AnonymBruker Skrevet 15. august #1 Del Skrevet 15. august Jeg har jobbet med regnskap og tallpunching i 10 år. Nå har jeg fått nok, for jeg liker verken matte eller detaljer, noe det er mye av i dette feltet. Er introvert så tror ikke jeg kan "følge drømmen" og gå for noe helse og sosialfaglig, da jeg trives best med å jobbe selvstendig, selv om jeg liker godt å føle at jeg hjelper folk. Kan godt være en miks av kontor og "ute i felten" da jeg mistrives med å glo i en skjerm hele dagen lang. Utover dette er jeg interessert i psykologi, helse, i å lage struktur og system, og er generelt en effektiv ansatt. Noen forslag til hvilken vei jeg kan ta videre? Er utdannet innenfor det jeg jobber med, men er åpen for å prøve noe nytt der også.. Anonymkode: a4e77...c58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #2 Del Skrevet 21. august Kabinpersonale. Ok+ lønn, hvis du får jobb i et stabilt selskap, har strukturerte oppgaver, selvom du jobber i et team. Kort utdannelse, et spektrum av kollegaer med mange forskjellige bakgrunner og varierende arbeidstider. Du hjelper folk, selvom det er en viss «distanse», da du ikke møter på de samme hele tiden. Veldig spennende og bra jobb! - Om ikke annet, ett fantastisk springbrett fra ett yrke til et annet 🥰 Anonymkode: ad196...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå