg blir genuint glad når det skjer, samt viser det. Men en fremmed mann som kommer bort og sier «du var pen», eller «du er den flotteste dama her i rommet», blir jeg bare skuffet over. Når en kjæreste sier det er det noe helt annet, men en fremmed… nei. Tenker med én gang at han bare prøver å ligge med meg, og ikke vil bry seg om å bli kjent. Anonymkode: f46d2...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå