Gå til innhold

Beløpsgrenser på bankkort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Har hatt en del større utgifter i det siste og vil bare dobbeltsjekke at jeg ikke står med en full handlevogn uten å få betalt etterpå😅

Men beløpsgrensene på kortet her skiller mellom netthandel og handel i fysisk butikk ikke sant? At man kan bruke 40 000kr på nett og 40 000kr i butikk på en måned?😊

 

Jeg er i begynnelsen av 20-årene og har fortsatt ungdomskort om noen lurer på hvorfor grensene er såpass lave

IMG_4617.png

IMG_4618.png

IMG_4619.png

Anonymkode: 945d0...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei! Har hatt en del større utgifter i det siste og vil bare dobbeltsjekke at jeg ikke står med en full handlevogn uten å få betalt etterpå😅

Men beløpsgrensene på kortet her skiller mellom netthandel og handel i fysisk butikk ikke sant? At man kan bruke 40 000kr på nett og 40 000kr i butikk på en måned?😊

 

Jeg er i begynnelsen av 20-årene og har fortsatt ungdomskort om noen lurer på hvorfor grensene er såpass lave

IMG_4617.png

IMG_4618.png

IMG_4619.png

Anonymkode: 945d0...9f9

Hva er en beløpsgrense? Jo, det maksimale beløp du totalt sett kan bruke i løpet av en dag eller i løpet av en måned. 
Beløpsgrense skiller ikke mellom nett handel eller fysisk butikk. 
Du får bruke kredittkort eller et annet kort om du skal bruke mer penger enn kortet tillater, eller la være å handle. :vetikke:

Anonymkode: 1bbdf...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bytter du ikke bare til et vanlig bankkort. Hvorfor fortsetter du å ha ungdomskort?

Anonymkode: 2d30d...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...