Gå til innhold

Utforske sexlivet

Scholes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Kjære vene! 

Jeg er over 50 og vil ha sex helst hver dag, og onanerer i tillegg. 

Mvh

Kvinne på hormonbehandling 

PS Før jeg kom i overgangsalderen hadde jeg også høy sexdrift. Den var IKKE over i 30-årsalderen for å si det slik! 

Anonymkode: 918ab...539

Jeg kan ikke bruke hormoner. Tåler det ikke. Er i perimenopause, på full fart på vei inn i overgangsalderen. Har tilnærmet null sexlyst. Er derfor glad jeg er singel nå. Hadde jeg vært i forhold, hadde det vært leit for mannen. Jeg hadde latt han ha ei på si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Dette ville hatt null virkning på min kone. Hun bare liker ikke sex. Har forsonet meg med at sexlivet er over som 30-åring. Får ut seksuell frustrasjon med trening 

Anonymkode: db5e1...50a

Dette er trist lesing…sånn skal ikke samlivet være. Jeg er godt over 40 og kvinne og sex blir bare morsommere og morsommere..selfølgelig er alle forskjellige med forskjellige behov. Men at sexlivet ditt skal være over rett etter det virkelig begynner er tragisk. Kan du snakke med kona om det? 

Anonymkode: 1fdcc...7b7

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 22.31):

Her er det jeg som er kona og som desidert har mest sexlyst, han er lite interessert i å gjøre noe med det. Har vært tørt i seks år (vi har vært sammen i 18, og har aldri hatt et voldsomt aktivt sexliv), har medioker sex et par ganger i året. Jeg vil ikke forlate ham, men vil gjerne åpne forholdet, men har ikke turt å foreslå det for ham siden jeg tror han bare blir sint og såret og ikke vil være med på det. Så, jeg stiller samme spørsmål, hva gjør man da? 🤷‍♀️

Anonymkode: 03320...cd4

De skumle er jo hvordan han takler det.. Og det er ikke alle menn som forstår dette med åpent forhold heller.. for han tror du blir forelsket i den nye, og etterhvert flytter fra han.. Han kan også få tanker at du ikke elsker han mere.. Han forstår ikke ditt behov, siden han har mindre sexlyst. Alt dette gjelder vel også for deg TS?

Jeg mener absolutt en slik samtale er nødvendig i parforhold, for vi har igrunn sverget til troskap og ærlighet. Men Men reaksjonen kan også føre til, at det er de som gjør det slutt. De vil jo ikke ha forhold med en 3. part innvollvert, og det må jo også taes i betrakningen. Hva skjer hvis dere får et "Nei! vet du hva, dette finner jeg meg ikke i"
Har ikke kjærligheten i forholdet da fått en ripe i lakken?

For å kunne spørre en partner om åpent forhold, bør vedkommende ha litt humor og seksuell forståelse.. spør dere et A4 menneske uten seksuell forståelse og uten humor. Har jeg aldri i verden turt å spurt.. så dette må dere finne ut selv😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (På 16.8.2024 den 6.14):

De skumle er jo hvordan han takler det.. Og det er ikke alle menn som forstår dette med åpent forhold heller.. for han tror du blir forelsket i den nye, og etterhvert flytter fra han.. Han kan også få tanker at du ikke elsker han mere.. Han forstår ikke ditt behov, siden han har mindre sexlyst. Alt dette gjelder vel også for deg TS?

Jeg mener absolutt en slik samtale er nødvendig i parforhold, for vi har igrunn sverget til troskap og ærlighet. Men Men reaksjonen kan også føre til, at det er de som gjør det slutt. De vil jo ikke ha forhold med en 3. part innvollvert, og det må jo også taes i betrakningen. Hva skjer hvis dere får et "Nei! vet du hva, dette finner jeg meg ikke i"
Har ikke kjærligheten i forholdet da fått en ripe i lakken?

For å kunne spørre en partner om åpent forhold, bør vedkommende ha litt humor og seksuell forståelse.. spør dere et A4 menneske uten seksuell forståelse og uten humor. Har jeg aldri i verden turt å spurt.. så dette må dere finne ut selv😆

Er ikke enkelt å ta opp heller nei, og utfallet er vanskelig å forutse. Kona mi er mye sjuk også, som selvfølgelig gjør at lysten er redusert, og samtidig veldig A4 og konservativ, så vi får se....

Endret av Scholes
Feil skrevet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.8.2024 den 22.20):

Kjør på, du er ikke unormal. Går ikke an å kaste bort det ene livet man har på å ikke ha sex, og det hun ikke vet har hun ikke vondt av.

Anonymkode: b4f94...6fc

Kunne vært en ide å allikevel ta praten? Er kjipt hvis man blir busta og sårer. Livet er ikke bare ditt, men også hennes.

Kan være dere blir begge overrasket over utfallet og kan hende hu har sine egne ideer om løsninger

Anonymkode: 06f3f...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scholes skrev (På 18.8.2024 den 11.50):

Er ikke enkelt å ta opp heller nei, og utfallet er veldig å forutse. Kona mi er mye sjuk også, som selvfølgelig gjør at lysten er redusert, og samtidig veldig A4 og konservativ, så vi får se....

Har du høyere kjærlighet enn sexlyst, vil du kanskje oppleve henne som bedre enn en orgasme💞
Likevel har du muligheter for å tilfredstille deg selv.. Altså de som ikke klarer å nyte seg selv, klarer heller ikke å elske seg selv og andre😉

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

You are not alone. 

Anonymkode: 13b5a...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scholes skrev (På 14.8.2024 den 21.49):

Jeg har mye sterkere ønsker og drifter enn kona mi, har ingen planer om å forlate ho, men veldig lyst til å utforske med andre. Tør selvfølgelig ikke lufte dette, enda, men er det jeg som er fullstendig unormal? Går i tillegg  perioder på flere uker og måneder uten noe seksuelt mellom oss. Trenger ingen moralpreken, men bare lufte om det er andre som har det som meg. Vet det finnes noen .

Det er ekstremt lenge mellom hver gang. Du bør snakke med henne. Si du ønsker med kos og sex og du kan si at det går utover humøret  når det går så lang tid mellom hver gang. utbrodere det lit. la henne tenke lit på det før du nevner andre muligheter. 

Om du da si du trenge mye mer en henne og lufte da lit om 3kant eller at dere treffe andre eller om hun har andre løsninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det akkurat slik jeg også. Men så snakket vi sammen, slik "alle" foreslo.

Jeg sa at jeg har behov for mer sex og mer spennende sex, og så - smart som jeg er - la jeg til at det tross alt er henne jeg helst vil ha.

Da svarte hun ok, og siden har vi hatt et helt topp sexliv. 

(ja, jeg tuller)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må innse at sex hovedsakelig er interessant for unge og single kvinner. I venninnegjengen er vi enige om at når man bikker 35/40 så burde man slippe å skulle ha sex med gubben. Vil mye heller ligge under pleddet med noe godt i glasset. Slenger ut litt godsaker til mannen 1 gang i mnd så han ikke surmuler alt for mye

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror du må innse at sex hovedsakelig er interessant for unge og single kvinner. I venninnegjengen er vi enige om at når man bikker 35/40 så burde man slippe å skulle ha sex med gubben. Vil mye heller ligge under pleddet med noe godt i glasset. Slenger ut litt godsaker til mannen 1 gang i mnd så han ikke surmuler alt for mye

Helt greit å ikke ha noe særlig sexlyst, men jeg kunne aldri hatt en partner som synes lykken i livet er å ligge under et pledd og drikke vin. Det er selvsagt greit en gang i blant, men jeg nekter å tro at de fleste kvinner over 35-40 er aseksuelle sofagriser. Min kone er i alle fall ikke sånn, ingen av oss føler oss ferdige med å leve enda.

Anonymkode: ad0b1...8ea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Virker som du har en mann, bare for å ha en....Stakkars mann...

Håper dere er enige om dette, for hans del. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (3 timer siden):

Virker som du har en mann, bare for å ha en....Stakkars mann...

Håper dere er enige om dette, for 

Jeg har mann for å stifte en familie, som folk flest. Nå har jeg fått de barna jeg trengte. Så jeg er fornøyd. Han får ta det han får av sex. Er ikke synd på han. Noen har aldri sex

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har mann for å stifte en familie, som folk flest. Nå har jeg fått de barna jeg trengte. Så jeg er fornøyd. Han får ta det han får av sex. Er ikke synd på han. Noen har aldri sex

Da kunne du jo like gjerne valgt en donor da...Litt av en innstilling må jeg si...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er ikke alle damer som er sånn tror jeg  gudskjelov. Hvis det er sånn det liksom skal være, at det er pliktsex, så finner jeg heller noen som vil ha sex og nyter det istedenfor å få lov til å slippe til en gang i måneden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...