Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Rosalilje84 skrev (1 time siden):

Tenk at hun må se trynet til elskerinna flere ganger i uka i forbindelse med henting/levering, idrettsaktiviteter for barna eller andre ting? Hvordan tror du det blir for henne?

Er jo det jeg har skrevet da, at hu burde bli kvitt han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er utro i 6 måneder med eksen som han aldri kan kutte ut fordi de har to barn sammen. Dere har ingen barn sammen, får faktisk ikke inntrykk av at dere er spesielt bundet til hverandre i det store og hele. Hvorfor vil du i det hele tatt prøve å tilgi? Han er en utro drittsekk med bagasje. Det finnes tusenvis av menn som er bedre der ute. Tillit er et av de viktigste fundamentene i et forhold. Dessverre vil det nok alltid være en del av deg som lurer på hva de to kan finne på når du ikke ser. 

Anonymkode: 11642...08f

• Nyttig 1
Skrevet

Så vondt ts ❤️ 

Det er selvsagt helt opp til deg hva du godtar og ikke. Det virker som du er veldig usikker selv etter ett år. Spørsmålet er om du klarer å komme dit hvor du stoler 100% på han og om du ønsker å være i et forhold med en mann som kan gjøre noe slikt mot deg. 

Det "positive" her er at han fortalte det selv uoppfordret. Han gjør det han kan for å gjenvinne tilitten din og viser tydelig anger. Utfra det du skriver tror jeg faktisk han angrer. 

Men å være utro i 6 måneder er drøyt. Det er ikke snakk om et engangstilfelle. Hver dag i 6 måneder har han tatt et valg, satt henne og seg selv foran deg og dere. Det sier enormt om hans manglende respekt ovenfor deg, han selv og forholdet. Det sier enormt mye om han som person og hans integritet. 

Personlig hadde jeg ikke klart å leve med en slik person som tråkker så til de grader over meg, min tillit og vårt forhold. I tillegg frir for så å fortelle om utroskapet. Synes det er en smule sleipt. 

Anonymkode: 97ab8...e20

• Nyttig 2
Skrevet

dette er ikke en mann du vil være sammen med. Utro på den måten, samt at han ikke klarer å ta vare på sine egne barn med delt foreldreansvar? Hva slags idiot er dette? Nei, kom deg vekk. du fortjener bedre. 

Anonymkode: 4bd56...44c

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne ikke tilgitt. 

Og selv om jeg kunne tilgitt selve handlingen, hadde alt bak gjort et forhold umulig. Det at han tydeligvis synes forholdet er verd å sette i fare for noen ligg. Det sier at vi ikke har samme syn på forholdet, og dermed er det ikke forenelig med liv. 

Anonymkode: 18ed5...f68

• Nyttig 1
Skrevet

Dette hadde nok ikke jeg klart å tilgi. Følselsen av å bli ydmyket hver gang eksen/tidligere elsker/ mor til barna kommer på døra med fotballskoene til yngstemann. 

Hva om hun hadde blitt gravid igjen? De har jo klart det før uten å være i et forpliktende forhold, det skriver du jo selv.

Det er tydelig at disse to har et slags bånd som gjør det vanskelig for dem å bryte helt av med hverandre, men de klarer ikke å binde seg til hverandre heller. Til tross for felles barn ...

Her er det så mange røde flagg at jeg ville ha pakket bagen min. Om ikke annet, så har dere hvertfall ikke fått barn sammen (?). 

Det gjør det enklere å gå. Tro meg, du er verdt mer!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

For meg er utroskap noe jeg IKKE tilgir eller godtar. Går man til det skrittet å være utro, så er min tillit til vedkommende brutt og vanskelig (om ikke umulig) å få tilbake. Jeg hadde ikke klart å stole på en person som var utro mot meg. Da er man rett og slett ikke investert i forholdet man allerede er i. 

Da får man heller ha guts nok til å avslutte forholdet man er i, FØR man går inn i et nytt forhold. Det er den riktige måten å gjøre det på. 

Endret av Mardina
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror du du kan ha full tillit til han i et videre samliv? For det er det det handler om i lengden. Eller kommer du alltid til å ha et lite sug i magen dersom han skal ut med venner, alltid sitte og gruble litt dersom han får meldinger etc du ikke vet hvem er fra.. For det er ikke gøy å være den som er «sjalu» og usikker, det tærer veldig på deg og du blir noen du ikke vil være. Jeg kan nok tilgi sånn sett, alle gjør feil. Men tillit som er brutt er ikke like enkelt å gjenbygge selv om man ønsker… 

Anonymkode: 0ee23...de5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...