AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #1 Del Skrevet 15. august 2024 Hunden røyter fælt (sykdom). Setter seg overalt og er lei av å fjerne hår fra sofa. Prøvd alt mulig. Vurderer nå skinn, men blir det fort slitt pga klørne? Anonymkode: c9a47...b3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 15. august 2024 #2 Del Skrevet 15. august 2024 Lønner seg å ha skinn sofa hvis hunden røyter såpass mye ja, du kan jo holde klørne hans korte ved å klippe/file ofte. Vil også anbefale å blande litt lakseolje i maten hans som er bra for pelsen og helsa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #3 Del Skrevet 15. august 2024 Skinnsofa er veldig praktisk, lett å tørke av, synes det er mye mer hygienisk enn sofaer i stoff. For min del ville jeg ikke hatt hunden i sofaen, men om du synes det er greit, ville jeg i hvert fall ha lagt et tykt pledd i sofaen der han kunne ligge. Anonymkode: de97c...2ad 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #4 Del Skrevet 15. august 2024 Jeg har skinnsofa. Jeg tror en stoffskifte hadde sett mye verre ut. Skinn tåler mer hår og kan tørkes av. Jeg har en som liker å re opp og grave. Det er ikke så bra uansett sofa, får litt skrapemerker i skinnet men stoff ville nok raskt sett enda verre ut. Prøver å lære han at sofaen ikke blir mykere av å graves i men det går ikke helt inn😂 Anonymkode: 6ab99...ad1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2024 #5 Del Skrevet 15. august 2024 Vi har hatt skinnsofa i mange år med flere (sofa)hunder. Det har gått veldig fint! En måned med katt, det var mye (!!) verre. Anonymkode: fabdd...bb0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 15. august 2024 #6 Del Skrevet 15. august 2024 Vi har hatt skinnsofa i mange år. Og flere hunder i husholdningen som lå i sofaen, også som valper. Det er ikke kloremerker som har gjort at vi har bytta ut sofaen, men normal slitasje. Nå har vi ikke kjøpt de billigste på markedet, så mulig det har hatt noe å si. Kommer neppe til å ha noe annet enn skinn så lenge vi har hund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå