Gå til innhold

Jeg savner sex og tror ikke jeg kommer til å ha det igjen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er veldig leit. 

Har ikke hatt sex siden jeg var rundt 23 eller 24. Nå er jeg 30. Jeg har alltid vært en relativt seksuell person og jeg har også vært utrolig glad i sex... Men, det har vært noe jeg kun har delt med kjærester. Jeg har hatt to kjærester. Prøvd litt ONS, men det fungerte ikke for meg i det hele tatt. Jeg likte å bare ha en partner, at vi stolte på hverandre, utforsket sammen, følte meg trygg. Med ONS følte jeg meg bare ekkel, usikker og merkelig. 

Jeg har tillitsproblemer. Stoler ikke på noen, sliter spesielt med å stole på menn. Jeg tror ikke noen kan klare å tenne på kroppen min. Jeg er ikke pen, og jeg har ikke fin kropp. Jeg er regelrett stygg og jeg kan ikke forstå at noen vil like meg nok til å ligge med meg flere ganger, ei være kjæresten min. Joda, selvsagt kan jeg trene, men puppene vil fortsatt henge, strekkmerkene og cellulittene fortsatt være der osv osv osv. Jeg brukte å tenne på at HAN begjærte MEG. Det går jo ikke lenger når jeg ikke kan begjæres. Og hvoradn skal jeg ha sex med en som ikke liker meg? 

Jeg savner det intime med sex, nært og kjært, savner sex fullt av begjær og kjærlighet. Jeg tror ikke jeg kan føle det eller få det til igjen.. Jeg vet ikke hvor eller hvordan jeg møter slike menn som tenker og føler som meg, jeg vet ikke om de eksisterer engang.

Det som også plager meg er at jeg ser andre ha sex som om det var det samme som å klemme noen. Menn og kvinner, alle tar så lett på sex. Jeg syns sex er spesielt, men vet ikke, føler meg alene her. 

Nei jeg savner det. Savner det så mye. Har en ekkel følelse av at det ikke kommer til å skje igjen. Jeg tør ikke.. Jeg var mer naiv før, når jeg var yngre, nå vet jeg så mye mer, som for eksempel at mange menn har sex med hvem som helst og ikke fordi de faktisk liker dama. At de kan begjære mange kvinner samtidig og at man egentlig aldri er spesiell eller viktig. Det er sårt. 

Anonymkode: a07d9...ee6

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Terapi.. Problemet ligger ikke hos menn, men dine følelser og tanker. Det kan bli bedre.

Anonymkode: 8d102...ef9

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dette er veldig leit. 

Har ikke hatt sex siden jeg var rundt 23 eller 24. Nå er jeg 30. Jeg har alltid vært en relativt seksuell person og jeg har også vært utrolig glad i sex... Men, det har vært noe jeg kun har delt med kjærester. Jeg har hatt to kjærester. Prøvd litt ONS, men det fungerte ikke for meg i det hele tatt. Jeg likte å bare ha en partner, at vi stolte på hverandre, utforsket sammen, følte meg trygg. Med ONS følte jeg meg bare ekkel, usikker og merkelig. 

Jeg har tillitsproblemer. Stoler ikke på noen, sliter spesielt med å stole på menn. Jeg tror ikke noen kan klare å tenne på kroppen min. Jeg er ikke pen, og jeg har ikke fin kropp. Jeg er regelrett stygg og jeg kan ikke forstå at noen vil like meg nok til å ligge med meg flere ganger, ei være kjæresten min. Joda, selvsagt kan jeg trene, men puppene vil fortsatt henge, strekkmerkene og cellulittene fortsatt være der osv osv osv. Jeg brukte å tenne på at HAN begjærte MEG. Det går jo ikke lenger når jeg ikke kan begjæres. Og hvoradn skal jeg ha sex med en som ikke liker meg? 

Jeg savner det intime med sex, nært og kjært, savner sex fullt av begjær og kjærlighet. Jeg tror ikke jeg kan føle det eller få det til igjen.. Jeg vet ikke hvor eller hvordan jeg møter slike menn som tenker og føler som meg, jeg vet ikke om de eksisterer engang.

Det som også plager meg er at jeg ser andre ha sex som om det var det samme som å klemme noen. Menn og kvinner, alle tar så lett på sex. Jeg syns sex er spesielt, men vet ikke, føler meg alene her. 

Nei jeg savner det. Savner det så mye. Har en ekkel følelse av at det ikke kommer til å skje igjen. Jeg tør ikke.. Jeg var mer naiv før, når jeg var yngre, nå vet jeg så mye mer, som for eksempel at mange menn har sex med hvem som helst og ikke fordi de faktisk liker dama. At de kan begjære mange kvinner samtidig og at man egentlig aldri er spesiell eller viktig. Det er sårt. 

Jeg elsker cellulitter, strekkmerker og hengepupper.. men jeg tviler litt på om du tror meg..

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (8 timer siden):

Jeg elsker cellulitter, strekkmerker og hengepupper.. men jeg tviler litt på om du tror meg..

Dette må jeg si meg enig i.. Det er vanskelig å overbevise en overtenkende dame..

Jeg tror ingen i norge er for stygg til å ha seg kjæreste, jeg tror ihvertfall ikke at noen er for stygg til å ha sex. Jeg har hatt masse sex med kvinner som tror de er for stygge, men det viser seg gjentatte ganger at sexen blir helt fantastisk og magisk. Erfaring og teknikker er bare tull og tøys.. For hver gang jeg har en ny dame, så må jeg starte fra scracth.. Fordi kvinner er forskjellige, men også fordi det er "Vi to" som skal bygge opp vår egen sex, og måter vi utfyller hverandre på.. Sex er omsorg, forståelse og kunsten av å lytte til partneren, det innebærer god kommunikasjon, kjemi og velbehag..

Overtenking ødelegger all moro, det blir ingenting mellom oss.. og tankene dine fortsette bare å svirre, at du ikke er bra og pen nok..

TS❣️.. Hvordan kan en mann overbevise deg?

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje om du jobber med selvbildet ditt så blir dette enklere. Virker som det er det som lager problemer for deg og at du ikke kan nyte sex som bare sex, men må ha en høy grad av bekreftelse involvert. 

Anonymkode: 5dfd2...ced

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (11 timer siden):

Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Dette må jeg si meg enig i.. Det er vanskelig å overbevise en overtenkende dame..

Jeg tror ingen i norge er for stygg til å ha seg kjæreste, jeg tror ihvertfall ikke at noen er for stygg til å ha sex. Jeg har hatt masse sex med kvinner som tror de er for stygge, men det viser seg gjentatte ganger at sexen blir helt fantastisk og magisk. Erfaring og teknikker er bare tull og tøys.. For hver gang jeg har en ny dame, så må jeg starte fra scracth.. Fordi kvinner er forskjellige, men også fordi det er "Vi to" som skal bygge opp vår egen sex, og måter vi utfyller hverandre på.. Sex er omsorg, forståelse og kunsten av å lytte til partneren, det innebærer god kommunikasjon, kjemi og velbehag..

Overtenking ødelegger all moro, det blir ingenting mellom oss.. og tankene dine fortsette bare å svirre, at du ikke er bra og pen nok..

TS❣️.. Hvordan kan en mann overbevise deg?

Men dere vet at det er sjeldent sant? De fleste menn blir ikke akkurat glad for at jeg har cellulitter eller hengepupper, tvert imot tipper jeg de blir veldig skuffet. Hvordan skal jeg finne ut på forhånd hva han liker, for de fleste vil jo ikke være ærlig om dette uansett. Noen snakker fra levra og sier rett ut at de syns det er stygt. 

Og bamseklemmer du er jo ikke akkurat representativ for menn flest, de fleste er ikke som deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de andre, du må jobbe med tankene dine. Du har hatt kjæreste to ganger, da kan du finne andre. Men det hjelper lite om ditt selvbilde er slik at du ikke stoler på menn som faktisk ønsker å være din kjæreste.

Det finnes sikkert menn som bare går etter utseende, men vi liker jo ikke det samme. Tenning er komplisert sammensurium av følelser, kjemi, osv., men jeg kan på hånda på hjerte si at formen på pupper, cellulitter, synlige blodårer, vulva, klitoris eller ører har noen gang påvirket jentene jeg har vært tiltrukket av.

Anonymkode: 2fced...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men dere vet at det er sjeldent sant? De fleste menn blir ikke akkurat glad for at jeg har cellulitter eller hengepupper, tvert imot tipper jeg de blir veldig skuffet. Hvordan skal jeg finne ut på forhånd hva han liker, for de fleste vil jo ikke være ærlig om dette uansett. Noen snakker fra levra og sier rett ut at de syns det er stygt. 

Og bamseklemmer du er jo ikke akkurat representativ for menn flest, de fleste er ikke som deg. 

Det er ikke så vanskelig å finne ut om en mann er overfladisk stort sett. Tipper du har møtt på overfladiske menn, og da har dem gjerne verdisett deretter..

Alle er ikke som @Bamseklemmer, men tror nok det finnes flere menn som tenker at det er noe de ikke bryr seg om. 

En mann som liker deg og respekterer deg for den du er, vil ikke bry seg om slikt, for han vil respektere deg for det du står for. Og når du finner en slik mann, så vil han få lyset ditt inni deg til å skinne. Fram til det er det viktig at du er snill og god mot deg selv ❤️. Gjør ting som gjør deg glad. Fokuser på deg selv. Prøv noe du ikke har prøvd før feks? 

Du er god nok som du er 😘

Tro meg, menn som ikke setter pris på deg for den du er, er menn du ikke ønsker å ha.....

Mange varme tanker til deg ❤️

Endret av Irak
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men dere vet at det er sjeldent sant? De fleste menn blir ikke akkurat glad for at jeg har cellulitter eller hengepupper, tvert imot tipper jeg de blir veldig skuffet. 

Jo men trenger du " de fleste menn" da? Du trenger vel bare en som meg du..som elsker cellulitter, myke rumper og hengepupper ( 🤭) og gladelig gir uttrykk for det på alle måter..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, helt seriøst - en ting er de som elsker cellulitter og hengepupper, helt topp! Men for veldig mange av oss andre, så er det rett og slett bare noe vi ikke tenker på en gang! Jeg sjekker ikke etter cellulitter, er det der så er de der - helt uvesentlig. Hengepupper ? Altså, det er vel mer normalt at naturlige pupper henger litt enn at de ikke gjør det?  Så helt uproblematisk det også.
Er de fleste av oss menn helt perfekte i kroppen? Nope, not at all!

Nei, tenk på å finne en mann du har god kjemi med, de andre tingene her er helt uproblematiske i veldig mange menns øyne. Garantert! 

Så, opp i salen igjen, ut å bli kjent med folk - så skal du se du snart har deilig sex igjen. Du har fryktelig mange år foran deg å nyte - ikke la tankene ta det fra deg 😊♥️

Endret av kjekkfyr
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekkfyr skrev (1 minutt siden):

Altså, helt seriøst - en ting er de som elsker cellulitter og hengepupper, helt topp! Men for veldig mange av oss andre, så er det ikke noe vi tenker på en gang! Jeg sjekker ikke etter cellulitter, er det der så er de der - helt uvesentlig. Hengepupper ? Altså, det er vel mer normalt at naturlige pupper henger litt enn at de ikke gjør det?  
Nei, tenk på å finne en mann du har god kjemi med, de andre tingene her er helt uproblematiske i veldig mange menns øyne. Garantert! 

Så, opp i salen igjen, ut å bli kjent med folk - så skal du se du snart har deilig sex igjen. Du har fryktelig mange år foran deg å nyte - ikke la tankene ta det fra deg 😊♥️

Godt innlegg og helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De gjør ikke det, bare vis kroppsfasongen din i dating profilen og ikke fra den aller mest flatterende vinkelen. Da overrasker du ingen og i tillegg så vet du at de faktisk liker deg sånn som du er. Du er allerede godkjent utseende messig, bare kjemien som må stemme hvis det skal bli forhold ut av det. 

Jeg er 40, feit og morsom.. flotte menn står i kø for å ligge med meg! Det er ikke en overdrivelse heller. 

Styr heller litt unna de som eeeelsker cellulitter og hengepupper vil jeg si, de er gjerne overfladiske på andre vis. Er du skikkelig uheldig da så liker de deg spesifikt fordi du ser slik ut, men om du liker det så kjør på altså!

De fleste menn tenner vilt på sexappeal  og da ser de ikke så detalj fokusert som du frykter. Det er min erfaring som tjukkas.

Anonymkode: d03e7...09e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Styr heller litt unna de som eeeelsker cellulitter og hengepupper vil jeg si, de er gjerne overfladiske på andre vis.

🙈😆..Jo takker..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (2 timer siden):

🙈😆..Jo takker..

Dere er ikke noe bedre enn de som insisterer på silikonpupper og en BMI på 20, det er bare andre enden av skalaen.

Evnen til å se hele mennesket og behandle de med respekt er noe TS bør prioritere over menn som kun ser kroppen hennes hvis hun vil mer enn å bare ha sex.

For problemet er at TS mest sannsynlig føler seg brukt og får enda dårligere selvtillit når en mann som eeeeelsker fett klyper henne i en valk og fokuserer mer på den enn henne. 

At du tror at det er en gave til henne at du/dine likemenn tenner på hennes usikkerheter viser bare hvor lite peiling og empati du egentlig har. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nysingel 30åring havnet jeg litt i samme sporet. Fikk heller ikke til med engangsligg, da jeg må ha en relasjon for å tenne. Trodde den delen av livet var over.

Men jaggu fant jeg ikke meg en mann som elsker meg med hengemage, strekkmerker, cellulitter og pupper som kan rulles opp og pakkes i beholderen sin. 😅

Kg er Ikke fasiten på hva alle menn synes, heldigvis.  

Men lavt selvbilde er det største hinderet, så det må jobbes med først. Det er da du tiltrekker de mennene som er verdt det! 😊 Lykke til.

Anonymkode: b63d4...c41

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere er ikke noe bedre enn de som insisterer på silikonpupper og en BMI på 20, det er bare andre enden av skalaen.

Evnen til å se hele mennesket og behandle de med respekt er noe TS bør prioritere over menn som kun ser kroppen hennes hvis hun vil mer enn å bare ha sex.

For problemet er at TS mest sannsynlig føler seg brukt og får enda dårligere selvtillit når en mann som eeeeelsker fett klyper henne i en valk og fokuserer mer på den enn henne. 

At du tror at det er en gave til henne at du/dine likemenn tenner på hennes usikkerheter viser bare hvor lite peiling og empati du egentlig har. 

"Dere"..? Jeg har ikke lus og later ikke som jeg representerer noen andre enn meg selv.

"En mann som eeeeelsker fett" klyper henne i en valk og fokuserer mer på valken enn henne?..Er du helt frisk eller?

Og jeg og "mine likemenn" tror vi er gaver til kvinner og " tenner på hennes usikkerhet"...?

Og alt det pisset der har du trekt ut av at jeg svarer TS og prøver støtte henne..? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser jeg har fått flere gode svar her og jeg leser det dere skriver men jeg begynner bare å gråte for jeg klarer ikke tro på det. Det er så forferdelig irriterende og ikke minst vondt. Jeg klarer ikke å tro på noen, stoler ikke på noe av det noen sier og spesielt IKKE menn når det kommer til sex, flørt, relasjoner osv. 

Ja har prøvd terapi og det hjelper ikke for jeg er overbevisst om at alle lyver til meg. Så vet ikke lenger. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser jeg har fått flere gode svar her og jeg leser det dere skriver men jeg begynner bare å gråte for jeg klarer ikke tro på det. Det er så forferdelig irriterende og ikke minst vondt. Jeg klarer ikke å tro på noen, stoler ikke på noe av det noen sier og spesielt IKKE menn når det kommer til sex, flørt, relasjoner osv. 

Ja har prøvd terapi og det hjelper ikke for jeg er overbevisst om at alle lyver til meg. Så vet ikke lenger. 

Det er oppriktig leit å høre 😕
Håper du med litt tid forstår at du er mer enn flott nok for mange mange fler menn enn du tror, så må du bare konsentrere deg om å finne en mann som er god nok for deg ♥️
Masse lykke til, dette løser seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekkfyr skrev (9 minutter siden):

Det er oppriktig leit å høre 😕
Håper du med litt tid forstår at du er mer enn flott nok for mange mange fler menn enn du tror, så må du bare konsentrere deg om å finne en mann som er god nok for deg ♥️
Masse lykke til, dette løser seg

Jeg har hørt andre kvinner si at det blir bedre med årene og spesielt etter 20-årene, men så langt kan jeg ikke si at jeg merker noe. Tvert imot. :( Takk. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...